K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on yks muusikkokaveri, joka aina haaveillut Usan markkinoista. Ei ole toistaiseksi saanut viisumia. Yrittänyt pari kertaa mennä naisen siivellä sinne. Toiselta evättiin viisumi, toinen jätti. On kuitenkin pohjimmiltaan homo.

Yks tuttu muusikko (miehen ex bestis) oli just sarjaseurustelija, pitkiä suhteita naisten kanssa(muutamia vuosia minimi) 18vuotiaasta asti. Aina uusi alkoi kun vanha päättyi.

Naiset rakastui häneen aina välittömästi kun oli niin luonteva ja karismaattisella tavalla kaheli. Kerran illanistujaisissa näin oven raosta kun hiveli yhden puolinukuksissa olevan miehen sisäreittä makuuhuoneessa.

Ja en nyt paljasta miten sain tietooni, mutta sillä oli rakkausviestejä mieheltä, jonka kanssa luulin olevan täysi kaveri.

Biseksuaalisuutta ei todellakaan voi arvata päältäpäin. Varmaan siksi olikin kuin kärpäspaperia naisille, koska ei ladannut niihin kaikkia odotuksiaan niinkuin joku karkea perus kolli
Biseksuaallisuus ei näy päälle päin. Kerran seurustelin miehen kanssa joka paljastui biiseksuaaliksi eron jälkeen. Oli kyllä hyvä sängyssä mutta ärsyttävä siivousintoilija. Yritti varmaan pitää oman elämänsä kasassa jatkuvalla siivouksella ja salilla käymisellä. Oli yrittänyt pokata mun homoystävän eron jälkeen. 😂

Biseksuaallisuus ei näy päälle päin. Kerran seurustelin miehen kanssa joka paljastui biiseksuaaliksi eron jälkeen. Oli kyllä hyvä sängyssä mutta ärsyttävä siivousintoilija. Yritti varmaan pitää oman elämänsä kasassa jatkuvalla siivouksella ja salilla käymisellä. Oli yrittänyt pokata mun homoystävän eron jälkeen. 😂

Vahvistaa käsitystä siivoushulluista

Mulla on yks muusikkokaveri, joka aina haaveillut Usan markkinoista. Ei ole toistaiseksi saanut viisumia. Yrittänyt pari kertaa mennä naisen siivellä sinne. Toiselta evättiin viisumi, toinen jätti. On kuitenkin pohjimmiltaan homo.
Veikkaan, että et tunne häntä tarpeeksi hyvin tietääksesi hänen haaveistaan tai suhteistaan tai seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Miks vtussa Käärijä feikkilässyttää ton Ja eller nej - alun "munasoluusi" kohdan tuollein ällösti. Hyi. Miksei lausu normaalisti, eikö kantti riittäny? Tuo alun jokellus pilaa koko biisin

Yhteistyössä