V
vierailija
Vieras
JuujuuNää saa kyllä takuuvarmasti molemmat toisiltaan energiaa, puolin ja toisin, mutta just nyt Bojan taitaa tarvita sitä enemmän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
JuujuuNää saa kyllä takuuvarmasti molemmat toisiltaan energiaa, puolin ja toisin, mutta just nyt Bojan taitaa tarvita sitä enemmän.
Takuuvarmasti...Nää saa kyllä takuuvarmasti molemmat toisiltaan energiaa, puolin ja toisin, mutta just nyt Bojan taitaa tarvita sitä enemmän.
Eiköhän K itse osaa säädellä tasapainoa elämässään ilman että täällä tarvitsee asiaa pohtia ja kehotella ihmisiä lopettamaan asiasta keskustelu. Aivan varmasti oma hyvinvointi on ykkönen, kun on vihdoin päässyt sieltä pohjalta ylös. Mua ehkä eniten sieppaa tällainen ylihoivaaminen. Aikuinen mies osaa itse huolehtia itsestään eikä hän tarvitse hoiva-apua keskustelupalstoilta.Takuuvarmasti...toivottavasti Bojanilla on muitakin ystäviä ja eiköhän olekin. Nää bojere-sönkkäykset on niin rasittavia, että pää hajoaa. Aivan varmasti K on tukena, mutta älkää nyt stana sysätkö Bojanin hoivaamista hänelle. K on mitä ilmeisimmin just saanut itsensä tasapainoon ja elää hemmetin kiireistä uravaihetta. Josko hän sais keskittyä ihan omiin juttuihinsa myös.
Jos noin koville ottaa niin kannattaisiko olla lukematta ketjua jonka aiheena on tämä kaksikko?Takuuvarmasti...toivottavasti Bojanilla on muitakin ystäviä ja eiköhän olekin. Nää bojere-sönkkäykset on niin rasittavia, että pää hajoaa. Aivan varmasti K on tukena, mutta älkää nyt stana sysätkö Bojanin hoivaamista hänelle. K on mitä ilmeisimmin just saanut itsensä tasapainoon ja elää hemmetin kiireistä uravaihetta. Josko hän sais keskittyä ihan omiin juttuihinsa myös.
Kun ei ole sitä kaksikkoa. On vain kaksi erillistä artistia, jotka ovat ystäviä. Riipii, että molemmat nähdään vain jonkunlaisessa riippuvuussuhteessa toisiinsa eikä mikään asia heidän elämässään ilmeisesti voi tapahtua ilman, että toinen pitää tuupata siihen mukaan.Jos noin koville ottaa niin kannattaisiko olla lukematta ketjua jonka aiheena on tämä kaksikko?
Älä ota niin kirjaimellisesti. Kaksikolla tarkoitin että ketjun teema on K ja B, erikseen tai ystävyksinä. Ei missään riippuvuussuhteessa.Kun ei ole sitä kaksikkoa. On vain kaksi erillistä artistia, jotka ovat ystäviä. Riipii, että molemmat nähdään vain jonkunlaisessa riippuvuussuhteessa toisiinsa eikä mikään asia heidän elämässään ilmeisesti voi tapahtua ilman, että toinen pitää tuupata siihen mukaan.
Nimenomaan näin. Tehän täällä tuputatte koko ajan näitä yhteen ja ja teette oletuksia ja pohditte ja vatvotte.Eiköhän K itse osaa säädellä tasapainoa elämässään ilman että täällä tarvitsee asiaa pohtia ja kehotella ihmisiä lopettamaan asiasta keskustelu. Aivan varmasti oma hyvinvointi on ykkönen, kun on vihdoin päässyt sieltä pohjalta ylös. Mua ehkä eniten sieppaa tällainen ylihoivaaminen. Aikuinen mies osaa itse huolehtia itsestään eikä hän tarvitse hoiva-apua keskustelupalstoilta.
Läheisimpinä Bojanille ovat hänen bändikaverinsa, joiden kanssa hänellä on useimmilla pitkä yhteinen historia. Kyllä hän heiltä saa ihan riittävästi tukea, joten ei siihen mitään Kärtsää tarvita.Nää saa kyllä takuuvarmasti molemmat toisiltaan energiaa, puolin ja toisin, mutta just nyt Bojan taitaa tarvita sitä enemmän.
Word x 100Takuuvarmasti...toivottavasti Bojanilla on muitakin ystäviä ja eiköhän olekin. Nää bojere-sönkkäykset on niin rasittavia, että pää hajoaa. Aivan varmasti K on tukena, mutta älkää nyt stana sysätkö Bojanin hoivaamista hänelle. K on mitä ilmeisimmin just saanut itsensä tasapainoon ja elää hemmetin kiireistä uravaihetta. Josko hän sais keskittyä ihan omiin juttuihinsa myös.
Ei näytä olevan kuin lihapiirakkaaEiköhän K oo taas siskonmakkarasopan ääressä![]()
Joillekin ottaa ihmeen koville heidän ystävyys.Tsiisus mitkä pultit täällä otettu mun kommentista, että K ja B saa varmasti molemmat toisiltaan energiaaTe bojere foobikot tosiaan ootte fanaattisia ja panikpitte helposti
Mä nyt vaan vastasin sille, joka haukkui B:tä verenimijäksi ja tarkoitin, että hyvinä ystävinä varmasti tukevat molemmat toisiaan silloin kun tarvetta on. Ihan samoin kuin muutkin ystävät tekevät.
Dz vaikuttaa paljon kokeneemmalta kuin B ja hän on sitäpaitsi tuhat kertaa paremman näköinen ja parempaa tasoa kuin Bojan. B:lle sopii paremmin kiukkuinen suomi-mamma.Täällä Dz-fanit hädissään yrittää todistella, että ei se ole meidän Dz, kun meidän Dz on puhtoinen neitsyt-prinsessa, joka vaan säästää itseään Blle tulevaa hääyötä varten. Se on uskollisia sorttia, kun on Bn kaltaisen muka-helmen löytänyt niin siinä on ja pysyy.
Olin ennen yksi niistä, jotka "puolustivat" Dziä, mutta se, mitä tänään tapahtui, osoitti minulle, että hänestä pahaa puhuneet ihmiset olivat oikeassa. Hän ei ole korkeammalla tasolla kuin B; hän on paha ihminen. Ja jos karmaa on olemassa, hän ei koskaan menesty haluamallaan tavalla.Dz vaikuttaa paljon kokeneemmalta kuin B ja hän on sitäpaitsi tuhat kertaa paremman näköinen ja parempaa tasoa kuin Bojan. B:lle sopii paremmin kiukkuinen suomi-mamma.
No on varmasti tullut Bojanille yllätyksenä, tuskin olis muuten lopettanut Dzn ja Jakovin seuraamista ja poistanut yhteiskuvaa Jakovin kanssa ja videota sen keikalla vierailusta.On todella tympeä homma jos Bojan-Tseikku-kuviossa on jotain pettämistä tai yllätystä toiselle osapuolelle. Oli Bojanista sitten mitä mieltä vaan.
Universumi on päättänyt?Minä toivon, että K on onnellinen, ja jos se on E:n kanssa, niin hyvä niin. K ansaitsee hyvän parisuhteen. Se ei estä minua olemasta bojere-fani. Fanitan heidän hyvää ystävyyttään. Juuri nyt toivon, että paljastuisi, ettei tuo kuva Kroatiasta ole Dzejlasta, koska haluan B:n olevan onnellinen. Ilmeisesti universumi on päättänyt, että B ja K eivät voi olla yhtäaikaa onnellisia.