V
vierailija
Vieras
Ei estä Bojania maksamasta ihan itse sitä omaa osuuttansa.Kaupallinen yhteistyö, kyllä se tiedetään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei estä Bojania maksamasta ihan itse sitä omaa osuuttansa.Kaupallinen yhteistyö, kyllä se tiedetään.
Tämä minuakin kiinnostaa.”Erika ei ole julkaissut vielä uutta musiikkiaan eikä keikkaillut ennen tätä kesää. Odotellaas nyt, mitä hänellä on luvassa ja katsotaan sitten.”
Suora lainaus.
Kuinka monta uutta JULKAISUA Erika tarvitsee, että menestyy?
Millä tavalla nämä uudet JULKAISUT tulevat olemaan menestyksiä, kun kuitenkin JULKAISSUT musiikkia tähänkin mennessä?
On, ei kannata lähtee tähän mukaan.Sä taidatkin tosiaan olla trolli. Antaa nyt olla, kun et edes lue mitä kirjoitin.
Luepas vielä ne aiemmat viestit, koska tuo oli tarkennus edelliseen väärinymmärtämiseen. Sitten sitä järkeä peliin myös.”Erika ei ole julkaissut vielä uutta musiikkiaan eikä keikkaillut ennen tätä kesää. Odotellaas nyt, mitä hänellä on luvassa ja katsotaan sitten.”
Suora lainaus.
Kuinka monta uutta JULKAISUA Erika tarvitsee, että menestyy?
Millä tavalla nämä uudet JULKAISUT tulevat olemaan menestyksiä, kun kuitenkin JULKAISSUT musiikkia tähänkin mennessä?
Vanha vitsi toi sun trolli-juttu, meni jo.Sä taidatkin tosiaan olla trolli. Antaa nyt olla, kun et edes lue mitä kirjoitin.
Ei jumalauta. Ei tuosta lomasta ole mitään kukaan maksanut tollo, koska se on kaupallinen yhteistyö eli matkat ja majoitus maksettu Suomesta käsin. Siksi varmaan tuli myös Suomeen tuolta ensin. Omat lennot Sloveniasta on varmaan maksanut ja takaisin kotiinsa Suomesta.Ei estä Bojania maksamasta ihan itse sitä omaa osuuttansa.
Kerropa tarkemmin, minua kiinnostaa myös, miten tämä on mahdollista!Luepas vielä ne aiemmat viestit, koska tuo oli tarkennus edelliseen väärinymmärtämiseen. Sitten sitä järkeä peliin myös.
No ei se Tjäreborg varmastikaan maksanut kokonaan yhteistyölomaa.Ei jumalauta. Ei tuosta lomasta ole mitään kukaan maksanut tollo, koska se on kaupallinen yhteistyö eli matkat ja majoitus maksettu Suomesta käsin. Siksi varmaan tuli myös Suomeen tuolta ensin. Omat lennot Sloveniasta on varmaan maksanut ja takaisin kotiinsa Suomesta.
Kerropa tarkemmin, minua kiinnostaa myös, miten tämä on mahdollista!
Kerro kerro nyt ihmeessä! Sanoit, että Erika tulee syksyllä olemaan iso juttu niin millä tavalla? Julkaissut kuitenkin jo biisejä niin miten syksy on eri asia?Luepas vielä ne aiemmat viestit, koska tuo oli tarkennus edelliseen väärinymmärtämiseen. Sitten sitä järkeä peliin myös.
Niin olet vanha vitsi tosiaankin.Vanha vitsi toi sun trolli-juttu, meni jo.
Voi luojaNo ei se Tjäreborg varmastikaan maksanut kokonaan yhteistyölomaa.
Ehkä palaa Suomi-iskelmään ja saa mummot tanssimaan.Kerro kerro nyt ihmeessä! Sanoit, että Erika tulee syksyllä olemaan iso juttu niin millä tavalla? Julkaissut kuitenkin jo biisejä niin miten syksy on eri asia?
Tietenkin maksoi. Otapa nyt selvää näistä kaupallisista yhteistöistä. Tollanen matka on pikkurahaa siitä näkyvyydestä, jota Kärtsän kautta sai. Tämän lisäksi on aivan varmasti myös muutakin rahallista palkkiota tullut.No ei se Tjäreborg varmastikaan maksanut kokonaan yhteistyölomaa.
No hyvä et sinulle on sit K:n kakka- ja pallibiisit.Ehkä palaa Suomi-iskelmään ja saa mummot tanssimaan.
Höpö höpö.Tietenkin maksoi. Otapa nyt selvää näistä kaupallisista yhteistöistä. Tollanen matka on pikkurahaa siitä näkyvyydestä, jota Kärtsän kautta sai. Tämän lisäksi on aivan varmasti myös muutakin rahallista palkkiota tullut.
Juuri niin. Sitä ei ole niin vaikea ymmärtää. Dz todennäköisesti erosi B:stä muutamaa päivää karnevaalien jälkeen, mutta kertomatta B:lle, että tämä oli jo aloittanut suhteen Jakovin kanssa (suhteen, joka olisi voinut itse asiassa alkaa kolme kuukautta aiemmin).No ei B ois lopettanut Dzn ja Jakovin seuraamista ja poistanut yhteisvideot ja kuvan Jakovin kanssa, jos sovussa ois erottu jo monta viikkoa sitten![]()
Ja eli sinun mielestäsi siis Hanna Himanka miehensä kanssakin sai ilmaiseksi sen Slovenian matkan, missä tapasi joksut vai?Höpö höpö.
Eikö vastausta löydy vai mitä?Kerro kerro nyt ihmeessä! Sanoit, että Erika tulee syksyllä olemaan iso juttu niin millä tavalla? Julkaissut kuitenkin jo biisejä niin miten syksy on eri asia?
Niin siis poisti sen takia, että seurusteli ja uskoi että seurustelee myös Dz:n mielestä, eikä tämä jättäisi häntä pettämällä.No totta kai poisti. Se särö oli tullu jo. Viisainta kai olis olla tekemättä mitää mut kuka pystyy tossa vaihees oleen järkevä
No eiNo totta kai poisti. Se särö oli tullu jo. Viisainta kai olis olla tekemättä mitää mut kuka pystyy tossa vaihees oleen järkevä
Tuossa sulle jotain osviittaa näiden yhteistöiden hinnoittelusta. Pari vuotta vanha juttu, joten hinnat voi olla jopa korkeammat. Rahapalkkion lisäksi sitten se vaikuttajan saama tuote tai palvelu, tässä tapauksessa matka.Höpö höpö.
Ai pettäminen ja ihan normaali reaktio siihen on sinusta lapsellista? Kunnon tunnevammainen.Mamma pettää, mökötän ja poistan seuraamisen, lapsellista![]()
Mammalla tais mennä luu kurkkuun ja loppua argumentitKerro kerro nyt ihmeessä! Sanoit, että Erika tulee syksyllä olemaan iso juttu niin millä tavalla? Julkaissut kuitenkin jo biisejä niin miten syksy on eri asia?
Niin, eli ei itse sitä reissua maksanut.Kaupallinen yhteistyö, kyllä se tiedetään.