V
vierailija
Vieras
Mutta voihan toi sinäänsä tarkoittaa ketä tahansa muutakin, mut jännästi valinnut just ton "viiteen muuhun"
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Säälittävää vihjailua nyt häneltäkin. Eihän heillä varmaan edes ollut mitään kummempaa juttua. Tässähän muuttuu kohta naistenhaukkujaksi itsekin. Aiemmin oon puolustellut.C:n uusin tiktok video viittaa ilmeisesti K:n. Näin oli jodelissa.
Mitä siinä sanotaan siis?Säälittävää vihjailua nyt häneltäkin. Eihän heillä varmaan edes ollut mitään kummempaa juttua. Tässähän muuttuu kohta naistenhaukkujaksi itsekin. Aiemmin oon puolustellut.
No tämä!!!Ehkä K:kin nyt unohtaa E:n ko se on ihan Dzejlan näköinen.
Ai et se tietäis Kn pyöritelleen joskus kauan sitten viittä naista?Mutta voihan toi sinäänsä tarkoittaa ketä tahansa muutakin, mut jännästi valinnut just ton "viiteen muuhun"
Onko K alkanu pyörittää karusellia!!!Säälittävää vihjailua nyt häneltäkin. Eihän heillä varmaan edes ollut mitään kummempaa juttua. Tässähän muuttuu kohta naistenhaukkujaksi itsekin. Aiemmin oon puolustellut.
Sitähän tässä on just koko ajan toistettu. Jan ottaa Bojanin lämpimään kainaloonsa, suutelee hellästi otsalle ja silittää.Jan on tosi ystävä.![]()
Jan selässä ja B vikiseeSitähän tässä on just koko ajan toistettu. Jan ottaa Bojanin lämpimään kainaloonsa, suutelee hellästi otsalle ja silittää.
Älä itke, meillä on kaikki. Eli toisemme. Sitten he kietoutuvat toistensä ympärille ja havahtuvat vasta, kun aamun ensisäde sarastaa
Se viisihän oli puhdasta disinformaatiota. Kaksi niitä oli siis sillai ns varsinaistaAi et se tietäis Kn pyöritelleen joskus kauan sitten viittä naista?
Eikö se nyt ollutkaan sen kaverin panoMutta voihan toi sinäänsä tarkoittaa ketä tahansa muutakin, mut jännästi valinnut just ton "viiteen muuhun"
Että vielä kun löytäis miehen joka keskittyy vaan häneen eikä viiteen samaa aikaan.Mitä siinä sanotaan siis?
Eikö se nyt ollutkaan sen kaverin pano![]()
Ja biisinä Olgan kansallisaarre.Mutta voihan toi sinäänsä tarkoittaa ketä tahansa muutakin, mut jännästi valinnut just ton "viiteen muuhun"
Eikö tää mamma ole aikamoinen uhriutuja muutenkinJa biisinä Olgan kansallisaarre.
Ei seurustele.
Miten toi nyt K:hon liittyisi?Että vielä kun löytäis miehen joka keskittyy vaan häneen eikä viiteen samaa aikaan.
Eikun mun kanssa.Seurustelee mun tutun ystävän kanssa.
Tuskinpa. Miten muka ehtisi edes. Varmaan treffailee ja tapailee, eikä lupaa mitään kenellekään. On liian hyvä saalis varsinkin influille yms ja he tietty hyötyy vihjailusta, vaikkei dinnerdateja kummempaa edes kehittyisi.Onko K alkanu pyörittää karusellia!!!![]()
Miten toi nyt K:hon liittyisi?
Kuuluu kyllä näihin samanlaatuisiin teorioihiin, kuin että käsittelemätön luomukaurapuuro ei olisi ihmisten ruokaaJoku nyt on taas kehitellyt teoriaa.
Ymmärtääkseni hän on homo eikä ole sitä miltä näyttää.Tuo Tsiilan uusi ihastus on paljon sympaattisemman ja rauhallisemman näköinen kuin Bojan
Miksi näitä kaikkia väitetään homoiksiYmmärtääkseni hän on homo eikä ole sitä miltä näyttää.