V
vierailija
Vieras
Miten saat naiset houkuteltua mukaasi valopilkun jälkeen kämpille? Sanomalla et mun luona tuut näkeen kuumaa homoprnoa livenä. Tätä opetetaan ylaudalla ja kuulemma toimeen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kekä kirjoittaa niin että ja Sillanpää että niin vai mitä se yks kommentoija yrittää selittääSillanpää?
Minä hiihdin kerran perseeseenHarmittaa kun hiihtokausi ohi. Ostin karvasukset kaksi vuotta sitten ja olen hiihtänyt siitä asti. Turhaa haukkua hiihtäjiä oudoiksi. Kokeile sinäkin vaikka hiihtää ensi talvena.
Veikkaan et hän on oikeessa elämässä bottom.Kunnon homoperse.
Idari K-fani hiljaa.Kekä kirjoittaa niin että ja Sillanpää että niin vai mitä se yks kommentoija yrittää selittää
Tämäkin ketjut mammat lähtis heti hame korvissa Matias Petäjistön mukaan jos Matias vaan naksauttais sormiaan.
Minä en sitten kirjoittanut tätä vaan joku onneton matkija niin että.Idari K-fani hiljaa.
Et ole totakaan sanontaa kuullut?Hiihtäjää? Ai hinareita?
Sössön sössön, oot ihan onneton tossa hommassasi.Minä en sitten kirjoittanut tätä vaan joku onneton matkija niin että.
Ei se näy ulospäin. Kyl se usein on Mikki Hiiri joka toppaa Mustaa Pekkaa vaik ihmiset olettaa toisinVeikkaan et hän on oikeessa elämässä bottom.
Ei mulla ole mitään hommia, pönttö.Sössön sössön, oot ihan onneton tossa hommassasi.
Näyttää olen minun kekän matkimisyritykset meneillänsä.Ei mulla ole mitään hommia, pönttö.
Katoin koko sarjan kahteen kertaan peräkkäisinä iltoina/öinäKunnon homoperse.
Ai lähtisit?Tän palstat mammat lähtis kenen tahansa matkaa, jos joku huolisi![]()
Hiljaa matkija.Näyttää olen minun kekän matkimisyritykset meneillänsä.
Sehän on tutkittu, että heteronaiset kiihottuu homoprnoa katsoessaan Heteromiehet taas ei.Miten saat naiset houkuteltua mukaasi valopilkun jälkeen kämpille? Sanomalla et mun luona tuut näkeen kuumaa homoprnoa livenä. Tätä opetetaan ylaudalla ja kuulemma toimeen.
Menis vaan upea a$$ hukkaan ellei oo bottomEi se näy ulospäin. Kyl se usein on Mikki Hiiri joka toppaa Mustaa Pekkaa vaik ihmiset olettaa toisin
Kekätossari ei ole hetero.Sehän on tutkittu, että heteronaiset kiihottuu homoprnoa katsoessaan Heteromiehet taas ei.
Ole vaan että, lapsellista käytöstä.Hiljaa matkija.
Se tyyppi ei taatusti anna persettä, usko pois. Sormea paksumpaa ei suostu ottamaan sisäänsä.Menis vaan upea a$$ hukkaan ellei oo bottom
Ylaudalla testattu et miten saa mimmit mukaan.Sehän on tutkittu, että heteronaiset kiihottuu homoprnoa katsoessaan Heteromiehet taas ei.
Oot joku vajaa ku toistelet samaa?Ylaudalla testattu et miten saa mimmit mukaan.
Ohis. Hänen jutut on sentään tuoreita toisin kuin sunOot joku vajaa ku toistelet samaa?
P*rnhubista löytyy kanssa oikeita kunnon miehiä.Te tykkäätte jostain pikkunassikoista täällä kun olis kunnonkin miehiä tarjolla. Nämä oli legendaarisia ja vanhoja hyviä aikoja
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.www.youtube.com