V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska lopettavat niin voivat pyytää.Eppu normaalilla 100 000e /laaki. Jep jep
Eikö se tullut sulle liitteenä. Lataa se pdf-liite, joka on lippu.Voiko sen Käärijän keikan lipun näyttää siitä sähköpostista, mihin se tuli? Kun se sanoo toisaalta, että tämä on lippusi ole hyvä! Mutta myös että ”Tämä viesti ei toimi lippuna, alla lisätietoa siitä miten voit ladata lippusi.”
Mutta kun klikkaan niistä, selain varoittaa etenemästä. Enkä kyllä kaipaisikaan mitään uusia appeja.
Älä vttu jaksa, en mä ainakaan seuraa mitään B&K rakkaustarinan kehittymistä, eikä kukaan muukaan mun tuntema Bojanisti. Ihan on tiedossa se että B tykkää naisista ja seurustelee sellaisen kanssa parasta aikaa.
Typerä trolli. Ei muistele tollasia.Ja kärsii paniikkihäiriöistä ja muistelee, että onnellisin oli ihan eri seurassa.
On siinä se klemmarisymboli sähköpostissa siis, mutta se lippu on siellä alimmaisena ja auki siinä tekstin jälkeen. Tai no sain sen nyt tallennettua puhelimen tiedostoihin, eli varmaan se on nyt se versio, joka on se lippu itse.Eikö se tullut sulle liitteenä. Lataa se pdf-liite, joka on lippu.
Lipussa lukee: Tämä on lippusi, ole hyvä! ja siinä in QR-koodi.On siinä se klemmarisymboli sähköpostissa siis, mutta se lippu on siellä alimmaisena ja auki siinä tekstin jälkeen. Tai no sain sen nyt tallennettua puhelimen tiedostoihin, eli varmaan se on nyt se versio, joka on se lippu itse.
Typerä trolli. Ei muistele tollasia.
Luin uutisesta, että meillä ois nyt uusi Urkkiatri![]()
Uusi arkkiatri on lääketieteen ja kirurgian tohtori Päivi Hietanen
Päivi Hietanen on ensimmäinen nainen, joka on saanut arkkiatrin arvonimen.yle.fi
![]()
On siinä myös viivakoodi alhaalla, mutta se QR-koodi luetaan lukulaitteella.Lipussa lukee: Tämä on lippusi, ole hyvä! ja siinä in QR-koodi.
Oot kyllä pässi trolli.No juurikin mainitsi niin. Hohhoijaa nuo sun trollittelusi.
Oot kyllä pässi trolli.
Siksi se ei ole täysin onnellinen nyt, vaikka on kaunis nukke tyttöystävänä. Oikeasti haluaisi ihan jotain muuta, mikä ei ole yhteiskunnassaan hyväksyttyäKyllä mä olen sitä mieltä, että suurin syy oli Bn oma pelkuruus. Siitä kertoo esim. se, että joka kerta höpsöttelyn jälkeen piti aloittaa ne heterovakuuttelut.