V
vierailija
Vieras
Tuskin on pellelle vaikea teema.Vaikee siihen nyt on koko ajan keksiä jotain uutta ja sit kun on tollanen karnevaaliteemakin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuskin on pellelle vaikea teema.Vaikee siihen nyt on koko ajan keksiä jotain uutta ja sit kun on tollanen karnevaaliteemakin...
Perusta sinä itselles oma valitusketju.Noinko oot häneen ihastunut. Voit perustaa oman ketjun sitä varten.
Väsynyttä ja teennäistä ne K:n karnevaali postaukset ja ennen kuin joku väittää mua hateriksi, niin en ole, tykkään niin BK:sta kuin Käärijästäkin.Väsynyt voi olla, mut ei nyt kovin känniseltä vaikuta.
Uuuu. Kuvittelit sitten survaisseesi mahtavan servauksen. Sen teeman kehittäjät ne vasta pellejä onkin. Muidenkin pitää sitten siihen sopeutua.Tuskin on pellelle vaikea teema.
Minkä ihmeen takia hän jakaa noin kaamean mainosvideoon? Ideat taisivat olla sillä hetkellä loppu, väsynyttä ja teennäistä hihhhiii meininkiä.Mainosvideoksi nyt ihan selvästi tarkoitettu. Haloo nyt.
Tässähän se on. Ei tänne tarvii tuoda kaikenmaailman turhia influja, jotka ei liity mihinkään.Perusta sinä itselles oma valitusketju.
Kaikkialle se K lupautuukin pakosta. Kroatiassa on sentään enemmän faneja hänellä kuin Sloveniassa.Minkä ihmeen takia hän jakaa noin kaamean mainosvideoon? Ideat taisivat olla sillä hetkellä loppu, väsynyttä ja teennäistä hihhhiii meininkiä.
Eihän Kärtsä oo sitä jakanut vaan Bojan ja Joksut.Minkä ihmeen takia hän jakaa noin kaamean mainosvideoon? Ideat taisivat olla sillä hetkellä loppu, väsynyttä ja teennäistä hihhhiii meininkiä.
Dz on 100 kertaa kiinnostavampi kuin Käärijä ja Häärijä.Tässähän se on. Ei tänne tarvii tuoda kaikenmaailman turhia influja, jotka ei liity mihinkään.
Tämä.Dz on 100 kertaa kiinnostavampi kuin Käärijä ja Häärijä.
Vastasit ihan väärään ketjuun. Ei ollut puhetta Dz, joka sentään liittyy Bojaniin. Kiinnostavuudesta olen kyllä eri mieltä.Dz on 100 kertaa kiinnostavampi kuin Käärijä ja Häärijä.
Ei ole kertonut mitään tälläistä.Kenelle nää trollaukset on oikein tarkoitettu? Bojere on musta söpöä, mut Bojan seukkaa Dz:n kanssa. Ei nää poissulje toisiaan.
Oh no! Anyway…Oletko huomannut, että on olemassa laulajia, näyttelijöitä ja urheilijoita, jotka tekevät mainontaa?![]()
Näyttelijöille, laulajille ja urheilijoille vaan se ura on tärkeämpi kuin mainonta.Oletko huomannut, että on olemassa laulajia, näyttelijöitä ja urheilijoita, jotka tekevät mainontaa?![]()
Jos he tekevät sen DeViton kanssa, puolet fandomista peruuttaa heidät.Juu. Helpottunut et sai taas uuden mainosvideon Karnevaaleja varten.
Taas google-kääntäjän kielikukkasiaJos he tekevät sen DeViton kanssa, puolet fandomista peruuttaa heidät.
Varmaan minulle kun en voi sietää sitä että Jereä pakotetaan Bojanille. Bojan ei Jereä huolisi.Kenelle nää trollaukset on oikein tarkoitettu? Bojere on musta söpöä, mut Bojan seukkaa Dz:n kanssa. Ei nää poissulje toisiaan.
Ei kyllä Kärtsäkään Bojania huoli eikä tavoittele, ole rauhassa. Kavereita he ovat ja sehän on vain kiva juttu.Varmaan minulle kun en voi sietää sitä että Jereä pakotetaan Bojanille. Bojan ei Jereä huolisi.
Ei tarvitse, kun kaikki normaalilla järjellä varustetut pystyvät näkemään sen omin silminEi ole kertonut mitään tälläistä.
Kun oli kyse siitä että kenen kiusaksi ne lässyti lässyti Bojere pakotukset on tarkoitettu niin todennäköisesti minulle. En ole uskonutkaan niin että Jere ottaisi Bojanin, Jeren naisasiat eivät vaan kiinnosta minua. Kiinnostaa vain Bojan.Ei kyllä Kärtsäkään Bojania huoli eikä tavoittele, ole rauhassa. Kavereita he ovat ja sehän on vain kiva juttu.
Mikset ohita niitä?Kun oli kyse siitä että kenen kiusaksi ne lässyti lässyti Bojere pakotukset on tarkoitettu niin todennäköisesti minulle. En ole uskonutkaan niin että Jere ottaisi Bojanin, Jeren naisasiat eivät vaan kiinnosta minua. Kiinnostaa vain Bojan.
Olen ohittanut jo kuukausien ajan. Muut shipistä ärsyyntyneet ovat selvästi poistuneet täältä jo aikoja sitten, joten en tiedä että kenelle muulle ne olisi tarkoitettu.Mikset ohita niitä?
Eikö sinulla ole keskusteluseuraa omassa maassasi?Jos he tekevät sen DeViton kanssa, puolet fandomista peruuttaa heidät.
Eiköhän se ole trolli, edes google ei käännä noin huonosti nykyään.Taas google-kääntäjän kielikukkasia![]()