V
vierailija
Vieras
Myös se kaikkien sukulaisten ja kummin kaimojen seuraaminen.Tuli kyllä, sinisilmäisenä seurasi Seijaa vaikka mihin Balkanin kolkkaan ja Dubaihin kuin koiranpentu eikä saanut uusia biisejä tehtyä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Myös se kaikkien sukulaisten ja kummin kaimojen seuraaminen.Tuli kyllä, sinisilmäisenä seurasi Seijaa vaikka mihin Balkanin kolkkaan ja Dubaihin kuin koiranpentu eikä saanut uusia biisejä tehtyä.
Eli? Vai ei taida nähdäkään.Näkee, ketkä täällä tosiaan kirjottaa näitä…
Toista se on Jerpan kaaMä tossa liskottelin enkä kyllä oo kehunut missään vaiheessa. Oon lähinä pitänyt ajanhukkana, koska noilla oli 0% match.
Kyllä hävettäis, jos olisin innostunut henkilöstä ja vielä kehunutkin häntä. Mutta, en tieteskään oo.Edelleen hän on tyylikäs, mutta se ei estä häntä olemasta myös julma ja kylmä ja omaneduntavoittelija.
Moi Aito.Kyllä hävettäis, jos olisin innostunut henkilöstä ja vielä kehunutkin häntä. Mutta, en tieteskään oo.
Mistä sen tietää, olivatko ne kuitenkaan yllätys. Se on mahdollista, mutta ei varmaa.No siinä tapauksessa B tuskin olisi äkisti lopettanut Dz seuraamista ja se videokaan ja lehtijutut ei olisi olleet yllätys.
Tuota, ne näki kyllä aika harvoin.Tuli kyllä, sinisilmäisenä seurasi Seijaa vaikka mihin Balkanin kolkkaan ja Dubaihin kuin koiranpentu eikä saanut uusia biisejä tehtyä.
Epäilen myös tätä. Tosin, miksi se olisi hyvä asia tehdä Dz ja uusi mies syntipukkeja... Miksi he siihen suostuisivat.Asiat ei oo aina miltä näyttää. Jos tämäkin sovittu juttu seuraamisten lopettamisineen. Balkanilla ymmärretään draaman kaaret.
Miten siis kukaan voi jonkun randomien mielipiteistä seota noin pahasti?Takuuvarmasti...toivottavasti Bojanilla on muitakin ystäviä ja eiköhän olekin. Nää bojere-sönkkäykset on niin rasittavia, että pää hajoaa. Aivan varmasti K on tukena, mutta älkää nyt stana sysätkö Bojanin hoivaamista hänelle. K on mitä ilmeisimmin just saanut itsensä tasapainoon ja elää hemmetin kiireistä uravaihetta. Josko hän sais keskittyä ihan omiin juttuihinsa myös.
Järjen ääni. Tottakai antaa tarvittaessa myös vertaistukea, mutta tuskin Bojan ihan ekana hänelle edes kertoo.Läheisimpinä Bojanille ovat hänen bändikaverinsa, joiden kanssa hänellä on useimmilla pitkä yhteinen historia. Kyllä hän heiltä saa ihan riittävästi tukea, joten ei siihen mitään Kärtsää tarvita.
Mistä sinä tiedät kuinka usein näkivät?Tuota, ne näki kyllä aika harvoin.
Eipä olekaan, vaan Tukholmassa. Voisitteko nyt lopettaa nää naisjankkaukset nyt. Ne etenee sitten jos etenee, mutta Kärtsällä on nyt aika paljon muutakin meneillään .Eiköhän K oo taas siskonmakkarasopan ääressä![]()
Ei kuulu tänne, mutta eiköhän ole ollut ja sitten illalla Mikken, Jukan ja Sonnyn kanssa Tuska-festareille keikkaa katsomaan.Olikohan K myös tuolla veljenpojan kymppisynttäreillä?
Ja ihminen ei voi olla rakastunut vaikka ei näe toista joka päivä?Tuota, ne näki kyllä aika harvoin.
Nimenomaan! Keille ne edes on suunnattu? Ei K tätä ketjua lue.Eiköhän K itse osaa säädellä tasapainoa elämässään ilman että täällä tarvitsee asiaa pohtia ja kehotella ihmisiä lopettamaan asiasta keskustelu. Aivan varmasti oma hyvinvointi on ykkönen, kun on vihdoin päässyt sieltä pohjalta ylös. Mua ehkä eniten sieppaa tällainen ylihoivaaminen. Aikuinen mies osaa itse huolehtia itsestään eikä hän tarvitse hoiva-apua keskustelupalstoilta.
Mitä!? EikäB poisti Jakov videon instastaan.
Mä en kyllä vihaa, mä toivon, että Jerppa vikittelee Boitsun itselleen, kun kumminkin tahtoo.Kyllä Dzejlaa ja Jakovia saa nyt vihata, syystäkin!
Tai ainakin Boitsu tahtoo. Yritys hyvä kymmenen.Mä en kyllä vihaa, mä toivon, että Jerppa vikittelee Boitsun itselleen, kun kumminkin tahtoo.
Toivottavasti B on kunnossa, hän ei ansaitse tätä.
B. taitaa olla jo Suomessa bfn luona.Sillä taitaa olla nyt muutama päivä vapaata - keikka vasta viikonloppuna. Nyt Bojan Suomeen ja Jeren kanssa mökille saunomaan ja imemään energiaa brotherista.