K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kas, Bkonna (siis Kärtsän pipis-ystävä) fanittaa Joksuja ihan kybällä stoorissa. Tämähän menee mielenkiintoiseksi 😁

"Ei hajuakaan, mistä nämä laulaa, mutta toimii"
"Tuli nähtyä 2x livenä ja oon ihan fanityttönä"
"Toi kertosäkeen rumpukomppi saa nahan taakse 🥹😍"

Kas, Bkonna (siis Kärtsän pipis-ystävä) fanittaa Joksuja ihan kybällä stoorissa. Tämähän menee mielenkiintoiseksi 😁

"Ei hajuakaan, mistä nämä laulaa, mutta toimii"
"Tuli nähtyä 2x livenä ja oon ihan fanityttönä"
"Toi kertosäkeen rumpukomppi saa nahan taakse 🥹😍"
Onko BKonna se tyyppi, joka teki Käärijälle runon? Sellaista typerää K huumoria oli.

En vaan usko näkemäni perusteella, että B voisi olla oikeasti onnellinen Dz kaltaisen naisen kanssa. Joku Vitan oloinen tuntuisi sopivan paremmin. Seija on niin jäykkä ja aina somessa vain täydessä tällingissä. Tuskin osaa irrotella ja pitää hauskaa. Kaikki pitää miettiä ulkonäön kautta, ettei sille vain tapahdu mitään. Ja sit boitsu nauraa ihanasti ikenet näkyvillä ja silmät viiruina Kn tyhmille jutuille. Seijaa tuskin sellaiset naurattaisi. Lisäksi noin täydellisen näköinen nainen aiheuttaa vain paineita kumppanille monellakin tapaa🤔
Minä taas en osaa kuvitella B:tä ja Vitaa yhdessä ollenkaan. Minusta on alusta asti ollut selvää että hän päätyy yhteen upean ja näyttävän naisen kanssa joka on itsekin julkisuudessa.

Minä taas en osaa kuvitella B:tä ja Vitaa yhdessä ollenkaan. Minusta on alusta asti ollut selvää että hän päätyy yhteen upean ja näyttävän naisen kanssa joka on itsekin julkisuudessa.
Julkkis ja upea kyllä mutta enemmän kuin näyttävää ajattelin sellaista, joka nauraa paljon ja jolla on ihana ja aito hymy. B on itse sanonut, että huomaa aina ensin hymyn ja toivoo kumppaniltaan naurua. Dz:n hymy on aina jähmeä, kun hän on lavalla tai kameran edessä, ikään kuin maski, jonka hän laittaa kasvoilleen. Ne muutamat kerrat kun näyttää luonnolliselta, on se sellaista vaatimatonta kiherrystä, ikään kuin hän koko ajan yrittäisi hillitä ja hallita ilmeitään.
Aidon hymyn lisäksi odotin jotain sellaista kuin siskonsa. Mutta B on valintansa tehnyt ja se siitä.

Julkkis ja upea kyllä mutta enemmän kuin näyttävää ajattelin sellaista, joka nauraa paljon ja jolla on ihana ja aito hymy. B on itse sanonut, että huomaa aina ensin hymyn ja toivoo kumppaniltaan naurua. Dz:n hymy on aina jähmeä, kun hän on lavalla tai kameran edessä, ikään kuin maski, jonka hän laittaa kasvoilleen. Ne muutamat kerrat kun näyttää luonnolliselta, on se sellaista vaatimatonta kiherrystä, ikään kuin hän koko ajan yrittäisi hillitä ja hallita ilmeitään.
Aidon hymyn lisäksi odotin jotain sellaista kuin siskonsa. Mutta B on valintansa tehnyt ja se siitä.
Mun mielestä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä noista, me ollaan nähty Dz vain silloin kun hän on kameran edessä eikä tiedetä millainen hän muulloin on.

Juu ymmärsin, en vaan näe ”vitan oloista” naista B:n kumppanina.
Ennemmin tosiaan vitan oloinen kuin muovinen nukke. Ja se, että emme näe hänen todellista minäänsä, ei ole mikään puolustus. En tiedä ketään yhtä keinotekoista artistia kuin hän. Ei kukaan artisti ole täysin omana itsenään lavalla, kaikilla on se työminä, mutta harva on niin ohjattu, että ei edes aitoa hymyä löydy mistään.

B on tosi aito, nauraa paljon, on lämmin niin artistina kuin yksityisestikin. Dz ei anna itsestään mitään muuta kuin sen pinnallisen ja kylmän kuvan, kontrolloidun nuken kuoren. Aina kun kuvataan ns. työprosessia (miten kuvat tai videot on otettu), on Dz jotenkin ihan hukassa, asettautuu vain roolinsa mukaisiin asentoihin kuin marionetti ja vetää maskin päälleen, kun kamera aktivoituu.

On kommentoinut siellä X-tilillään tätä kuitenkin että. Ei ehkä tartte kahteen paikkaan.
Keikan jälkeisenä aamuna huomasin että nimimerkki on vaihtunut ja on valkoisella. Ei johtunut tuosta paskat biisit -kommentista. Tyyppi on useasti ennenkin aiheuttanut vaan närää kaikella negailulla, Kärpän pakkomielteisellä kyökkipsykologisoinnilla jne. Kuulemma tietää kun työssään käsittelee tuollaisia juttuja. Mikä lie, mutta ei ainankaan terveydenhuollon ammattilainen noiden juttujensa perusteella. Saanut väliaikaisia banneja ja sit tullut takaisin. On sillä ollut ihan kivojakin juttuja joskus. Sit se väittää siellä olevansa kuolemansairas ja elinajan ennuste meni jo. Kummasti kuitenkin jaksaa matkustaa ja bailata keikoilla ollakseen kuolemassa. Mistäpä minä hänen terveydentilaansa tiedän, mutta kuulostaa jutut ainakin liioitelluilta.

Ja minäkään en sen ficeistä tykkää. Tökeröitä ja hölmöjä.

Yhteistyössä