K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kärtsä on aina ollu uuvahtaneimmillaan Allah Sea Poolin aikaan. Ja jutut sen mukaiset. Varmaan tekis mieli ottaa irtiotto lomalle
Mitä sä selität. .Nehän eivät ole olleet edes samoihin aikoihin. Nyt on ollut onneksi taukoa keikoista ja ainakin muutama päivä vapaata. Studiossa on ehkä ollut, kun yhdessä haastiksessa sanoi, että keikkakalenteri on sillä tavoin suunniteltu, että ehtii musiikkia tekemään.

Just näin.
Ei kerro ummet ja lammet seksielämästään. Kannattaa varmaan kuunnella itse eikä kuvitella asioita. Ärsyttää eniten nämä rikkinäiset puhelimet ja draaman hakuiset akat, joiden pitää liioitella ja dramatisoida aivan kaikkea. E kertoo kyllä kokemuksiaan mutta ei koskaan nimillä ja aina hyvin epämääräisesti. Ainoa, mikä oikeasti on voitu yhdistää K:hon, on se, että hänellä on ollut seksiä vantaalaisen julkkiksen kanssa. Siitäkään ei kerro, minä vuonna, ja kertoi arponeensa kahden eri kaupungin välillä. Juoruilijat sitten yhdistelevät näitä ja tekopyhästi väittävät hänen levittelevän tietoja, vaikka oikeasti ne levittelijät ovat täällä.

Ei kerro ummet ja lammet seksielämästään. Kannattaa varmaan kuunnella itse eikä kuvitella asioita. Ärsyttää eniten nämä rikkinäiset puhelimet ja draaman hakuiset akat, joiden pitää liioitella ja dramatisoida aivan kaikkea. E kertoo kyllä kokemuksiaan mutta ei koskaan nimillä ja aina hyvin epämääräisesti. Ainoa, mikä oikeasti on voitu yhdistää K:hon, on se, että hänellä on ollut seksiä vantaalaisen julkkiksen kanssa. Siitäkään ei kerro, minä vuonna, ja kertoi arponeensa kahden eri kaupungin välillä. Juoruilijat sitten yhdistelevät näitä ja tekopyhästi väittävät hänen levittelevän tietoja, vaikka oikeasti ne levittelijät ovat täällä.
Yleisesti podin pitäjistä puhuttiin, ei jostain käärijän hoidosta.

Ja susta olis ihana kuulla kun kumppanisi kertois podissa kuinka panee tyypin kanssa jolla on" alapää kuin messuhalli/vehje kuin katkarapu." Noin niinkuin esimerkkinä. Ei haittais kun se ehkä ei oo totta? 😆
Miks joku kertoisi alapäänsä olevan messuhalli ja toisella katkarapu😅 Radio- ja podi-jutut on aina väritettyjä, niillä tehdään viihdettä. Mutta en ole kyllä yhteenkään törmännyt, jossa jauhettaisiin messuhallista ja katkaravusta.

Eri, minä en ees kuuntele niitä niin en tiiä itse asiasta. Mut sitä vaan, että täällähän just on tutkittu E:n podijutut sana sanalta ja rakennettu niiden perusteella tarinaa tästä mahdollisesta K+E suhteen edistymisestä.
Ihan kauniisti puhunut olevansa ihastunut ja tapailevansa, miten se liittyy katkarapuihin ja messuhalleihin? Ja ei ole millään tavalla viitannut kehenkään ihmiseen.

Eri, minä en ees kuuntele niitä niin en tiiä itse asiasta. Mut sitä vaan, että täällähän just on tutkittu E:n podijutut sana sanalta ja rakennettu niiden perusteella tarinaa tästä mahdollisesta K+E suhteen edistymisestä.
Nimenomaan. Ja kyllähän E jotain vihjailee kuitenkin. Ei hän mikään untuvikko julkisuuden suhteen ole. Aivan tasan tarkkaan tietää, että Seiskan jutun jälkeen kaikki siskonmakkarasopat ym. yhdistetään Kärtsään, liittyi ne häneen oikeasti tai ei. Pitää olla kyllä naiivi tai tyhmä, jos tätä ei tajua.

Yhteistyössä