V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et tiedä sinäkäänTietenkin uskoo, sinä et tässä tiedä, kiusaaja-paska-sekopää.
En ole B, jolla sitä selkärankaa ei ole. Älä siitä muita syytä, jos hän on sössinyt parisuhteensa.Ei se noin mene. Ovat seurustelleet ja Dzejla petti Bojania. Jos ei halua olla enää yhdessä, se pitää sanoa, jos on kunnon selkärankaa. Ymmärrän kyllä, että sulla ei ole.
Tuli ihan selvästi, miten harhainen kiusaaja pitää olla, ettet tajua?Siis jos on pr tasoista ollutkin ja ensinnäkään en usko sen mahd. eron nyt yhtäkkiä tulleen tosta videopätkästä.
Näen todennäköisimmän selityksen, enkä keksi kiusaaja-satuja ihmisistä.Et tiedä sinäkään
Sinä kuvittelet tietäväsi mitä on tapahtunut. Tosiasiassa et tiedä.Tuli ihan selvästi, miten harhainen kiusaaja pitää olla, ettet tajua?
Kerroit jo, ja se oli valhepaskaa.Minäpäs tiedän mutta en aio kertoa.
Shippaajatossari itse asiassa, mutten yritä elää B:n tai muiden osapuolien elämää heidän puolestansa.Tuli ihan selvästi, miten harhainen kiusaaja pitää olla, ettet tajua?
Sinun mielestäsi todennäköisimmän. Eikä todennäköisyys tarkoita mitään.Näen todennäköisimmän selityksen, enkä keksi kiusaaja-satuja ihmisistä.
Kiusaaja? Sinä täällä aloit nimitellä ja haukkua.Näen todennäköisimmän selityksen, enkä keksi kiusaaja-satuja ihmisistä.
Missä?Camoon nyt. Trolli on keksinyt taas uuden jankkausaiheen. Ei kannata vastata. Hän vastailee varmasti myös itse itselleen, kuten on ennenkin ollut tapansa.
Samaa mieltä. Netissä kuitenkin 80% on Dz:n ja J:n puolella, ei B:n. Se kertoo riittävästi. Ihan sama mitä pari Suomimummoa uskoo.Camoon nyt. Trolli on keksinyt taas uuden jankkausaiheen. Ei kannata vastata. Hän vastailee varmasti myös itse itselleen, kuten on ennenkin ollut tapansa.
Koska mulla on elämänkokemusta, mitä sulle, säälittävälle paskakikkareelle, ei täällä netissä ikinä synny.Mistä sinä sen tiedät? Niinpä, et mistään.
Instaseuraamiset ei kerro mitään. Olet aika syvällä harhoissasi nyt.Näen todennäköisimmän selityksen, enkä keksi kiusaaja-satuja ihmisistä.
Hyvin lapsenomaista tekstiä suollat.Koska mulla on elämänkokemusta, mitä sulle, säälittävälle paskakikkareelle, ei täällä netissä ikinä synny.
Äläpä.Instaseuraamiset ei kerro mitään. Olet aika syvällä harhoissasi nyt.
B on myös pettäjä. Seksin aikana ajatellut Jerppua.Tuli ihan selvästi, miten harhainen kiusaaja pitää olla, ettet tajua?
Suomimummon elämä on vähän erilaista kuin parikymppisten balkanilaisten.Koska mulla on elämänkokemusta, mitä sulle, säälittävälle paskakikkareelle, ei täällä netissä ikinä synny.
Sinä aloit kiusata.Kiusaaja? Sinä täällä aloit nimitellä ja haukkua.
Meetkö noin sekaisin Dzejlan oikeutetusta sanomisesta lutkaksi hänen omassa instassaan?B on myös pettäjä. Seksin aikana ajatellut Jerppua.![]()
Samaa mieltä. Netissä kuitenkin 80% on Dz:n ja J:n puolella, ei B:n. Se kertoo riittävästi. Ihan sama mitä pari Suomimummoa uskoo.
En ole tehnyt muuta kuin korjannut virheelliset väittämät tuon toisen kanssa. Sinä aloit haukkua muita keskustelijoita.Sinä aloit kiusata.
Sanoisin et 95%Samaa mieltä. Netissä kuitenkin 80% on Dz:n ja J:n puolella, ei B:n. Se kertoo riittävästi. Ihan sama mitä pari Suomimummoa uskoo.
Ne ei fanita Bojania, vitun urpo, siksi ne ei piittaa. Eikä ne tunne Bojania, hän on niille nobody. Lisäksi seurustelu oli salattu julkisuudelta, ei he tajua, että Dzejla lutka oli varattu!Samaa mieltä. Netissä kuitenkin 80% on Dz:n ja J:n puolella, ei B:n. Se kertoo riittävästi. Ihan sama mitä pari Suomimummoa uskoo.