V
vierailija
Vieras
No siinä eilen puhutussa tiktokissa ilmeisesti, minä en sellaisia katso.Ööö, missä viittaa Kärtsään? Ihan omassa pikku päässäsi taisit siitä koko Kärtsän keksiä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No siinä eilen puhutussa tiktokissa ilmeisesti, minä en sellaisia katso.Ööö, missä viittaa Kärtsään? Ihan omassa pikku päässäsi taisit siitä koko Kärtsän keksiä![]()
No hyi, eipä riitä taso B:lle ja ällöttävää puhetta muutoinkin. Ihan eri tyyppisiä ihmisiä.Ne on katelleet toisiaan sillä silmällä jo lomasta lähtien. Nyt C kimppuun.
Samaa tasoa, ihana pariNo hyi, eipä riitä taso B:lle ja ällöttävää puhetta muutoinkin. Ihan eri tyyppisiä ihmisiä.
Ehkä se Bojan pärjää ihan ilman teiän huolehtimisiakin.Ehkäpä ovat vastatusten ensi-illassa. Pakko kai niiden on jotain promoakin tehdä, mutta taisi kuitenkin Bojanin rooli olla sen verran pieni, ettei välttämättä tarvitse olla mukana. Toki on julkisuusarvoa.
Liian vanha B:lle esim, äläkä muutenkaan jaksa, samaa kuin Etel-pakotus.Samaa tasoa, ihana pari![]()
Niin, K on se naisia pyörittänyt, josta puhui.
Uuh, onkohan B puhunut niin paljon C:sta että Dz kyllästynyt.Ne on katelleet toisiaan sillä silmällä jo lomasta lähtien. Nyt C kimppuun.
Ei varmasti ole aitoMikähän kuva tämäkin on (mitä varten otettu, missä julkaistu?) ja onko se aito? Dz, B ja se k*rpä
![]()
Sa ne antaa myös toistensa ymmärtää!Ihan kun ei julkkikset sais tanssahdella keskenään, ilman mitään enempää.
Eipä olekaan, paremmin sopii tyyliltään ku B.Vanhan käntyn oloinen ja näköinen.
Mitäs se kuntovalmentaja onkaan puhunut kiusaamisesta, muistelepa hetki.Uuh, onkohan B puhunut niin paljon C:sta että Dz kyllästynyt.
Mä meditoin tätä!Ne on katelleet toisiaan sillä silmällä jo lomasta lähtien. Nyt C kimppuun.
Mitäs se kuntovalmentaja onkaan puhunut kiusaamisesta, muistelepa hetki.
Yes, she hasEi ole julkaissut, se et ei ole propaleporukkaa ei tarkoita sellaista että.
Itsehän täällä kellut menemään ammattinimikkeidesi kanssa, phyiMitäs se kuntovalmentaja onkaan puhunut kiusaamisesta, muistelepa hetki.
Noh, Dz siinä hävetä saa.Dz ja B myös siinä elokuvaprojektissa yhdessä että aika kiusallista varmaan jos sen myötä vielä joutuvat kohtaamaan.
Auts autsDz ja B myös siinä elokuvaprojektissa yhdessä että aika kiusallista varmaan jos sen myötä vielä joutuvat kohtaamaan.
Tietysti, nää etukirjainsössötykset on sellaisia mihin en itse lähde.Itsehän täällä kellut menemään ammattinimikkeidesi kanssa, phyi
=AitoEi oo totta, mummot lankesi ilmiselvään ai-kuvaan![]()
Missä? Siinä julkaisussa on kyllä ne yhteiskuvat aitoja, taukki. Ainoa, mistä ei voi sanoa varmaksi on se, missä kaikki kolme ovat, mutta en viitannut siihen, pässi, vaan Dz ja B.Ei oo totta, mummot lankesi ilmiselvään ai-kuvaan![]()
Kieltämättä kävi sama mielessä, kun K on kertonut tapailleensa joskus 5 samaan aikaan.No siinä eilen puhutussa tiktokissa ilmeisesti, minä en sellaisia katso.
Kuumat nuoret mimmit piirittää K:taSa ne antaa myös toistensa ymmärtää!