V
vierailija
Vieras
Kun kerran tiedät, niin minkä verran on soitettu?
Spotify noin 3, 2 miljoonaa, kertoo tekoäly.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kun kerran tiedät, niin minkä verran on soitettu?
Miltä tileiltä voisi löytää noita kuvia?Keikan jälkeen on syöty kakkua ja juotu skumppaa. Saatu platina levyjä ja otettu kuvia jne. (Kuvia löytyy ig.) Areenalta aika varmasti lähdetty yksityiseen paikkaan jatkamaan juhlia. Näitä varakkaiden paikkoja Helsingissä riittää. Joker Out tuskin pitkään ovat voineet lauantaina juhlia kun oma keikka sunnuntaina. Tommy,BBno$ ja Baby Lasagna lähteneet seuraavana päivänä mutta Joost jäänyt Suomeen viikonlopun yli. Joker Out lähtenyt Suomesta maanantai aamulla. Bojan ja Käärijä varmasti viettäneet aikaa yhdessä jossain välissä. Hyviä ystäviä kun ovat.
No miksi sinä sit trollaat, jos et hauskuuden takia?Höpön löpöä.
Miten toi nyt minuun liittyisikään?No miksi sinä sit trollaat, jos et hauskuuden takia?
Kaikki ei toimi niinkuin sinä. Vaikka sinusta on hauskaa täällä juoruta näiden yksityiselämästä ja haukkua heidän lähipiiriään, niin ei kaikki muut silti toimi noin. En ymmärrä, mitä saat siitä, et haukut heidän ulkonäköään ym. Itse en ikinä alentuisi sun tasolle.Mikä on niin hauskaa B:n, J:n ja heidän ympärillään olevien ihmisten loukkaamisessa tai heidän pilkkaamisessaan? Tai valheiden keksimisessä heistä ja heidän yksityiselämästään? Jos se tuntuu hauskalta, mene psykologille.
Kirjoitit höpön löpöä, joten itse nähtävästi trollaat jonkun muun syyn takia.Miten toi nyt minuun liittyisikään?
Omani itsenäni olen, kuten aina.Kirjoitit höpön löpöä, joten itse nähtävästi trollaat jonkun muun syyn takia.
Jere+ Jeren suomen kaverit& sukulaiset, Joost, Joksut tiimeineen ym. ovat viettäneet yhdessä porukalla aikaa.Keikan jälkeen on syöty kakkua ja juotu skumppaa. Saatu platina levyjä ja otettu kuvia jne. (Kuvia löytyy ig.) Areenalta aika varmasti lähdetty yksityiseen paikkaan jatkamaan juhlia. Näitä varakkaiden paikkoja Helsingissä riittää. Joker Out tuskin pitkään ovat voineet lauantaina juhlia kun oma keikka sunnuntaina. Tommy,BBno$ ja Baby Lasagna lähteneet seuraavana päivänä mutta Joost jäänyt Suomeen viikonlopun yli. Joker Out lähtenyt Suomesta maanantai aamulla. Bojan ja Käärijä varmasti viettäneet aikaa yhdessä jossain välissä. Hyviä ystäviä kun ovat.
Eli trollina sitten, että niin .Omani itsenäni olen, kuten aina.
Minä olen täällä kirahvina, niin että.Omani itsenäni olen, kuten aina.
Juuri näin.Kaikki ei toimi niinkuin sinä. Vaikka sinusta on hauskaa täällä juoruta näiden yksityiselämästä ja haukkua heidän lähipiiriään, niin ei kaikki muut silti toimi noin. En ymmärrä, mitä saat siitä, et haukut heidän ulkonäköään ym. Itse en ikinä alentuisi sun tasolle.
No enpä kyllä.Eli trollina sitten, että niin .
Löytyy Käärijän ig tägätyistä.Miltä tileiltä voisi löytää noita kuvia?
neeaiinah.photographyMiltä tileiltä voisi löytää noita kuvia?