K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauanko siitä Pasilasta nyt sit kävelee, menee aika tarkalle toi saapumisaika vai otanko taksin, AI vastaus 5-15 min.
10-15 min kävelee. 5-raiteelta pääsee suoraan tunnelin alkuun, joka vie kohti Areenaa, mutta käsittääkseni muiltakin laitureilta on kyllä yhdyskäytävä sinne tunnelin alkuun. Lähdet vain laituria kohti arenaa, eli suuntaan, josta tulit. Näin ainakin itse sen käsitin.

10-15 min kävelee. 5-raiteelta pääsee suoraan tunnelin alkuun, joka vie kohti Areenaa, mutta käsittääkseni muiltakin laitureilta on kyllä yhdyskäytävä sinne tunnelin alkuun. Lähdet vain laituria kohti arenaa, eli suuntaan, josta tulit. Näin ainakin itse sen käsitin.
Ok, no sit en taida ehtiä kävellen ku haluan nähä alusta asti joksut, tän junaviivytyksen takia.

Loppuunmyyty on nyt kuitenkin eli saavat kulut katettua , mutt rahallisesti ei ehkä voittoa tule paljon. Mutta promoarvo tollasella hyvin onnistuneella keikalla todella mittava, siksi tää kannattaa. Kärtsän brändin ja artisti-imagon kannalta tää on tärkeä näytön paikka.
Mikä promoarvo ja näytönpaikka. Kaikki kiinnostuneet suomalaiset on jo siellä, ei se lisää enää suomifaneja saa. Sen on jo kaikki nähneet.

Ok, no sit en taida ehtiä kävellen ku haluan nähä alusta asti joksut, tän junaviivytyksen takia.
Taksilla oli pakko tosiaan mennä, just ehdin paikalleni ku joksut aloitti, ovella vaan kuspot järkkärit meinasivat ensin ottaa minun vesipullon pois, vaikka on läpinäkyvä. Mutta kun kovamuovia. En antanut heittää roskiin niin sit yks nainen tuli siitä saattaan johkin lokeroille et pistät pullon sinne. Valitin niistä qr koodeista ja vaihtuneesta junasta et en nää kohta joksuja niin sit tää täti yhtäkkiä heltyi, tunge se pullo repun sisään ja mene. Säästyi edes se lokeromaksu, vaikka takseihin menikin. Nyt jo paluujunassa, onneks ehin nähä BL, Bess ja Erikan kumminkin.

Yhteistyössä