K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä on ihan yleisen keskustelun ketju myöskin tätä nykyä, ei pelkästään sinun K palvomiseen tarkoitettu, eikös niille pitänyt olla omat suljetut paikkansa vai oliko perätöntä lällättelyä sit sekin, kritiikki myös ei ole haukkumista, taitaa olla ihan eri henkilöt, ku tuo jatkuvasti näitä ns. ei ketjuun kuuluvia ihmisiä tänne.
En ole K fani. Eikö sulla millään mene se kaaliin. Täällä on muitakin, jotka tykkää vähän ravistella sun ummehtuneita näkemyksiä

Tästä olen täysin eri mieltä. Ruotsin euroviisu biisit on maailman tylsimpiä. Saman kaavan mukaan tehtyjä, Kaj oli virkistävä poikkeus. En ole K fani, joten turha lähteä taas haukkumaan mua sellaiseksi. Blind Channel on mun suosikki suomen edustajista.
Ollaan tosiaan sitten, minä inhosin sitä Badabastu renkutusta silloisten viisujen aikaan ja arvasin Tommyn biisin pärjäävän paremmin ihan jo enemmän laajempaan yleisöön uppoavamman aiheensa perusteella, menin kyllä sit kiinnostuksesta ilmiöön heidän jäähallikeikalla kyllä ja hetkeksi innostuinkin et ihan ok hyvä. Mutta hyvin nopeasti meni onneks ohi minulla, enää en kuuntelekaan yhtään, persooninakin niin epäkiinnostavia jotenkin, kaikki vielä varattujakin niin heistä ei voi kehitellä silleen mitään shippiä eikä muuta. Se fanikeskustelu myös sellaista et en tajunnut kaikkia juttuja niin jättäydyin kokonaan poies.

Ollaan tosiaan sitten, minä inhosin sitä Badabastu renkutusta silloisten viisujen aikaan ja arvasin Tommyn biisin pärjäävän paremmin ihan jo enemmän laajempaan yleisöön uppoavamman aiheensa perusteella, menin kyllä sit kiinnostuksesta ilmiöön heidän jäähallikeikalla kyllä ja hetkeksi innostuinkin et ihan ok hyvä. Mutta hyvin nopeasti meni onneks ohi minulla, enää en kuuntelekaan yhtään, persooninakin niin epäkiinnostavia jotenkin, kaikki vielä varattujakin niin heistä ei voi kehitellä silleen mitään shippiä eikä muuta. Se fanikeskustelu myös sellaista et en tajunnut kaikkia juttuja niin jättäydyin kokonaan poies.
Jaa, eipä ole se varattuna oleminen kuitenkaan tätä K ja B paritusta sulla estänyt. Ja siis pitääkö tosiaan kaikkeen fanitukseen liittyä joku shippi?? Mä tykkään Kaj:sta, oon käynyt monella keikalla ja menossa ens kesänä useammalle eikä tulis mieleenkään miettiå mitään shippijuttuja heistä.

Ero on vaan siinä että he ovat avoimesti kertoneet olevansa varattuja, toisin kuin K ja B, muutenhan hekin ovat yhtälailla varattuja (olleet ainakin)

Jaa, eipä ole se varattuna oleminen kuitenkaan tätä K ja B paritusta sulla estänyt. Ja siis pitääkö tosiaan kaikkeen fanitukseen liittyä joku shippi?? Mä tykkään Kaj:sta, oon käynyt monella keikalla ja menossa ens kesänä useammalle eikä tulis mieleenkään miettiå mitään shippijuttuja heistä.
Sit se on jotenkin sinun juttu, itelleni liian tylsiä eli en toista kertaa enää menisi, ja niiden keikkapaikatkin tais olla hankalissa paikoissa kulkea itselleni, onhan niilläkin kai joku Vörleäns tai mikä lienee juttu, joka oli jollain tapaa shippiä, mutta ite en ymmärtänyt siitä mitään tai jaksanut perehtyä. Niin ei sit kiinnostanut olla mukana siinä keskustelussa, ei asiasta mitään ymmärtävänä.

