K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta on hienoa, että löytänyt kumppanin, älä sekoita meitä näihin katkeriin.

Tulen tähän nyt jälkijunassa, mutta tässäkin trolli taitaa ottaa eri rooleja minkä ehtii ja keskustelee itsensä kanssa. Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko mistään kumppanista tässä vaiheessa, jos on kyse vain tapailusta. Se ei välttämättä johda mihinkään ja jos tapailu vielä jatkuu, ei silloinkaan ole heti kyse mistään kumppanista. Ainakin mulle kumppani tarkoittaa pitkäaikaista ja vakiintunutta suhdetta ja siihen pisteeseen ei päästä näin nopeasti.

Tulen tähän nyt jälkijunassa, mutta tässäkin trolli taitaa ottaa eri rooleja minkä ehtii ja keskustelee itsensä kanssa. Älkää nyt hyvät ihmiset puhuko mistään kumppanista tässä vaiheessa, jos on kyse vain tapailusta. Se ei välttämättä johda mihinkään ja jos tapailu vielä jatkuu, ei silloinkaan ole heti kyse mistään kumppanista. Ainakin mulle kumppani tarkoittaa pitkäaikaista ja vakiintunutta suhdetta ja siihen pisteeseen ei päästä näin nopeasti.

Tulit jälkijunassa ”taas”🤣 Jäikö ”eri” nyt vielä sanomatta. Äläkä puutu ihmisten suhteisiin, et tiedä mikä on tapailua ja kumppanuutta. Ehkä jos hetken viettäisit sen kumppanisi kanssa ei tarvitsisi miettiä koko ajan toisten tapailusuhdetta tai kumppanuutta.

E ainakin aika avoimesti vihjaa tämän päiväisessä podissakin K:hon (julkkis jonka kanssa on harrastanut seksiä ja vihjeenä Vantaa), mutta se ei tietysti kerro mitään suhteen laadusta tai edes siitä, onko sitä enää. En kuitenkaan mitätöisi tapailusuhdettakaan, koska kyllä tuo E taitaa olla aika ihastunut.

Tulit jälkijunassa ”taas”🤣 Jäikö ”eri” nyt vielä sanomatta. Äläkä puutu ihmisten suhteisiin, et tiedä mikä on tapailua ja kumppanuutta. Ehkä jos hetken viettäisit sen kumppanisi kanssa ei tarvitsisi miettiä koko ajan toisten tapailusuhdetta tai kumppanuutta.
🤣🤣🤣🤣🤣 itsellesi. Onko keskusteluun osallistuminen puuttumista ja onko keskustelu sallittu vain sulle ja vielä monessa roolissa. E on itse sanonut muutama viikko sitten, että on tapaillut vasta muutaman kerran, joten miten se yhtäkkiä olisi muuttunut vakavaksi seurusteluksi.

Yhteistyössä