V
vierailija
Vieras
Ai mitäkö??????Eilen oli Joostin keikalla myöskin, eiköhän kierrä Suomen festareillakin![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai mitäkö??????Eilen oli Joostin keikalla myöskin, eiköhän kierrä Suomen festareillakin![]()
X:ssä yks fani raportoi. Ei ollut tällä kertaa ilmeisesti kuvaamassa vaan katsomassa keikkaa.Mistä tiedät?
Ihana, kun ne on koko ajan yhdessäX:ssä yks fani raportoi. Ei ollut tällä kertaa ilmeisesti kuvaamassa vaan katsomassa keikkaa.
Voitko sanoo tunnuksen kaksi ekaa kirjainta....X:ssä yks fani raportoi. Ei ollut tällä kertaa ilmeisesti kuvaamassa vaan katsomassa keikkaa.
En sano, mutta kertoi siis jutelleensa Karimin kanssa.Voitko sanoo tunnuksen kaksi ekaa kirjainta....
varmasti ihan Joost fanina oaikalla, nehän bondasi Red Rocksilla kaikkiX:ssä yks fani raportoi. Ei ollut tällä kertaa ilmeisesti kuvaamassa vaan katsomassa keikkaa.
Jutelleensa?En sano, mutta kertoi siis jutelleensa Karimin kanssa.
Onhan noiden molempien porukat ollu aika paljon keskenään tekemisissä. Oli mukana siellä musavideonkin kuvauksissa Tsekeissä, vaikka ite ei ollut ohjaajana.varmasti ihan Joost fanina oaikalla, nehän bondasi Red Rocksilla kaikki
Kuvaa Kärdeä ilmeisesti johonkin projektiin. En muuta keksiOnhan noiden molempien porukat ollu aika paljon keskenään tekemisissä. Oli mukana siellä musavideonkin kuvauksissa Tsekeissä, vaikka ite ei ollut ohjaajana.
Söpöä niiden yhteysOnhan noiden molempien porukat ollu aika paljon keskenään tekemisissä. Oli mukana siellä musavideonkin kuvauksissa Tsekeissä, vaikka ite ei ollut ohjaajana.
Luftballoon.Mikä on Joostin paras biisi, mitä suosittelet kuunnella, jos ei ole aiemmin tutustunut tuotantoon?
Sehän on kopio vanhasta biisistäLuftballoon.
Ai tuo Aurajuusto, "yap time with Karim was the highlight of the day once again"En sano, mutta kertoi siis jutelleensa Karimin kanssa.
Ei ole minun vastaus kyllä sit tämä.Luftballoon.
Ihan työn puolesta on yhteys K:hon vain.Vois jättää rauhaan K:n lähipiirin.
Eikö hän ole ihan tunnettu ohjaaja.Vois jättää rauhaan K:n lähipiirin.
Ei siltä vaikutaIhan työn puolesta on yhteys K:hon vain.
Joostiahan hän tuolla katseli, mikäli paikalla nyt sit oli.Ei siltä vaikuta![]()
Aa, tämä fani, ei kannata ehkä kaikki juttujansa uskoa ees.Ai tuo Aurajuusto, "yap time with Karim was the highlight of the day once again"
Tarkoittaakohan nyt itse yappailleensa
Eiköhän tuo tarkoita Kärtsän jappailua, koska se toinen ei kyllä katsomon puolella yleensä liikuskele.Ai tuo Aurajuusto, "yap time with Karim was the highlight of the day once again"
Tarkoittaakohan nyt itse yappailleensa
Ei todellakaan....Ei siltä vaikuta![]()