Sit se on jotenkin sinun juttu, itelleni liian tylsiä eli en toista kertaa enää menisi, ja niiden keikkapaikatkin tais olla hankalissa paikoissa kulkea itselleni, onhan niilläkin kai joku Vörleäns tai mikä lienee juttu, joka oli jollain tapaa shippiä, mutta ite en ymmärtänyt siitä mitään tai jaksanut perehtyä. Niin ei sit kiinnostanut olla mukana siinä keskustelussa, ei asiasta mitään ymmärtävänä.
Mun juttu on kuunnella musiikkia musiikkina eikä miettiä kaikkien artistien kohdalla jotain homoparitusta. Ja tosiaan onhan ne Helsinki, Turku, Vaasa yms aika hankalia paikkoja kulkea 😇

Kehitellä mitään shippiä?🤣 Seko sinulla on yksi tärkeimmistä asioista miehissä.

Mitenkäs tarkkaan tiedät nämä Kärtsän ihmissuhteet. Eihän niitä pitkiä suhteita edes ole ollut kovin monta, joten miten ihmeessä näet siinä jotain kaavaa. Järki hoi.

Kaveri on 32-vuotias, ja hänellä on nyt takanaan kolme 4-5 vuotta kestänyttä suhdetta. Vaikka onkin kertonut muuttaneensa vanhempien luota suoraan parisuhteeseen, ei niitä ole ihan jo iänkään takia ehtinyt hirveän monta olla. Minusta aika monta tuohon ikään, ja suht pitkiä vielä.

Et sitten taida ymmärtää musiikkibisneksestä tuon taivaallista. Sitä paitsi en puhunut mistään suuruudesta, vaan siitä kumpi on bisneksen kannalta relevantimpi ja kiinnostavampi artisti tällä hetkellä. Tietysti Kärtsäkin tästä hyötyy, mutta kyllä hyötyy tosi paljon myös Basshunter.
Tuskinpa Kärtsällä nyt niin paljon on faneja, jotka kuuntelevat muuta kuin Cha cha chata, että heitä esim tämän collabin myötä Basshunter kiinnostaisi.

Kyllähän niitä sielläkin on ollut. Eikä mitään vaikuksia ole ollut listoille pääsemisessä. Taidat nyt kyllä olla ihan pihalla. Sitä paitsi miten ne ykköset liittyy esim. striimimenestykseen. Eipä ole Basshunterkaan ollut ykkösenä missään sitten niiiden isojen hittiensä. Kärtsä on joka tapauksessa eniten striimatuin suomenkielinen artisti ja ollut sitä nyt jo kolme vuotta. Revi siitä.
Kieli ei tässä asiassa merkkaa mitään. Kai joku inuiittikin pääsisi tuolla logiikalla isoksi.

Onko se sinusta hyväkin asia, jos jokaisesta maasta koostuvan 4 henkilöisen raadin jäsen arvostaa ruotsin korkealle, mutta yleisö ei?
Jaa minun käsittääkseni Ruotsi saanut ihan hyviä pisteitä yleisöltä myöskin esim. nyt vaikka Loreen ja tämän vuoden Felician biisi on yksi kuunnelluimmista eli luultavasti sitäkin tullaan äänestämään hyvin. Enpä nyt ainakaan haluaisi et raadin osuutta viisuissa vähennetäänkään, -24 ja -25 voittajatkin oon arvannut oikein.

Mun juttu on kuunnella musiikkia musiikkina eikä miettiä kaikkien artistien kohdalla jotain homoparitusta. Ja tosiaan onhan ne Helsinki, Turku, Vaasa yms aika hankalia paikkoja kulkea 😇
Hankalia, jossei halua yöpyä poislukien Helsinki, joksujen Turun keikalle sain onneksi järkättyä hakijan itselleni, mutta sellainen ei aina mahdollista, eikä viitsi ees pyytää.

Kaveri on 32-vuotias, ja hänellä on nyt takanaan kolme 4-5 vuotta kestänyttä suhdetta. Vaikka onkin kertonut muuttaneensa vanhempien luota suoraan parisuhteeseen, ei niitä ole ihan jo iänkään takia ehtinyt hirveän monta olla. Minusta aika monta tuohon ikään, ja suht pitkiä vielä.
Ei noita rityisen paljon ole moneen muuhun verrattuna. Kertoo lähinnä siitä, että on ollut flaksi ja haluttu kumppaniehdokas. Mun mielestä se, että sitoutuu pitkäksi aikaa kertoo paljon ihmisestä. Ne jotka vaihtaa lennosta lyhyestä suhteesta toiseen ovat niitä tyyppejä, jotka eivät osaa olla yksin.

Yhteistyössä