V
vierailija
Vieras
Hyvä Tsiila, veikkaan että tulee paljastusjuttuja kohta juorulehtiin Boikkelista, sanokaa mun sanoneen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No siinä tapauksessa B tuskin olisi äkisti lopettanut Dz seuraamista ja se videokaan ja lehtijutut ei olisi olleet yllätys.Onhan ne voinut jo erota aiemmin.
Asiasta puhuttiin jonkin verran TikTokissa ja Instagramissa. Ihmiset sanovat Dzin olevan hyvin rahakeskeinen, että hän suuttuu, jos ei saa mainoslahjoja, ja että hän voi olla epämiellyttävä tv-ohjelmien henkilökuntaa kohtaan. He sanovat, että hän käyttäytyy kuin pyhimys, vaikka ei ole sellainen (ja valitettavasti olemme juuri vahvistaneet tämän).Minkälaisia kielteisiä kommentteja? En osaa kieltä niin en ymmärrä ja kaikki lehtijutut, jotka olen saanut käännettyä, ovat pelkkää sokeaa ihailua.
Ja on tyylikäs edelleenkin että, sinä ja analyysisi, huoh.Hahhah, alkoihan se haukkuminen, vaikka äsken oli niin ihana tyylikäs leidiMummot mummot.
Nyt se foliohattu pois päästä.Asiat ei oo aina miltä näyttää. Jos tämäkin sovittu juttu seuraamisten lopettamisineen. Balkanilla ymmärretään draaman kaaret.
Kaikilla on ne omat fetissit ja sulla ilmeisesti sitten mummot.Ai että mä nautin tästä mummoriehumisesta![]()
Stoori postattiin kauan ennen kun B blokkaan Jn ja Dzn.Jo-tilin Instagramissa julkaisema video on tapa kertoa, että B:llä menee hyvin kaikesta huolimatta.
Aattelin ihan samaa, et tällä yhdellä ei pyöri muuta kuin mummot mielessä.Kaikilla on ne omat fetissit ja sulla ilmeisesti sitten mummot.![]()
Minulla ollut jo pidempään, eikö ole huolinut sitä ottamaani kuvaa (tuskin näytän alaikäiseltä kummiskaan)Apua, en näe enää Twitteristä mun ihania miesmies- videoita, vaan se vaatii todistamaan selfiellä iän, eikä tunnistus onnistu !!!!!
Ärsyttävää, mitään henkilötodistuksia en ala lähettelemäänMinulla ollut jo pidempään, eikö ole huolinut sitä ottamaani kuvaa (tuskin näytän alaikäiseltä kummiskaan)
missä sä riehumista täällä näätAi että mä nautin tästä mummoriehumisesta![]()
Ei. Video on tunnin takaa, ja saarto oli ennen sitä.Stoori postattiin kauan ennen kun B blokkaan Jn ja Dzn.
Mikä ihmeen saarto?Ei. Video on tunnin takaa, ja saarto oli ennen sitä.
Tuskin viestivät mitään sen syvällisempää joksujen tilillä.Ei. Video on tunnin takaa, ja saarto oli ennen sitä.
Yök. Ei Kärtsä tarvii vampyyreitä. Tottakai tukee ystäväänsä, mutta tollaset energianimemiset on yököttäviä.Sillä taitaa olla nyt muutama päivä vapaata - keikka vasta viikonloppuna. Nyt Bojan Suomeen ja Jeren kanssa mökille saunomaan ja imemään energiaa brotherista.
Näin videon ja sen jälkeen luin täältä tuon kommentin estämisestä. Kommentti on lähetetty 14.42. Ilmeisesti tuo instan tunti sitten on aika epämääräinen.Ei. Video on tunnin takaa, ja saarto oli ennen sitä.
Luulen, että hän pitää jonkin aikaa taukoa Instagramin käytöstäKauankohan Bojan jaksaa pitää nuo postaukset Jakovista instassaan?
Nää saa kyllä takuuvarmasti molemmat toisiltaan energiaa, puolin ja toisin, mutta just nyt Bojan taitaa tarvita sitä enemmän.Yök. Ei Kärtsä tarvii vampyyreitä. Tottakai tukee ystäväänsä, mutta tollaset energianimemiset on yököttäviä.