K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jere oli halaillut siellä Bojania ja kuiskaillut hänen korvaansa koko illan päästyään velvollisuuksista irti :) ❤️
Olivat agentin mukaan olleet ihan hulluna toisiinsa! Siis edelleen!
En ehkä kestä!
Tosin mä tiesin sen. Et sä ota Jokereita muuten tän kokoisen shown avaajaksi (vaikkakin sopivat siihen tosi hyvin) tai mene itse keikalle Sloveniaan heidän juhliinsa ❤️

Haha, nyt Bojan-vihaaja niitäkin lukemaan! : DDDD
Ei ole kyllä vaikea uskoa. Jere on edelleen rakastunut Bojaniin ❤️
Mutta siis keitä nämä on, jotka ovat sinne mukaan päässeet ja miksi? Ja kai sitä Boitsua siellä nyt oikeasti on muutkin eli monet halunneet halata, eikä sillä viitannut vain Jereen yksinomaa 😆
Lähde kyllä puuttuu valitettavasti kokonaan. Hieman epäuskottavaa, että shippareita olisi ollut crewn ja artistien jatkoilla.. 🤔

Pystyykö Jere vokottelemaan Bojanin itselleen? Vaikka Bojan yrittää pysyä erossa suhteesta, Balkanilaiset "juurensa" kun velvoittavat.. Ai jai, mä taidan alkaa taas kaivata ficciä tästä!

No siinähän kehotetaan, että kertokaa lisää, aivan sama onko totta vai ei. Kunnon shippimeininkiä siis oikealla tavalla, eli tiedostetaan kyseessä olevan mielikuvitusleikki.
Henkilö sanoo itse kuvitelleensa osan olevan fan serviceä, mutta nähneensä tuolla, että ei todellakaan ole. No ei ole, sen kyllä näkee heistä, jos on vähänkään ihmistuntija.

Yhteistyössä