V
vierailija
Vieras
Vähän kalkkinen, liikaa kalsiumia.Oliko hyvä koostumus aamukakassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän kalkkinen, liikaa kalsiumia.Oliko hyvä koostumus aamukakassa?
Oisko jotain normaalia nettisivua, josta sanat näkee? Ei kiinnosta altistaa itseä biisille.Tumblerista näkee kun pistää hakuun Käärijä.
Tämä on sentään paljon kiltimpi ja surullisempi erobiisi kuin Siitä Viis.
Onks se suomeksi? Kuka on tehnyt sanat, sehän on collab?Olipas riipaisevat sanat. En tiedä, minkälaisia viktoriaanisen ajan hyssyttelijöitä täältä löytyy, jos jokin munasolu on niin hirveä sana, että pitää sitäkin täällä päivitellä. Minusta nuo sanat olivat tosi osuvat. Erobiisi ja viharakkautta exää kohtaan. Niin ymmärrettävää.
Eikö se toimittaja ois nähnyt sen eriteltynä? Voiko yritys maksaa palkkakuluja jos sillä ei ole työntekijöitä, onkohan tuolla?Tuleeko koskaan mieleen, että kun puhutaan palkkakuluista, ei sillä viitata välttämättä omistajaan, joka näemmä on nostanut osinkojakin joitakin kymmeniä tuhansia. Yleensä ne palkkakulut menevät työntekijöille, joita Kärtsän crewsta löytyy useampikin. Ei ne pojat ilmaiseksi keikoilla roiku.
Ehkä maksanut asunnon omaksi. Tuskin on exää siitä tarvinnut ulos maksaa, ei ole tainnut sillä olla osuutta asuntoon.Ostanut sijoitusasunnon? Maksanut oman asunnon? Ostanut muuta sijoitettavaa?
Kyllä se voi kakankin laatuun vaikuttaa. Kannattaa syödä kuituja.Vähän kalkkinen, liikaa kalsiumia.
Mikä saalis!Asuu ja oli Coachellassa. Yh äiti.
Tähän tulikin näemmä jo vastaus, että ainoa työntekijä K itse.Eikö se toimittaja ois nähnyt sen eriteltynä? Voiko yritys maksaa palkkakuluja jos sillä ei ole työntekijöitä, onkohan tuolla?
Tuskin on ollut joo. Toivottavasti K on sijoittanut kultaan! Tai kohta b itkoiniin, kun laskee oikein alas.Ehkä maksanut asunnon omaksi. Tuskin on exää siitä tarvinnut ulos maksaa, ei ole tainnut sillä olla osuutta asuntoon.
Kerron mistä haluan.Me ei aito haluta kuulla sinun kakkatarinoitasi.
Mutta miksei Dz tykkää Kn postauksista? Ja ennen kaikkea, miksei Balkanin pariskunnasta kumpikaan ole tykännyt yhdestäkään näistä K+Basshunter postauksista? Muut kyllä on, Markokin.Haha huomasin vasta nyt kuinka k on tykännyt melke jokaisesta viimeaikaisista Dz IG päivityksestäkommentoinutki yhteen
Kyllä Dz on tykännyt monestakin.Mutta miksei Dz tykkää Kn postauksista? Ja ennen kaikkea, miksei Balkanin pariskunnasta kumpikaan ole tykännyt yhdestäkään näistä K+Basshunter postauksista? Muut kyllä on, Markokin.
Löytyisikö hyvää joulutorttujen reseptiä?
Ihan jäätävää ajanhukkaa; taikinanteko 60min, 12 tortun teko 90min. Eli 2,5h aherruksen tulos: 12 torttua, jipii.Itse olen tehnyt tällä.![]()
Joulutortut | Reseptit | Kinuskikissa
Täytyy tunnustaa, että koukkuun jäin, kun ensimmäisen kerran olin itse tehdystä taikinasta valmistettuja torttuja maistanut. Joulutortut on helppo pakastaa.www.kinuskikissa.fi
Tortun eteen täytyy tehdä töitä.Ihan jäätävää ajanhukkaa; taikinanteko 60min, 12 tortun teko 90min. Eli 2,5h aherruksen tulos: 12 torttua, jipii.
Etpä sit paljon asioita seuraa, jos vasta tämän myötä.Omg en tiennyt mistä MAGA on lyhenne! Tai edes että se on lyhenne. No nyt tiedän, kiitos HS![]()
Käärijän biisi, Bassomies vaan feettaaOnks se suomeksi? Kuka on tehnyt sanat, sehän on collab?
Tekijät Allu, Kiro, Sonny ja Kärtsä.Käärijän biisi, Bassomies vaan feettaa
No nimenomaan. Todennäköisesti Käärijäfani taas asiallaEtpä sit paljon asioita seuraa, jos vasta tämän myötä.