K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En nyt sanoisi tuota puhetapaa ihastuttavaksi. Kyllä Arttu Wiskarin kuunteleminen Sijoituskästissä ainakin oli paljon rauhoittavampaa.
Sitä en tiedä, miksei Pumpanen ole tuossa normaalisti ja oma itsensä, vaan vaikuttaa teennäiseltä ja hermostuneelta, Jere on enemmän oma itsensä kuin mielinauha-haastattelussa, kun saa nyt puhua omasta urastaan, eikä joudu olemaan jokin mielinauhalähettiläs, mutta vielä kaipaisin tietynlaista rentoutta näihinkin haastatteluihin.

Näin on

En usko, että evättäisiin. Eivät vain ole enää halunneet mennä. Kuten kuka haluais?
Jos kyse on siitä, että eivät itse halua mennä, niin kyllä siitä olisi avoimesti voitu puhua, voisi vähän hyvesignaloida ja hankkia sädekehää pään ympärille. Nyt kun asia on vaan vaivihkaa sivuutettu, niin aivan varmasti on tullut ongelmia, etteivät siis edes saaneet hommaa onnistumaan. Oli se sitten viisumi tai huono kysyntä tai jotain muuta.

Jos kyse on siitä, että eivät itse halua mennä, niin kyllä siitä olisi avoimesti voitu puhua, voisi vähän hyvesignaloida ja hankkia sädekehää pään ympärille. Nyt kun asia on vaan vaivihkaa sivuutettu, niin aivan varmasti on tullut ongelmia, etteivät siis edes saaneet hommaa onnistumaan. Oli se sitten viisumi tai huono kysyntä tai jotain muuta.
En usko. Sillähän ois suututettu se potentiaalinen yleisö Jenkeissä. Muutenkaan ei ole hyväksi maineelle, että itse peruutellaan. Either way, noin pienestä proggigsesta kannatti vain olla hiljaa, kun ei toteudukaan.
Ei kai sinne vielä oltu lippuja myyty?

Juuri näin ja ihan ymmärrettävää, ettei ihan kaikille näitä viisumeita myönnetä.

Tämä. Ja isoin osa ihmisistä on sanonut, ettei halua matkustaa sinne. Ei edes turisteina. Tämä on se trendi.
Voi teitä Tsiila-uskovaisten epätoivoa 😂😂😂 Kun ei USA kiertue toteutunutkaan, niin te suu vaahdoten hurmoksesta jankkaatte, että ei se sinne olisi halunnutkaan. Vaikka tosi asiassa homma vaan meni puihin, sitä ei sinne huolittukaan, järjestäjä ei osannut hommaansa jne. Uskokaa nyt, se on Bosniaa lukuunottamatta pieni ja mitätön yökerholaulaja, jonka ansiot on vaatteiden ja meikkien esittelyssä.

Uusimmat

Yhteistyössä