V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lauri myi heti kaksi areenaansa loppuun, äläpä yritä.
Näköjään, en kyllä ymmärtänyt tuosta sloveniankielisestä mitään.OMG, Tuu mun luo on siis Imagine cover.![]()
Lopeta tarinointi.Menivät takaisin yhteen.
Et sinä tiedä siitä mitään.En keksi, on off suhde.
Imagonsa-Tuu mun luo biisin avulla myydään areena loppuun viisi kertaa.Lauri myi heti kaksi areenaansa loppuun, äläpä yritä.
Niinpä, kuulitte kyllä Jeren stoorista pätkän.Imagonsa-Tuu mun luo biisin avulla myydään areena loppuun viisi kertaa.
Uskon kyllä ihan Kn sanomisiin.Et sinä tiedä siitä mitään.
Tämä kertaaOnko Bojere shippi siksi just erityisesti mummojen mieleen, kun siinä on niin perinteinen 50 luvun heterosuhde malli?
Ei ole nyt esitetty mitään uutta pätkää kyseisestä laatubiisistä.Imagonsa-Tuu mun luo biisin avulla myydään areena loppuun viisi kertaa.
Kamala, jos se on tuo.Niinpä, kuulitte kyllä Jeren stoorista pätkän.
Ei ole sanonut mitään tollaisia.Uskon kyllä ihan Kn sanomisiin.
Tunnin vanha pätkä ei ole sinusta uusi? No onhan. Toivottavasti Kalle soittaa lopullisessa versiossa pianoa.Ei ole nyt esitetty mitään uutta pätkää kyseisestä laatubiisistä.
On juuri K:n ig:ssä.Ei ole nyt esitetty mitään uutta pätkää kyseisestä laatubiisistä.
Milloinkas hän on tämän sulle kertonut?Uskon kyllä ihan Kn sanomisiin.
On. K (mies) kiusoittelee B:tä (nainen) ja B vastaa takaisin kuin siveä nainen 50 luvulla.Onko Bojere shippi siksi just erityisesti mummojen mieleen, kun siinä on niin perinteinen 50 luvun heterosuhde malli?
Höpö höpö, nauraa vaan yleisesti K:n pelleilyille.Tajuatko mitään? Sovittu varmasti, kun kuuluu tuohon biisin ideaan Ja eller nej. Joost on et nej tack. Kyllä tän näkee Joostinkin naamasta, et meinaa naurattaa.
Torvelo. Näistä tiktokeista sovitaan aina yhdessä ennen kuin aletaan kuvaamaan.Höpö höpö, nauraa vaan yleisesti K:n pelleilyille.
Onhan. Jere laulaa siinä vielä sloveeniksi.![]()
Noi kyseiset TikTok videot on markkinointia ja ne on tehty ajatuksella, vaikkakin huumorilla.Höpö höpö, nauraa vaan yleisesti K:n pelleilyille.
Ehkä tiktokista, mutta mistään tollaisesta siinä ei ole kyse.Torvelo. Näistä tiktokeista sovitaan aina yhdessä ennen kuin aletaan kuvaamaan.
Ei todellakaan ole.Noi kyseiset TikTok videot on markkinointia ja ne on tehty ajatuksella, vaikkakin huumorilla.
No ilmankos. Muhun ei tällainen isoisoisä aikainen flirttailu vetoa.On. K (mies) kiusoittelee B:tä (nainen) ja B vastaa takaisin kuin siveä nainen 50 luvulla.
Joo. Joskus oli sellainen bts-stoori jossain missä oli Tommy, Joost ja K ja he sopi siinä, mitä tekevät. Kyllä noi pääpiirteissään suunnitellaan ja sit kuvataan.Torvelo. Näistä tiktokeista sovitaan aina yhdessä ennen kuin aletaan kuvaamaan.