V
vierailija
Vieras
Eihän sano, pöljä, vaan et hänellä K:lla itsellään on.Minusta sanoo, että heillä äidillä, isällä ja hänen perheellään oli normipäivä Coloradossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän sano, pöljä, vaan et hänellä K:lla itsellään on.Minusta sanoo, että heillä äidillä, isällä ja hänen perheellään oli normipäivä Coloradossa.
Ei ole perhe siellä.No eihän se tuota, että perhe on mukana, mitenkään kumoa, pöljä.
Höpön löpöä.Sanotaan. Tietenkin olivat mukana.
Ei ole trollaus. Kyllä mäkin heinä olisin lähtenyt. Olivathan he LontoossakinTrollolloo. Erittäin huono trollaus.
Itse olet.Oletko oikeasti noin vajaaälyinen.
Sanoi.Eijuma. Siellä ei ollut ketään muita kuin Kalle ja Karim Kärtsän mukana. Uskokaa jo hölmöt. Kärtsä ei ole sanonut mitään tuollaista
Nimenomaan toi, että kiittää noin, enemminkin kumoaa sen mukanaolon että.Höpön löpöä.
Ei muuten kiitä.Ei sano, että ovat paikan päällä, vaan kiittää vain heitä että.
Tarkoitti sitä nimenomaan. Vanhemmat olivat mukana.Ei sano niin eikä tarkoita sitä.
Epäilen, jossei saatu ees kaikelle työporukalle viisumeita.Ei ole trollaus. Kyllä mäkin heinä olisin lähtenyt. Olivathan he Lontoossakin![]()
Eihän sanonut.Dz sanoi hiljattain haastattelussa olevansa rakastunut. No niin, haluan teorioita Bojere-tytöiltä!
Eipä ole sinullakaan mitään todisteita siitä että.Tarkoitti sitä nimenomaan. Vanhemmat olivat mukana.
Sekä äidillä isällä ja perheellä.Eihän sano, pöljä, vaan et hänellä K:lla itsellään on.
Miksi sitten kirjoitti, että on?Ei ole perhe siellä.
Älä esitä minua, älykääpiö, en ole mies edelleenkään.Minä Pentti kekä tossari olen kyllästynyt teihin urveloihin.
Olet väärässä paikassa, täällä on vain bojeremummoja.Dz sanoi hiljattain haastattelussa olevansa rakastunut. No niin, haluan teorioita Bojere-tytöiltä!
Eihän kirjoita, vajaa.Miksi sitten kirjoitti, että on?
Ja mitä hän sanoi sinun mielestäsi?Eihän sanonut.
Vanhemmat menivät turisteina, pässi.Epäilen, jossei saatu ees kaikelle työporukalle viisumeita.
Eipäs, vaan kiittää heitä tossa samalla, tyyliin voitteko äiti, isä ja perhe kuvitella niin minä ton tulkitsen.Sekä äidillä isällä ja perheellä.