V
vierailija
Vieras
Aa, okei.Toi on influille tehty tapahtuma, missä E on, tuskin K haluaisi sellasessa patsastella satojen kuvaajien joukossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aa, okei.Toi on influille tehty tapahtuma, missä E on, tuskin K haluaisi sellasessa patsastella satojen kuvaajien joukossa.
Ei todellakaan. Se väitetty oli Elina, mutta ei B hänen kanssaan mitään tehnyt.No johan taas kateelliset poistelee viestejä. Onko tämä Anni siis se B:n pano Suomessa![]()
Kai nyt kaikki jonkinlaisen fiiliksen siihen tarvii, eihän tuossa nyt ole mitään erikoista.Ei K sanonut siinä mitään pitkästä emotionaalisesta suhteesta, vaan että tarvitsee fiiliksiä siihen toiseen ja siksi sitä seksiä oli vain kahden kanssa niistä viidestä. Vietti leffailtoja yms. näiden naisten kanssa ensin. Voit itse mennä kuuntelmenaan sen podcastin. Minä kuuntelin sen eilen.
Joo ei hän mihinkään influ-tapahtumiin varmasti lähde, siitähän olisi joka ikisessä somessa.Toi on influille tehty tapahtuma, missä E on, tuskin K haluaisi sellasessa patsastella satojen kuvaajien joukossa.
Ei noi tuonne kaikkia läheisiään olleet kutsuneetToihan on vähän. Normi häissäkin vieraslistalla on helposti 200 ihmistä, jotka siis koostuu kahden ihmisen tutuista ja sukulaisista.
Jos vaikka katsoisit sen videon?No miksi ei sieltä, aika monella lentoyhtiöllä pääsee.
Voi naiivisuus.Ei todellakaan. Se väitetty oli Elina, mutta ei B hänen kanssaan mitään tehnyt.
Mikseivät seuraisi? Boitsun joku kaveri.700 läheistä ja tuttua? Se on melkoisen paljon, joten kyllä siellä on ollut jos jonkinmoista vaikuttajaa myös. Niin kuin vaikkapa tämä Aleksander Rećip, jota edelleen seuraa niin Bojan kuin Kris ja Jurekin.
Ei ole ollut.Sillähän on se suomalainen fani ollut kanssa kierroksissa, että ehkä se.
Joo ei hän mihinkään influ-tapahtumiin varmasti lähde, siitähän olisi joka ikisessä somessa.
Kenestä on kirjoitettu sata viestiä?Nyt voisi keskustelu tästä yksityishenkilö fanista loppua juuri pari yötä sitten sai ilmiantaa sata viestiä hänestä nyt saa riittää
Ei oo työ-. Vaan huvi-, jossa tekee 2hJoo sieltä on tullut päivitystä toisensa jälkeen eri vaikuttajilta, työmatka.
Katsos mamma siitä saa rahaa sen verran mitä itse tienaat kuukaudessa.Ei oo työ-. Vaan huvi-, jossa tekee 2h
…”töitä”.
Normoille niitä vain ei synny tisseihin, joten ei onnistu.Kai nyt kaikki jonkinlaisen fiiliksen siihen tarvii, eihän tuossa nyt ole mitään erikoista.
Silti on mua köyhempiKatsos mamma siitä saa rahaa sen verran mitä itse tienaat kuukaudessa.
Tuskin, jos on yli 200k seuraajia niin näillä yhteistöillä tienaa nelinumeroista summaa.Silti on mua köyhempi![]()
No oha siltiTuskin, jos on yli 200k seuraajia niin näillä yhteistöillä tienaa nelinumeroista summaa.
Tuskin, jos on yli 200k seuraajia niin näillä yhteistöillä tienaa nelinumeroista summaa.
Tällaisilla tyrkyillä pyrkii kulut kasvamaan eivätkä saa juuri mitään säästöön.Tuskin, jos on yli 200k seuraajia niin näillä yhteistöillä tienaa nelinumeroista summaa.
Satojen? Siinä olet oikeassa ettei K halua mihinkään mainosjuttuun osallistua, ellei ole omaansa, mutta vapaata oli jo sunnuntaista alkaen, vaan silloinkin keksimuuta puuhaa su ja ma. Laittaahan tämä ajattelemaan.Toi on influille tehty tapahtuma, missä E on, tuskin K haluaisi sellasessa patsastella satojen kuvaajien joukossa.
Taidat olla hieman kateellinenTällaisilla tyrkyillä pyrkii kulut kasvamaan eivätkä saa juuri mitään säästöön.