V
vierailija
Vieras
Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikallaEhkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikallaEhkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Minne ihmeen huvilalle, kun Dz:lla on ollut keskiviikkona keikka Belgradissa ja huomenna Bosnia-Hertzegvinassa ja ylihuomenna taas Serbiassa? Joksut on olleet tänään aamulla radiokanavan haastattelussa. Kyllä tuo menee pelkäksi ajeluksi paikasta toiseen, ei siihen mitään huvilaa mahdu.Ehkä menikin? Ja nyt ajelevat seuraavaan paikkaan. Tai sit menevät nyt huvilaan.
Okei, kiitos asiallisesta vastauksesta. Aika outoa porukkaa siis.Discordista muutama tyyppi, tulivat tänne porukalla latelemaan haisupylly-kommenttiaJa ne käy täällä kirjoittamassa, kun eivät siellä uskalla.
:n klaania, M:llä alkaa yhden nimimerkki, S:llä toisen ja se yks on hoitsu.
Juu, Dz oli Belgradissa keikka toissapäivänä. B taisi ajaa kotiin sieltä tänään. Luulen että Dz tuli mukana.Jotain serbejä se on alkanut seuraamaan, varmaan ollut tsiilan keikalla
Ei ole voinut tulla tänään sieltä, kun klo 8.00 ovat olleet radiokanavan haastattelussa.Juu, Dz oli Belgradissa keikka toissapäivänä. B taisi ajaa kotiin sieltä tänään. Luulen että Dz tuli mukana.
No, onpas tosiaan "asiallinen" vastaus!Okei, kiitos asiallisesta vastauksesta. Aika outoa porukkaa siis.
Itse haisupylly paikallaNo, onpas tosiaan "asiallinen" vastaus!
Ilkeilyä, juoruilua, arvailua ja haukkumista. Ei ihan ekana tule mieleen sana asiallinen, mutta kai vakka kantensa tuntee.
Oliko Bojankin? En nähnyt häntä siellä.Ei ole voinut tulla tänään sieltä, kun klo 8.00 ovat olleet radiokanavan haastattelussa.
Itse haisupylly paikalla![]()