V
vierailija
Vieras
No wau. Hurrjaa.Se teki samana päivänä useamman koulukeikan + sen lisäksi vielä jotain muuta vastaavia ja illalla "oikean" keikan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No wau. Hurrjaa.Se teki samana päivänä useamman koulukeikan + sen lisäksi vielä jotain muuta vastaavia ja illalla "oikean" keikan.
Kuuntele se podcast niin ei tartte täällä vinkua. Siellä se kertoi tämän ja paljon muutakin.No wau. Hurrjaa.
No ei kyl Karim ollut Prahassa.Mikke siellä oli kuvaamassa.
Onpas se alko maistunut taas, voi voi.K ei tarvi kuin astua Suomen maaperälle niin pääsee Seiskan kuviin. Eipä ihme, että ulkomaat houkuttelevat.
Mitä yrität selittää. Mikke oli laskettelemassa Itävallassa. Karim postaili Prahasta ja näkyi jossain Kärtsän stoorissakin.No ei kyl Karim ollut Prahassa.Mikke siellä oli kuvaamassa.
En vingu, eikä kiinnosta sen ukon tekemiset. Sinähän hänet keskusteluun toit aivan kuin hän olisi jotenkin relevantti.Kuuntele se podcast niin ei tartte täällä vinkua. Siellä se kertoi tämän ja paljon muutakin.
Usko jo. Mikke oli laskettelemassa eikä ollut Prahassa.No ei kyl Karim ollut Prahassa.Mikke siellä oli kuvaamassa.
Mitä väliä kuvaajalla, työroolissaan ovat. Ja piste.Usko jo. Mikke oli laskettelemassa eikä ollut Prahassa.
Eihän ole, vain uskottelet sellaista itsesi ahdistuksiin.Mitä väliä kuvaajalla, työroolissaan ovat. Ja piste.
Mene ostamaan maalia niin antavat samalla neuvoja. Ootko se joka oli ihastunut naapurin renttuun ja äitinsä siihen samaan?Miten maalataan rintamamiestalon seinä?Mun äiti oli pyytänyt naapurin tuurijuoppoa maalaamaan halvalla, mun pitää opetella nopeasti tai ei hyvää seuraa
Mitä sitten vänkäät, että Mikke oli siellä kun ei ollut. Tuntuu olevan väliä.Mitä väliä kuvaajalla, työroolissaan ovat. Ja piste.
Ei ollut minun kirjoituksia, pölö.Mitä sitten vänkäät, että Mikke oli siellä kun ei ollut. Tuntuu olevan väliä.
OlenMene ostamaan maalia niin antavat samalla neuvoja. Ootko se joka oli ihastunut naapurin renttuun ja äitinsä siihen samaan?
Tosin ärsytys on alkanu nykyisin voittaa ihastuksen. Äidillä ei vielä.Olen![]()
Eli asut äitisi naapurissa vai?Tosin ärsytys on alkanu nykyisin voittaa ihastuksen. Äidillä ei vielä.
Amerikassa oli varmasti niin kivaa ja jännää että roolirajat alkaa hävitä. Räpsyripsi mursi rajat!Mitä väliä kuvaajalla, työroolissaan ovat. Ja piste.
Amerikassa oli varmasti niin kivaa ja jännää että roolirajat alkaa hävitä. Räpsyripsi mursi rajat!![]()
Varmasti jo aiemminAmerikassa oli varmasti niin kivaa ja jännää että roolirajat alkaa hävitä. Räpsyripsi mursi rajat!![]()
En. Käyn vain usein, lähes joka vknloppuEli asut äitisi naapurissa vai?