V
vierailija
Vieras
Turhaa toivoa antaa K miesparalle. Akylas ei välttämättä ymmärrä että K leikkii hänen tunteillaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Turhaa toivoa antaa K miesparalle. Akylas ei välttämättä ymmärrä että K leikkii hänen tunteillaan.
Jättää? Tuskin se niille mitään lupailee. Jos joku ihastuu (mitä en lainkaan ihmettele) Kärtsän vilpittömään kaveruuteen ja tulkitsee viestit väärin, voi kyllä katsoa peiliin. Eiköhän se osaa tehdä selväksi, jos rajat ylittyvät.Sinusta on ok et K huijaa miehiä. Saa heidät rakastumaan itseensä ja jättää sen jälkeen kuin nallin kalliolle.
No minkäs mä sille voin mitä se tekeeSinusta on ok et K huijaa miehiä. Saa heidät rakastumaan itseensä ja jättää sen jälkeen kuin nallin kalliolle.
Tulee tulee, kun vaan ehdin. Laulu kehittyy mukavasti!Lauluntekijä, mihin jäi "niin että"- lopuke?![]()
Osoitit juuri miten huono ihmistuntemus sulla on. Tässä on ihan julkisesti kuultu kolmen vuoden ajan juttuja ja kokemuksia Kärtsän ystäviltä, artisteilta ja muilta jotka tekevät yhteistyötä hänen kanssaan, satunnaisemmilta kohtaajilta ja faneilta. Puhumattakaan entisistä opettajista yms jotka ovat tunteneet Kärtsän ennen läpimurtoa. Ne lausunnot antavat ihan eri kuvan ihmisestä ja varmasti pitävät paikkaansa paljon paremmin kuin sun värittyneet arviot. Tuskin olet kertaakaan edes lyhyesti tavannut ihmistä.Tietkö että en ole väärässä. Sattuneista vähän ikävistäkin syistä mulla on melkosen hyvä ihmistuntemus ja se erittäin harvoin erehtyy. Ehkä joo vähän kärjistetysti kirjotin. Enkä epäile etteikö k olis hauska kaveri ja ystävä mutta myös hiton rasittava mukahauska junttijuttua heittävä säheltäjä ja wannabe -naistennaurattaja
Heitteri vauhdissa. Sääliksi käy sinua.Noita pitkiä, katkenneita parisuhteita on itse asiassa liikaa tuon ikäiseksi. Kuulostaa pakkoseurustelijalta, joka hakee kumppanista jotain ideaalia, jota kukaan ei pysty koskaan täyttämään. K:n ideaalikumppani olisi todennäköisesti täydellinen, pienikokoinen AI -barbi, joka olisi aina äidillisenä ymmärtäjänä ja antajana, mutta jolla ei itsellään ole mitään epätäydellisen naisen emotionaalisia tarpeita.
Vttu että sun jutut on tyhmiä.Taitaa olla kaverijätkät olla Käärijälle ne ykkönen. Yleensä vähän vanhemmalla iällä mies joutuu valintatilanteeseen - ne kaverit ei voi olla loputtomasti tissinkorvike.
Jep. Huomaa että hyökkäys on käynnissä.Ei hitto miten pimeitä te dissosiaatio-jengin jäsenet ootte.
Yks tuttu muusikko (miehen ex bestis) oli just sarjaseurustelija, pitkiä suhteita naisten kanssa(muutamia vuosia minimi) 18vuotiaasta asti. Aina uusi alkoi kun vanha päättyi.
Naiset rakastui häneen aina välittömästi kun oli niin luonteva ja karismaattisella tavalla kaheli. Kerran illanistujaisissa näin oven raosta kun hiveli yhden puolinukuksissa olevan miehen sisäreittä makuuhuoneessa.
Ja en nyt paljasta miten sain tietooni, mutta sillä oli rakkausviestejä mieheltä, jonka kanssa luulin olevan täysi kaveri.
Biseksuaalisuutta ei todellakaan voi arvata päältäpäin. Varmaan siksi olikin kuin kärpäspaperia naisille, koska ei ladannut niihin kaikkia odotuksiaan niinkuin joku karkea perus kolli
Mä olen valmistunut yliopistosta maisteriksi. Teen työtä jossa olen tosi paljon tekemissä erilaisten ja eri koulutustaustan omaavien ihmisten kanssa, en vaan voi sille mitään että suurin osa amiksen käyneistä on vähän juntteja, toki poikkeuksiakin on mutta vähän kärjistäen näin. Toki voi silti olla ihana ihminen ja sydämellinen, mutta puheenaiheet ei vaan yleensä kohtaa
Öööö....suomalaisia on 5 miljoonaa, kaikilla on joku kaveri. Valitse sieltä oikea !Kerrotaanko täällä jo kavereistakin. Vois vähän oppia, ettei täällä kannata kertoa itsestään mitään.
Todennäköisesti johtuu siitä että olet itse juntti ja sivistymätön.
No onpa pelottavaa, not.Kerrotaanko täällä jo kavereistakin. Vois vähän oppia, ettei täällä kannata kertoa itsestään mitään.
Joo, ja mun ex-työkaveri oli naimisissa miehen kanssa, hommasivat pari lastakin, ja jossain vaiheessa erosivat. Nykyisin on naimisissa naisen kanssa. Myös nykyisellä kumppanilla oli takana avioliitto miehen kanssa ja siitä liitosta lapsia. Että onhan näitä.Niin ja tää henkilö nykyisin, (lähipiirissä tapahtuneet isot jutut varmaan on ollut syynä) on nyt ollut useamman vuoden, vasta keski-iässään sinkku. (Luulen kyllä, että on miesuhteessa)
No voivoi. eipä taida teidän haave toteutua.Mutta Seiska kyllä maksaisi kuvista, joissa Kärtsä vetää lonkeroa jossain kapakan nurkassa. Näitä tyyppejä kyllä riittää, jotka rahastaa julkkiksilla.
Sieltä taas pöllähti esiin muumioitunut "musiikkiasiantuntija"Vähän säälittää ihmiset, jotka tuhlaavat elämäänsä kuuntelemalla esim. Käärijää, kun miettii, että itse kuunteli nuorena kunnon bändejä ja musaa, kuten esim. Lynyrd Skynyrd.
Miettikää nyt pari kertaa hei nolot Kääeijä-”musiikin” diggarit!![]()
OMG onko kekä tossari sun kaveri?Mulla on yks kaveri, joka tekee kotitöitä ja käy mökillä. Todellisuudessa on piilohintti ja viettää aikansa homo- ja tissipalstoilla.