V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joostilla, Karimilla ja Kärtsällä on kaikilla omat Vainin sydänvyöt.Eiks siis Kärtsälläkin oo tuo sama sydänvyö itsellääm
Joostilla, Karimilla ja Kärtsällä on kaikilla omat Vainin sydänvyöt.
Koska Joostilla on ollut se oma päällä muualla niihin aikoihin, kun toi kainaloiskävelykuva on otettu.Mistäs sinä sen tiedät?
Älä sinä huolehdi liikaa. Kärtsällä on hyvä tiimi ympärillä kuten tuossa Vantastic-haastiksessa sanoi.Alussa ja keskivaiheilla ja kohta kehäraakkina jos jatkaa.
Eipä ole tässä kerhossa kuitenkaan.On jo siellä mukana, lällätipäslää.
No minulle ei näytä, en erityisemmin tykännyt Thaimaan asusta myöskään.Mulla on täysin päinvastainen mielipide. Valkoinen sopii hänelle todella hyvin esim. se Thaimaan rento asu oli todella hyvä. Ja nuo puvun housut on tosiaan pari vuotta vanhoja ja näyttää tosi hyvältä hänellä. Musta hän näyttää ihan ikäiseltään mutta - mikä parasta - todella seksikkäältä.
Et voi tietää onko ne kuvat otettu samaan aikaan, pölö.Koska Joostilla on ollut se oma päällä muualla niihin aikoihin, kun toi kainaloiskävelykuva on otettu.
Haista sinä isoJoostilla, Karimilla ja Kärtsällä on kaikilla omat Vainin sydänvyöt.
Kuule pölö. Tiedän kyllä, koska olen seurannut.Et voi tietää onko ne kuvat otettu samaan aikaan, pölö.
Jopas nyt vyöasiat alkoi harmittamaan.Haista sinä iso![]()
Jopas nyt vyöasiat alkoi harmittamaan.
Koska Joostilla on ollut se oma päällä muualla niihin aikoihin, kun toi kainaloiskävelykuva on otettu.
Ei se tiimi mun näkemyksiä mihinkään muuta.Älä sinä huolehdi liikaa. Kärtsällä on hyvä tiimi ympärillä kuten tuossa Vantastic-haastiksessa sanoi.
Mun luomassa sydänvyöt-kerhossapas Kärtsän kanssa onkin!Eipä ole tässä kerhossa kuitenkaan.
Mun luomassa sydänvyöt-kerhossapas Kärtsän kanssa onkin!
Kävin kanssa just töräyttämässä ison löräyksen pönttöön, kunnon pamaus.Mun luomassa sydänvyöt-kerhossapas Kärtsän kanssa onkin!
Huomasin joo sen jälkeen kun laitoin viestin, mutta joka tapauksessa Joost oli silloin muualla ja on käyttänyt sitä omaa vyötään mm. Kanadassa.Toi *Kaverin* vyökuva on 24.4 Kiron stoorista
Senkun pidät näkemyksesi. Olet kuitenkin väärässä.Ei se tiimi mun näkemyksiä mihinkään muuta.
Ja ennen Taiwanin reissua olivat Prahassa.Kärim on matkustanut nyt tosi paljon yhdessä. Taiwanin reissunkin kuvasi. Mut vasta Amerikassa taisi roihahtaa![]()
Ja ennen Taiwanin reissua olivat Prahassa.
Paaspopissa myös.Totta. Moni pariskunta ois jo kateellinen yhteisreissujen määrästä!
Niin? Eroaa miten tuon kommentoijan kerhosta, jonka hän loi?Ai SUN luomassa. Ooookke.