V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin sinun haiseva uusi sohvasi, jota et ole vieläkään osannut pestä.Minulla on uusi sohva, tuskin näillä teidän hahmoilla että.
Lopeta, saatanan lehmä.Yrität esittää jotain ruotsalaista, vaikka olet täysjuntti suomipentti.
Mene itse katsomaan sen ajan somejuttuja Jodelista, Facesta ja instasta ja tiktokista. Jos olisit seurannut asioita, olisit ne kyllä helposti jo silloin huomannut. Samoin sen aikaisissa lehtijutuissa saattaa olla siteerauksia somesta. Sitähän noi nykyään harrastaa paljon.Näytäpä joku sellainen viesti.
No johan menee tunteisiin juntilla.Lopeta, saatanan lehmä.
Oiskohan ihan itselläs mennyt, lehmä.No johan menee tunteisiin juntilla.
Mielikuvituksesi kääntää kommentit sellaisiksi, vaikkei kukaan mitään aitoutta oo kehunut.Mene itse katsomaan sen ajan somejuttuja Jodelista, Facesta ja instasta ja tiktokista. Jos olisit seurannut asioita, olisit ne kyllä helposti jo silloin huomannut. Samoin sen aikaisissa lehtijutuissa saattaa olla siteerauksia somesta. Sitähän noi nykyään harrastaa paljon.
Mikäs suomipenttijunttia nyt noin kiukuttaa?Oiskohan ihan itselläs mennyt, lehmä.
Ei lue ohjeissa, eikä haise.Niin sinun haiseva uusi sohvasi, jota et ole vieläkään osannut pestä.
Taitaapa nyt kuule ihan oma mielikuvituksesi taas tehdä tepposia.Mielikuvituksesi kääntää kommentit sellaisiksi, vaikkei kukaan mitään aitoutta oo kehunut.
Aika monta ns. penttiä kohteena sinulla, pölö.Mikäs suomipenttijunttia nyt noin kiukuttaa?
Tämä.Mielikuvituksesi kääntää kommentit sellaisiksi, vaikkei kukaan mitään aitoutta oo kehunut.
Jos aitoudella ja avoimuudella tarkoitetaan energiajuoma/denssiöveri/ym stimulanttiräkätystä päällimmäisenä joka tilanteessa niin kai se sit oli avoimuuttaItsellesi puhujalle tiedoksi. Some oli VEn aikaan nimenomaan täynnä kiitosta siitä, miten aito ja avoin Kärtsä oli. Ei nyt auta vaikka kuinka monta viestiä siinä eri rooleissa kirjoittelisit.
Mielikuvituksesi kääntää kommentit sellaisiksi, vaikkei kukaan mitään aitoutta oo kehunut.
Mikäs suomipenttijunttia nyt noin kiukuttaa?
Olihan. Oot syöny liikaa kindereitä pääsiäisenä ja sun kuulo meni sen seurauksena.No eihän ollut. Siinä ei ollut mitään TML:sta.
Lopeta itse, mursu.Lopeta, saatanan lehmä.
Sama joka ohjeisti Boitsun postauksessa olemaan ottamatta tyttöystävää joka meikkaa ja ottaa selfieitäKuka hlvetti menny menny ruikuttamaan Bojancollabbia tohon Kärtsän uusimpaan Olivertree postaukseen![]()
Pilleet jatkuu, Pentti kiekuu nyt lattialla karppediemia,,Nyt kaikki riitapukarit: Rieseniä suukkuun! Ja oksentaa ei saa. Niellä pitää.
VE ja kunnolliset pitkät haastattelut ovat eri asioita kuin jotkut RadioSuomipopin tai NRJn aamulähetykset,Jos aitoudella ja avoimuudella tarkoitetaan energiajuoma/denssiöveri/ym stimulanttiräkätystä päällimmäisenä joka tilanteessa niin kai se sit oli avoimuutta
29. toukokuuta 2025Siis missä tuossa? Siinä jossain vanhassa?
Minä olen Carl-Johan. Suomenruotsalainen ja aatelissukua. En kuuna päivänä ostaisi kotiini Maskun kalustetalon sohvaa, hävytöntä väittää sellaista.Yrität esittää jotain ruotsalaista, vaikka olet täysjuntti suomipentti.
Lopeta jo, vtun vammainen lehmä.Minä olen Carl-Johan. Suomenruotsalainen ja aatelissukua. En kuuna päivänä ostaisi kotiini Maskun kalustetalon sohvaa, hävytöntä väittää sellaista.
Tuliko ruikulit housuun.Lopeta jo, vtun vammainen lehmä.