V
vierailija
Vieras
Ihmiset ja tilanteet muuttuu, eikä Kn sanomisia muutenkaan kannata ottaa kirjaimellisesti.Itse on sanonut niin. Mikä vitun seksihullu mahdat itse olla.
Eri
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmiset ja tilanteet muuttuu, eikä Kn sanomisia muutenkaan kannata ottaa kirjaimellisesti.Itse on sanonut niin. Mikä vitun seksihullu mahdat itse olla.
Eri
Yksi kirjoitus siis tekee minut pakkomielteiseksi balkanmummoksi. Ok.Puhutaankin sinun pakkomielteestäsi Balkaniin.
Oletko se venakko täällä joka kirjoittaa niitä Balkan-mainoksia?No minä "tonttu balkanmummo" asun Hgissä.
”Yksi kirjoitus”Yksi kirjoitus siis tekee minut pakkomielteiseksi balkanmummoksi. Ok.
Voi hele. Tiedätkös, että miehen testot nousee, mitö suositummaksi hän kohoaa laumahierarkiassa ja on varaa valita hiehot.En väitä mitään, toistin vain sen mitä K kertoi. Sinä puolestasi väität, vaikket mitään tiedä.
Sitä paitsi usko pois, monet miehet ovat just tollasia. Ei he paneskele ympäriinsä.
Aivan hyvin voi olla pysyvämminkin tuollainen, mikä siinä on niin vaikea käsittää? Arvostan ainakin itse tuollaisia miehiä, en sellaisia kuin sinä, ilmeisesti olet.Ihmiset ja tilanteet muuttuu, eikä Kn sanomisia muutenkaan kannata ottaa kirjaimellisesti.
Kyllä, yksi kirjoitus. En ota vastuuta muiden ns.balkanmummojen sepustuksista.”Yksi kirjoitus”![]()
Eikä Prkka-Petteristä ta Marko-Verneristä, jotka ei antanut sulle ikinä huomiota.Voi hele. Tiedätkös, että miehen testot nousee, mitö suositummaksi hän kohoaa laumahierarkiassa ja on varaa valita hiehot.
Ja nyt ei puhuta siitä Ville-Samulista, joka oli sinuun melkein ihastunut yläkoulussa
Mäkin olen Suomen presidentti.Kyllä, yksi kirjoitus. En ota vastuuta muiden ns.balkanmummojen sepustuksista.
Ilmiannan sinut Valoamon luostariin. Kadonnut nunna on löytynyt!Ilmiantakaa ton seksipellen tekstit vain suoraan.
Julkisuuteen voi kaikkea sanoa tietysti.Itse on sanonut niin. Mikä vitun seksihullu mahdat itse olla.
Eri
Homolla tuskin itsellään edes testo-tasoja siihen…Eikä Prkka-Petteristä ta Marko-Verneristä, jotka ei antanut sulle ikinä huomiota.
Sinullehan se näyttää huolenaihe olevan.Eikö lankapuhelin enää toimi?
Juu ei ole tapana harrastaa pikkupoikia.Et ole ikinä pippeliä nähnytkään.
Pippeli sinulle vieras asia selkeästi. Mitä siellä homoplastoilla katselet? Perseitä?Nainen ja tossari olen.
Voi ei! Nykymummoilla on kännykät. Oletko kuullut niistä, siis kännyköistä. Lankapuhelinmummot ovat vihreimmillä laitumilla.Voi ei, viimeinen lankapuhelin sulkeutui Suomessa. Miten te mummot nyt pärjäätte![]()
Mikäs tälläiseen viittais, ai se etten usko kaikkia K:n puheita.Pippeli sinulle vieras asia selkeästi. Mitä siellä homoplastoilla katselet? Perseitä?
Se varmaan katselee napakarvakiehkuroita ja peittää screeniä Pirkkalehdellä, jos alkaa näkyä liikaa.Pippeli sinulle vieras asia selkeästi. Mitä siellä homoplastoilla katselet? Perseitä?
Miten se liittyy pippeliin? Mitä siellä homopalstoilla vahtaat, pippeleitä vai perseitä?Mikäs tälläiseen viittais, ai se etten usko kaikkia K:n puheita.
Taidat viitata nyt johonkuhun muuhun. Minä en usko et ois tosissaan noiden influtyyppien kanssa, mut varmaan kyennyt s*ksiin.Se varmaan katselee napakarvakiehkuroita ja peittää screeniä Pirkkalehdellä, jos alkaa näkyä liikaa.
En ole puhunut mistään pippeleistä edes.Miten se liittyy pippeliin? Mitä siellä homopalstoilla vahtaat, pippeleitä vai perseitä?