V
vierailija
Vieras
Sillähän se lähtee, millä on tullukin. Tässä tapauksessa muikkeliOlikohan M vaihtanu Kärtsän toiseen mieheen, ton ja eller nej biisin sanoitusten perusteella. Ei kelvannut enää möhömaha
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillähän se lähtee, millä on tullukin. Tässä tapauksessa muikkeliOlikohan M vaihtanu Kärtsän toiseen mieheen, ton ja eller nej biisin sanoitusten perusteella. Ei kelvannut enää möhömaha
Milloin ravintolassa käynnistä on tullut snobbailua. Voi jumaliste. Sääliksi käy sua.Käärikä tuskin tällasta miettiiKunhan haluaa snobailla ruoalla. Se entinen Facebook kuvansa oli oikein kuvaava
NÖnnönnööKylläpä riittää säälittävillä mammoila taas rääpimistä.
Missä sen munasolun muka kuulee!?Ällö sanoitus munasoluineen taas kerran.
Köyhillä ei ole varaa niin.Niitä voi loihtia kotonakin ja varmasti tietää käytetyt raaka-aineet
Ei puhuttukaan köyhyydestä että.Köyhillä ei ole varaa niin.
Jodelista luin ite noita sanoja tänään, ei tainnut koko biisiä kyllä olla.Missä sen munasolun muka kuulee!?
Eksyitkö tissipalstoilta vahingossa?Jodelista luin ite noita sanoja tänään, ei tainnut koko biisiä kyllä olla.
Köyhät valittaa että.Ei puhuttukaan köyhyydestä että.
Hyi, niinpäs onkin. Ei pääse kyllä jatkossakaan tommosilla sanoituksillaÄllö sanoitus munasoluineen taas kerran.
Hohhoijaa, ihan ku ei voisi käydä useassa paikassa.Eksyitkö tissipalstoilta vahingossa?
No siellä viihdyt pölö, mikä niissä tisseissä niin kiinnostaa?Hohhoijaa, ihan ku ei voisi käydä useassa paikassa.
Tuskin minun viihtymisistä mitään tiedät, ja kyllä minä välillä käyn kattoon niitä miestenkin kuvia, huvikseni. Eivät vaan makuni mukaisia yleensä. Ihan pääsääntöisesti muualla jodelissa olen kuin näissä kuvapaikoissa nyt yleensäkin.No siellä viihdyt pölö, mikä niissä tisseissä niin kiinnostaa?
Kelatuetut täällä itkee päivästä toiseenKöyhät valittaa että.
Ai missä sellaista on ollut muka?Kelatuetut täällä itkee päivästä toiseen![]()
Pentti vanha kalsarinhaistelijaTuskin minun viihtymisistä mitään tiedät, ja kyllä minä välillä käyn kattoon niitä miestenkin kuvia, huvikseni. Eivät vaan makuni mukaisia yleensä. Ihan pääsääntöisesti muualla jodelissa olen kuin näissä kuvapaikoissa nyt yleensäkin.
Oot eri henkilössä, en ole mies että.Pentti vanha kalsarinhaistelija![]()
Haistelet kalsareita että.Oot eri henkilössä, en ole mies että.
Tumblerista näkee kun pistää hakuun Käärijä.Mistä ne sanat näkee
Kyllä tiedetään, sinusta voisi jo kirjoittaa kirjan. Kirjan nimeksi voisi lattaa Eihän ole.Tuskin minun viihtymisistä mitään tiedät, ja kyllä minä välillä käyn kattoon niitä miestenkin kuvia, huvikseni. Eivät vaan makuni mukaisia yleensä. Ihan pääsääntöisesti muualla jodelissa olen kuin näissä kuvapaikoissa nyt yleensäkin.