K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, ja huusi täysiä ”paska biisi”.
Kuulikohan se bändi sitä edes? Meinaan en ainakaan itse huomannut heidän elekielestään, että olisivat edes tahattomasti kehonkielellä viestineet kuulleensa tuon. Tosin kun en osannut heitä sillä silmällä tarkkaillakaan... Mufinssin kyllä huomasin, ja panin merkille, että oli asettunut kyllä ihan keskelle, mutta oli jäänyt kakkosriviin, hähää 😁

Kuulikohan se bändi sitä edes? Meinaan en ainakaan itse huomannut heidän elekielestään, että olisivat edes tahattomasti kehonkielellä viestineet kuulleensa tuon. Tosin kun en osannut heitä sillä silmällä tarkkaillakaan... Mufinssin kyllä huomasin, ja panin merkille, että oli asettunut kyllä ihan keskelle, mutta oli jäänyt kakkosriviin, hähää 😁
Olitko sinä ekassa rivissä? Jodelista käsitin et ne ois kuulleet ja jopa kommentoineet jotain.

Kuulivat osan huuteluista ainakin ja naureskelivat kiusaantuneina.

Oon kyl vähän kade ku hän on ollut jopa kolmessa konsertissa peräkkäin täällä, Tori Amoksen myöskin.
Insta Ne bi smel oli käynyt istumassa myös Laibachin konsertin läpi 26.5. 😆 Ällistyin, että mitäs mitäs, kun siihen oli pistetty, että Laibach ja Faith no more Helsingissä Savoyssa 26.5. 😮
Mutta se olikin sen biisin nimi 😄 Ja siis siinä oli isolla scriinillä Bojan laulamassa (tosi kauniisti, btw, miksei se esitä muiden biisejä enemmänkin!), siksi tää fani ollut siellä.

Lankesin ja söin tänään aamupalalla pekonia. Kolme nakkia otin myös. Söin kyllä munakastakin ja yhden smuutin. Leivän jätin väliin kun siinä paljon hiilihydraatteja. Näytti hyvältä.

Aina? Jopas paljon siellä käyvät.
No siis kun jonotettiin, niin Jure tuli siitä ulos, tai ainakin oletan, että kulki siitä, koska jatkoi alas katua jonnekin ja tuli tietenkin koko ajan pysäytetyksi. Tervehti itse tosin ekana :D Niin mietin vain, että jos ois takaovikin, niin oisko ollut helpompi vain lähteä asioille sieltä? Kun meidät laskettiin sisään Jure oli siinä tulossa sit samalla kun itse just menin. Oli ehkä noin tunnin poissa.

Yhteistyössä