V
vierailija
Vieras
Ajatteleehan, kun he siinä muuten täysin irrallisesti mainitaan. Ovat poikaansa kannustamassa sielläkin, suuressa maailmassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ajatteleehan, kun he siinä muuten täysin irrallisesti mainitaan. Ovat poikaansa kannustamassa sielläkin, suuressa maailmassa.
Se on ENSIMMÄINEN ajatus, joka siitä postauksesta nyt ihmisille syntyy, sori, jos se loukkaa sinua.Mitä sitten. Lopeta jo. Ei kukaan ihminen voi olla noin vähä-älyinen oikeasti.
Eijuma. Siellä ei ollut ketään muita kuin Kalle ja Karim Kärtsän mukana. Uskokaa jo hölmöt. Kärtsä ei ole sanonut mitään tuollaista
TrollllloollollloollloollloolllooloollllllooooAjatteleehan, kun he siinä muuten täysin irrallisesti mainitaan. Ovat poikaansa kannustamassa sielläkin, suuressa maailmassa.
Ehkä sinulle, kun olet vajaaälyinen. Ei kenellekkään muulle.Se on ENSIMMÄINEN ajatus, joka siitä postauksesta nyt ihmisille syntyy, sori, jos se loukkaa sinua.
Eikä sano.Juuri tänään tulleessa haastattelussa sanoo olevansa happily in love and emotionally committed.
Ei synny ellei ole jollain tavalla vajaa.Se on ENSIMMÄINEN ajatus, joka siitä postauksesta nyt ihmisille syntyy, sori, jos se loukkaa sinua.
Tulee jokaiselle muullekin ei-niin-syvällä-seuraamisessa olevalle. Uskon, että vertaudun keskimääräiseen seuraajaan / faniin paljon enemmän kuin sä.Ehkä sinulle, kun olet vajaaälyinen. Ei kenellekkään muulle.
No ei tule. Tuollaisen ymmärtämiseen ei tarvita muuta kuin arkijärki ja vähän kielitaitoa.Tulee jokaiselle muullekin ei-niin-syvällä-seuraamisessa olevalle. Uskon, että vertaudun keskimääräiseen seuraajaan / faniin paljon enemmän kuin sä.
Höpö höpö.Se on ENSIMMÄINEN ajatus, joka siitä postauksesta nyt ihmisille syntyy, sori, jos se loukkaa sinua.
No minä en oo fani enkä kovin aktiivisesti seuraa ja hyvin ymmärsin mitä siinä tarkoitetaan, ei sitä että perhe on paikalla.Tulee jokaiselle muullekin ei-niin-syvällä-seuraamisessa olevalle. Uskon, että vertaudun keskimääräiseen seuraajaan / faniin paljon enemmän kuin sä.
Tämähän se olisi.No ei tule. Tuollaisen ymmärtämiseen ei tarvita muuta kuin arkijärki ja vähän kielitaitoa.
Oot poikkeus.No minä en oo fani enkä kovin aktiivisesti seuraa ja hyvin ymmärsin mitä siinä tarkoitetaan, ei sitä että perhe on paikalla.
Kyllä se nyt olet sinä, jolla on ymmärryksessä haasteita.Oot poikkeus.
Tai sit se oot vain sinä, en huomaa kenenkään yhtyvän näkemykseen.Oot poikkeus.
Nyt oli puhe normi-faneista, ei sinusta.Kyllä se nyt olet sinä, jolla on ymmärryksessä haasteita.![]()
Syy.Mulla on syyni siihen. Mutta äitiä en muista.
Sama.No minä en oo fani enkä kovin aktiivisesti seuraa ja hyvin ymmärsin mitä siinä tarkoitetaan, ei sitä että perhe on paikalla.