V
vierailija
Vieras
Karim, pölkky.Ai Mikke vai? Tää oli yllättävä peliliike.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Karim, pölkky.Ai Mikke vai? Tää oli yllättävä peliliike.
Ai niin unohdinkin että tää oli pelkkä trolliketju.Höps. Karim vaan dokumentoi opetustarkoituksena Kärtsän seksikkäitä liikkeitä ja ilmeitä, ja ne käy ltaisin kaikki filmit läpi. Eihän sitä muuten kehity!
Karim kuvaa varmasti jotain dokkaria toimeksiannosta, villi arvaus. Ihmeen paljon materiaalia vaan. Siksi ei ehkä jullaise paljon mitään
Koko ajan jyrisee vieläkin minun hotellin liepeillä ainakin, eikä sade oo yhtään hellittänyt. Kohta on mentävä etsiin silti ruokaa, ei oikein Varsovan kentän pikkusuklaalevy riitä.Pahin näytti tapahtuvan eli vesisade tuli. Toivottavasti K pääsee lavalle. Jotain tollaista näissä kesän isossa tapahtumissa saa aina pelätä.
Voi kyllä olla, että joutuvat jättämään Kärtsän esityksen välistä. Eivät varmaan saa jatkaa meluamista kuitenkaan kovinkaan paljon pidemmälle, kuin mitä alunperin oli suunniteltu.Pahin näytti tapahtuvan eli vesisade tuli. Toivottavasti K pääsee lavalle. Jotain tollaista näissä kesän isossa tapahtumissa saa aina pelätä.
Et oo ees Karnevaaleilla, trolliVoi kyllä olla, että joutuvat jättämään Kärtsän esityksen välistä. Eivät varmaan saa jatkaa meluamista kuitenkaan kovinkaan paljon pidemmälle, kuin mitä alunperin oli suunniteltu.
Saapa nähdä, minä nyt ainakin jätän tän K osuuden väliin. Ja jos Tuu mun luokin tulee niin sehän on sit osa joksujen keikkaa.Voi kyllä olla, että joutuvat jättämään Kärtsän esityksen välistä. Eivät varmaan saa jatkaa meluamista kuitenkaan kovinkaan paljon pidemmälle, kuin mitä alunperin oli suunniteltu.
Tässä ei kirjoittaja kyllä väitä yhtään mitään kumpaankaan suuntaan.Et oo ees Karnevaaleilla, trolli
Mietin ihan samaa, mutta siltä kantilta et onko tuolla yhtä tiukat säädökset kuin Suomessa, jossa pitää minuutilleen lopettaa jos meluilmoitus päättyy.Voi kyllä olla, että joutuvat jättämään Kärtsän esityksen välistä. Eivät varmaan saa jatkaa meluamista kuitenkaan kovinkaan paljon pidemmälle, kuin mitä alunperin oli suunniteltu.
Ihan Kärtsä itse stoorissaan sanoi, ettei tiedä peruuntuuko hänen keikka. Jos menee pitkään ennen kuin kukaan pääsee esiintymään, niin varmaan priorisoivat kuitenkin Joker Outin omaa keikkaa.Et oo ees Karnevaaleilla, trolli
K esiintyy, koska lavaa parhaillaan valmistellaan. Tosin aika paljon lyhennetyllä setillä tietysti.Ihan Kärtsä itse stoorissaan sanoi, ettei tiedä peruuntuuko hänen keikka. Jos menee pitkään ennen kuin kukaan pääsee esiintymään, niin varmaan priorisoivat kuitenkin Joker Outin omaa keikkaa.