V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mummor*nkku on ikiliikkuja, uuhKuinka kauan mummon pitää niillä ikäkilometreilla runkata, että tulee?
Ei tarvitse nähdä kuin hetero, r-materiaalia saa siitäkin.R*nkuti r*nkuti sanoi mummo kun homon näki, uuh![]()
Hihhih meneekö homomummolla tunteisiin hihihiiiii. Mummohorinat hihihiiii.Onko teinihormonit valloittaneet taas palstan? Hihhih, mummo ja h omo ja r*nkkaus. Hih, miten jänniä sanoja. Isketäänkö mukaan vielä panna ja tissit? Hih, miten kovaa tekstiä.
Kaikesta sitä päiväunelmoidaankin, mutta tämä mummorunkkaaja voisi kyllä poistua palstalta edes pariksi tunniksi.
Kyllä palaa. Olen oraakkeli ja emnustan kahvinporoistaNo ei palaa.![]()
Mun veikkaus on, että tämä on niitä paatti seilaa hihhihhii, ohi vaan hihhihhii, naiset vittuun hihhihhii mummoja.Hihhih meneekö homomummolla tunteisiin hihihiiiii. Mummohorinat hihihiiii.
Runkuti runkuti, uuhEnnen en uskonut, ettå K: saattaa olla ä bisse, mutta nykyään uskon.
Ne tais siirtyä discordiin vai onko ne taas täällä häiriköimässä?Mun veikkaus on, että tämä on niitä paatti seilaa hihhihhii, ohi vaan hihhihhii, naiset vittuun hihhihhii mummoja.
SeNe tais siirtyä discordiin vai onko ne taas täällä häiriköimässä?
Ei tietenkään. Muutama kahjo varmaan on itsellensä jotain uskotellut.Olen ihmetellyt tämän ketjun keikkumista etusivulla jo pitkään, kiinnostaisi tietää että uskotteko OIKEASTI että Kn ja Bn välillä on tapahtunut jotain bromancea kummempaa? Rehellisiä vastauksia kiitos![]()
Bhaahahahahaa.Uskon että on, 2023-24.