V
vierailija
Vieras
No ei ooMivit? Se on hyvä pankki. Ainoo missä ei oo koskaan ongelmia korttimaksujen tai muunkaan kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No ei ooMivit? Se on hyvä pankki. Ainoo missä ei oo koskaan ongelmia korttimaksujen tai muunkaan kanssa.
Säästöpankki on toinen surkee. Mikä maalainen tai muu homo täytyy olla, että hoitaa raha-asioitaan säästööankkiryhmässä? Jos tulee uusia pankkikriisejä niin noi kaatuu sit ekana, eikä Suomen valtio enää tule pelastamaan, kun ei ole rahaa.No siis minulla ei ole ton säästöpankin lisäksi muuta kotimaista pankkia valmiiksi kuin toi S pankki, ei ole sinänsä ollut ongelmia itselläni senkään kanssa, ja ei mene palvelumaksuja ainakaan tuolla. Pari ulkomaista säästötiliä löytyy sit kanssa, joille laitoin pienemmät summat.
Syy = läheisillä on oikeaa taloudellista aktiivisuutta, jossa voikin olla jotain haasteita joskus, sinä = nostat vain tukia tililtä.Säästöpankki on toinen hyvä, ei ikinä mitään ongelmia niinkuin läheiset valittaa vaikkapa Osuuspankista.
Edes Bojan ei tätä tiedä? Eiks se soundi ollut matkittu täysin Basshunterilta?Mitenkähän se olis irrallinen kun Kärtsä ja hänen porukkansa on tehnyt koko biisin. Basshunter on vaan laulamassa.Mummu hyvä, koita pysyä perässä ja ota asioista selvää edes.
Lue se lainaamani tekstin viimeinen lause. Viittasin siihen.No etkö sä lapsena ja teininä ollut mustis jos sun parhaalla kaverilla oli juttuja jonkun muun kanssa? Joillain se vaan jää näköjään aikuisenakin päälle.
Onko täällä ollut eilen jokin vammaisimpien Vauva-palstailijoiden paluu? Niiden, jotka menivät kuumistelemaan Discordin kompostiketjuun ja jotka olivat Vauvan ketjun suurimpia häiriköitä vuosina 2023-24, ennenkuin tajusivat häipyä?P*rnhubista löytyy kanssa oikeita kunnon miehiä.
Kysyttiin piereekö homot.Anskua harrastaa myös heterot joten kysy vaikka vanhemmiltasi.
Päinvastoin, ihan fiksua kerrankin kaiken homoilu- ja naishaukkumisten keskellä.Onko täällä ollut eilen jokin vammaisimpien Vauva-palstailijoiden paluu? Niiden, jotka menivät kuumistelemaan Discordin kompostiketjuun ja jotka olivat Vauvan ketjun suurimpia häiriköitä vuosina 2023-24, ennenkuin tajusivat häipyä?
Ikävän tutuilta kuulostaa nyt jutut.
Semitismilover-vuodenkiertonsa mukaan aktivoituvat taas viisujen lähestyessä? Oi ei![]()
Päinvastoin, ihan fiksua kerrankin kaiken homoilu- ja naishaukkumisten keskellä.
Kyllä se suoli venyy ja pieruja tulee. Tuleehan emätinoierujakin.Kysyttiin piereekö homot.
Luulen kyllä Jeren ja Bojanin - ja kenen tahansa, käytännössä - pitävän niitä juttuja normaalempina kuin tätä eilistä seksisairastelua.Varmaan, tää pankkiasioistaan puhuva on floppi ja varsinkin se joka päiväkirjoi ruokapäiväkirjaansa ja huonekalujen ostojaan. Todellinen va jakki.
Minä ainakin ilmoitan kaikki homoparitukset ja naisten haukkumisetToivottavasti täällä on tänään mukana joku, joka jaksaa ilmoittaa kaikki asiattomat seksipaskantelut ylläpidolle sitä mukaa kun niitä tulee. Itse en ikävä kyllä ehdi, työvuoro.
Se Shanen näyttelijä on siviilissä hapannaamainen sitruuna, aina suupielet alaspäin. Ilyan näyttelijä taas mussuttaa purkkaa mikä on rasittavan näköistä.
HYi, ihan keinotekoinen ja muovinen paikka. Vietin tosin itsekin paljon aikaa, ennen kuin xitter -algoritmi tuli apuunP*rnhubista löytyy kanssa oikeita kunnon miehiä.
www.uuno.fi
Aha, no minua ei ole pahemmin haitannut sen sovelluksen suppeuskaan, voihan sitä kirjautua nettisivuston kauttakin, toi hakkerointi mikä lienee yksittäistapaus, hyvähän toi S pankin vakavaraisuusaste näytti olevan (kuten myös säästöpankin) ja nämä on varmaan sellaisia oikeasti rikkaiden murheita, tämä minun 1/3 miljoona pikkusumma siihen nähden.No ei ooNiiden sovelluskin on niin suppea, Nordea ja OP ovat kunnon pankkeja, ei S-ryhmä, joka antaa 16-vuotiaan teinin varastella rauhassa asiakkaittensa tileiltä rahat ja syyttää sitten näitä asiakkaita!
Mietin eikö pippeliin mene kakkabakteereja.Kyllä se suoli venyy ja pieruja tulee. Tuleehan emätinoierujakin.
Ok, äskön kumminkin haukuit minun pankkivalinnat maalaisiksi ja homon hommailuksi (en ole mies kylläkään, ja jos shippaat K&B tai mitä tahansa, erikoista käyttää homoa haukkumasanana) Minun isälläkin on isot varat tuolla säästöpankkiryhmässä, aikanaan työ- ja yritystulot myöskin, hänen kauttaan se on aikanaan pankiksi valikoitunutkin. Suunnilleen sama vakavaraisuusaste näytti olevan kuin S pankissa.Luulen kyllä Jeren ja Bojanin - ja kenen tahansa, käytännössä - pitävän niitä juttuja normaalempina kuin tätä eilistä seksisairastelua.
Sen voi suojata. Oletko koskaan kuullut kortsuista?Mietin eikö pippeliin mene kakkabakteereja.
Vetelee ne paljaallakin.Sen voi suojata. Oletko koskaan kuullut kortsuista?
Barebackiä sen olla pitää. Kortsuseksi on yhtä järkevää kuin syödä seinästä purua. Sen voi yhtä hyvin jättää tekemättä kokonaan jos kumituppeen pitää painaaSen voi suojata. Oletko koskaan kuullut kortsuista?
Eiks eilinen seksikeskustelukin just ollut sitä homoilua(kin) että.Päinvastoin, ihan fiksua kerrankin kaiken homoilu- ja naishaukkumisten keskellä.