V
vierailija
Vieras
Siellä muovien sisälllä ne pierut muhii mukavasti.Tuli kyllä ihan avaamattomissa muoveissaan että.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siellä muovien sisälllä ne pierut muhii mukavasti.Tuli kyllä ihan avaamattomissa muoveissaan että.
Käytössä on, eikä haise.Siellä muovien sisälllä ne pierut muhii mukavasti.
Poistettiinkohan minun edellinen vastaus.Käytössä on, eikä haise.
Et vaan haista, mieti siellä ne pierubakteerit jyllää. Älä ainakaan paljaalla pyllyllä istu ennen pesua.Käytössä on, eikä haise.
Siis peseekö joku muka uuden sohvan? Ikinä kuullukkaa mitään tälläistä.Et vaan haista, mieti siellä ne pierubakteerit jyllää. Älä ainakaan paljaalla pyllyllä istu ennen pesua.
Kävin vastaamassa sinulleJonku väläys euroviisuketjussa et Käärijän ois tarttenu tehdä sanoitus Liekinheittimeen, kun omissa biiseissä hoetaan jotain paskaa ja discopalleja, kirjoitin tän siihen että haloo vaan. Ainakaan sen toimesta ne ei paranisi.
Totta kai, aina tekstiilipesurilla pesu ennen käyttöönottoa. Tehtaat on likaisia paikkoja ja koeistujilla voi olla haiseva pylly.Siis peseekö joku muka uuden sohvan? Ikinä kuullukkaa mitään tälläistä.
Ja mä kävin katsomassa teidän kommentit. En ole käynyt vauvalla pitkään aikaan ja pikkaisen huvitti että sen sivun ensimmäisen kommentin lainauksessa on ihmettelyä tavallisten kommenttien poistumisesta. Ei mitään uutta siis vauvalla.Kävin vastaamassa sinulle![]()
Tilannepäivitys. Ei olekkaan enää sillä sivulla vaan siirtyi edelliselle. Eivät oo näköjään mitään saaneet aikaan tuolle poistelulle. En ymmärrä miten tuolla vielä jaksetaan edes yrittää keskustella.Ja mä kävin katsomassa teidän kommentit. En ole käynyt vauvalla pitkään aikaan ja pikkaisen huvitti että sen sivun ensimmäisen kommentin lainauksessa on ihmettelyä tavallisten kommenttien poistumisesta. Ei mitään uutta siis vauvalla.
Höh nyt ne molemmat kommentit poistui.Ja mä kävin katsomassa teidän kommentit. En ole käynyt vauvalla pitkään aikaan ja pikkaisen huvitti että sen sivun ensimmäisen kommentin lainauksessa on ihmettelyä tavallisten kommenttien poistumisesta. Ei mitään uutta siis vauvalla.
Böle oli vielä viisuhuuman aikaa, jolloin lapsifaneja oli paljon tai sanotaanko et perheitä, jotka raahasi lapsensa mukaan. Snnehän järkättiin se sallittu toinen keikka, jonne lapsiperheiden toivottiin siirtyvän. Kaj selvästi on lapsiystävällisempää meininkiä joka tapauksessa. Areena-keikat kestää yleensä klo 22.30 -23.00. S-keikka sisällyttää myös ne fanit, jotka eivät ole lapsia, mutteivät vielä 18-v.Tota nyt ei koskaan tiedä, olihan Bölessäkin paljon lapsia ja Kaj:n konsertissa missä olin. Vaikka sekin klo: 22 tai hiukan yli asti kesti.
En koskaan kato mitään Pre-Partyja. Paitsi kun Bojan juonsi ja esiintyi niissäPre-partyt oli eilen tylsät. Kuolettavaa unimusiikkia kaikilla esiintyjillä.
Se vasta tylsää olikin. Silloin Bojanilla ekaa kertaa huomattiin olevan tyttöystävä, kun BL puhui ohi suun.En koskaan kato mitään Pre-Partyja. Paitsi kun Bojan juonsi ja esiintyi niissä![]()
No heh heh, ihan omasta tyttöystävästään puhui.Se vasta tylsää olikin. Silloin Bojanilla ekaa kertaa huomattiin olevan tyttöystävä, kun BL puhui ohi suun.![]()
Aha, no minä en sit ehtinyt ees lukea sitä vastausta edes, setvin tota juttua pöytä. Ja minun vanhemmat onneksi ottaa ton pöytäryhmän, tehdään vaihdot tänään.Höh nyt ne molemmat kommentit poistui.