V
vierailija
Vieras
Sopii pellebändille. Tuleekohan narunvetoa ja pullatiski mummoille. Kaks ulinabiisiä lisää, hohhoijaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sopii pellebändille. Tuleekohan narunvetoa ja pullatiski mummoille. Kaks ulinabiisiä lisää, hohhoijaa.
Mua oksettaa nää trollaukset. Ei kukaan oikea shippari niinkuin minä, niin kirjoittele tuollaisia.
HelmiOnkohan toi Helmin ja Dannyn suhde ihan terve, mitä Helmin vanhemmatkin ajattelee.
Onkohan toi Helmin ja Dannyn suhde ihan terve, mitä Helmin vanhemmatkin ajattelee.
Mun hormonitoiminta voi oikein hyvä, mutta se ei käynnisty tollasesta ala-arvoisesta shitistä, mitä sun kommentti oli.Ai miten niin. Minkäs minä sille voin että oot vähän nippassu ja nappassu eikä hormonit enää liiku
Mun hormonitoiminta voi oikein hyvä, mutta se ei käynnisty tollasesta ala-arvoisesta shitistä, mitä sun kommentti oli.
Niin mut sä oletkin 30 luvulla syntynyt mamma, joka 60 luvun Keihäsmatkoilla löysi Espanjasta chorizoa makkaran ja nyt viljelet sitä täällä kuin jotakin sivistyssanaa, kun et muutakaan keksi.Mä kuvittelen aina iltaisin kun Boijkke supattaa Jerpan korvaan mä rakastan sua ja tökkii sitä reiteen semikiinteällä medium-chorizollaan![]()
Yhtä pahalta kuin sun miehen perse.Sun jutut ei pelkästään haise vaan suorastaan lemuaa
Haluan nähdä kun nuori Triple H työntää jumalaisen putkensa sun suuhun.Anna esimerkki, mikä ois sit hyvä alkulämmittely pojille? Jotain hyvää viiniä tms ? Luxusmökki Dubaissa?
Ei mulla ole miestä, olen lesbo.Yhtä pahalta kuin sun miehen perse.
Silakka.Ei mulla ole miestä, olen lesbo.
Väitätkö että Bojan haisee. Soo sooYhtä pahalta kuin sun miehen perse.
Niin mut sä oletkin 30 luvulla syntynyt mamma, joka 60 luvun Keihäsmatkoilla löysi Espanjasta chorizoa makkaran ja nyt viljelet sitä täällä kuin jotakin sivistyssanaa, kun et muutakaan keksi.
Mä arvostan sitä, että Kärtsä on luonnollinen heidän seurassaan, vaikken shippaakaan. Hänellä on taipumusta vähän liialliseen roolin vetämiseenKärde rakastaa Joksuja ja viihtyy heidän kanssaan. Lällislää, asia mitä Kärde fanit eivät voi sietää. KärdeJO
No siitäkin on x:ssä ollut epäilyä.Bojan on mies, pöntyli
Haluan nähdä kun nuori Triple H työntää jumalaisen putkensa sun suuhun.
Haha, toivottavasti mummot on jo matkalla!Karnevaalijuna.- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Sanan lopussa oli selvästi e, pölkky.Tripla on kauppakeskus, hönö
Ilmankos rakastan Bojania. T. lesbo mamaNo siitäkin on x:ssä ollut epäilyä.
Niin mut sä oletkin 30 luvulla syntynyt mamma, joka 60 luvun Keihäsmatkoilla löysi Espanjasta chorizoa makkaran ja nyt viljelet sitä täällä kuin jotakin sivistyssanaa, kun et muutakaan keksi.