V
vierailija
Vieras
Koska pohjaavat omaan tulkintaan.Millainen ihminen pitää faktoja (niiden luettelemista) ällöttävinä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska pohjaavat omaan tulkintaan.Millainen ihminen pitää faktoja (niiden luettelemista) ällöttävinä?
Selitähän sitten Jakovin poistaminen instastaan? Seuraamisten lopettaminen? Vai eikö aivosi oikein siihen taivu?Ei minun tartte tälläisiä ite kehitellä, koska toi on s*ssup*rnoilua pahimmillaan, eikä minulla ole tarvetta elää Bojanin elämää hänen puolestansa, mutta onhan noita teorioita esitetty kuten et suhde pr perustuvaa jne.
Missä tässä on monikko, kertaatko vielä äidinkielen opinnoistasi? Vai jäikö koulut amikseen? Kirjoititko äidinkielestä I:n?Osaan kyllä, ja väitettiin kavereiden monikossa kertoilleen asioita muka tästä suhteesta.
Tuskin tuosta sininsestä. Eihän siinä edes mainostettu mitään.Tuli muuten vastaan lehtiuutinen, jossa kerrottiin Dzejlan ansaitsevan yhdestä postauksesta 5000-10 000 euroa. Kyllähän tuo influilu hänet elättää.
Oon lähes varma siitä.Sinä et sitä tiedä.
Näin ulkopuolelta näkee, mikä olet ja se on juuri tuota.Enpä koe olevani että.
Mainostetaan kyllä kun katsot stoorit.Tuskin tuosta sininsestä. Eihän siinä edes mainostettu mitään.
Se ei tarkoita mitään vaikka oisit täysin varma.Oon lähes varma siitä.
Todella törkeetä kyllä joo.Huvittaa, kun Dz:n fanit kirjoittelevat, että Dz on kaunis niin sisältä kuin ulkoa. Mitkähän faktat tukevat tätä sisäistä kauneutta? Fanit eivät häntä tunne eivätkä pysty kuvien perusteella toteamaan Dz:n luonteesta yhtään mitään. Sen lisäksi viieaikaiset faktat puhuvat lujasti Dz:n sisäistä kauneutta vastaan. Ei ole kovin kilttiä pusutella exän kaveria joko suhteen aikana tai välittömästi sen päättymisen jälkeen. Ja jälkimmäisessä tapauksessa ei ole kovin kilttiä erota poikaystävästä suoraan tämän uran merkittävimmän tapahtuman jälkeen ja tuoda koko suku todistamaan sitä. Kaikissa tapauksissa Dz on feikki, teeskentelijä ja pettäjä.
Hyvä mummot! Katsokaa vielä vähän enemmän niitä stoorejaMainostetaan kyllä kun katsot stoorit.
Mitä säkin vammainen kiusaaja tästä saat?Onko kekä taas nakurannalla![]()
Eiväthän faktat pohjaa, ääliö.Koska pohjaavat omaan tulkintaan.
Ei mainostanut.Mainostetaan kyllä kun katsot stoorit.
Suhtaudun tähän nyt suurimman todennäköisyyden mukaan ja kaikki palaset siinä ainakin loksahtaa kohdilleen. Myös se, että Dz pisti instastaan kommentoinnin kiinni!Se ei tarkoita mitään vaikka oisit täysin varma.
Ei kommentointi ole ollut kiinni missään vaiheessa.Suhtaudun tähän nyt suurimman todennäköisyyden mukaan ja kaikki palaset siinä ainakin loksahtaa kohdilleen. Myös se, että Dz pisti instastaan kommentoinnin kiinni!![]()
Fakta=tosiasiaKoska pohjaavat omaan tulkintaan.
Oli se hänen omissa julkaisuissaan. Kaikissa, joihin hän pystyi ITSE vaikuttamaan. Jos oli yhteistyöjulkaisu, hänpä ei pystynytkään kommentointia sulkemaan, hahhah!Ei kommentointi ole ollut kiinni missään vaiheessa.
No ei ole ollut kommentointi kiinni, koko ajan on saanut uusia kommentteja.Oli se hänen omissa julkaisuissaan. Kaikissa, joihin hän pystyi ITSE vaikuttamaan. Jos oli yhteistyöjulkaisu, hänpä ei pystynytkään kommentointia sulkemaan, hahhah!
Oli kiinni. Ainakin jos ei seuraa Dzejlaa ja varmaankaan valtaosa JO-faneista ei seurannut.No ei ole ollut kommentointi kiinni, koko ajan on saanut uusia kommentteja.
Höpö höpö, ei ole ollut.Oli kiinni. Ainakin jos ei seuraa Dzejlaa ja varmaankaan valtaosa JO-faneista ei seurannut.
Niin, ja heillä varmaan eniten asiaa tähän oletettuun pettämiskeissiin liittyen oli.Oli ainakin niille, jotka eivät häntä seuraa.