V
vierailija
Vieras
Mä nauran sulle kun luulet jonkun ajatelleen joksujen päättäneen pantata keikkatietoa.Sille aloittajalle tässä ollaankin naurettu![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä nauran sulle kun luulet jonkun ajatelleen joksujen päättäneen pantata keikkatietoa.Sille aloittajalle tässä ollaankin naurettu![]()
Ei kai siinä sellaista väitetty vaan että keikkaa pantattiin lipunmyynnin takia, mikä varmasti montaa huvitti.Mä nauran sulle kun luulet jonkun ajatelleen joksujen päättäneen pantata keikkatietoa.
No, kyllähän se järjestelmä lipunmyynnin takia ON luotu ja olemassa, eli ei siinä mitään virhettä sanottu.Ei kai siinä sellaista väitetty vaan että keikkaa pantattiin lipunmyynnin takia, mikä varmasti montaa huvitti.
Tuskin on järjestelmää luotu. Sopimuksia voi olla, mutta tässä tapauksessa se olisi täysin järjetön.No, kyllähän se järjestelmä lipunmyynnin takia ON luotu ja olemassa, eli ei siinä mitään virhettä sanottu.
Jos se on soppareissa nykyisin vakiona, niin järjestelmältä se minusta vaikuttaa.Tuskin on järjestelmää luotu. Sopimuksia voi olla, mutta tässä tapauksessa se olisi täysin järjetön.
Kummasti tänne aina tulee ”asiantuntijoita”Jos se on soppareissa nykyisin vakiona, niin järjestelmältä se minusta vaikuttaa.
Ottaako päähän olla itse kujalla kaikestaKummasti tänne aina tulee ”asiantuntijoita”![]()
Tää on oikeiden asiantuntijoiden palsta, jokaiseen alaan löytyy paras tietäjä. Myös lääketieteeseen.Kummasti tänne aina tulee ”asiantuntijoita”![]()
Karmean näköinen ukko. Tätäkö naiset kuolaa?
Annatko se vastauksen kiitos?Aloitko kyseenalaistaa näkemyksiäsi sittenkin?
Sieltäkö nämä va ja kit tänne tuli.Mikä kompostidiscordin invaasio tänne yhtäkkiä tuli?
Kiva, että ollaan saatu tänne lääketieteen ylittävän masterin lisäksi vielä lakiasioiden suuri asiantuntijaTää on oikeiden asiantuntijoiden palsta, jokaiseen alaan löytyy paras tietäjä. Myös lääketieteeseen.
Kuja sulla on pöksyissäsiOttaako päähän olla itse kujalla kaikesta
Joo en kyllä tajuuKarmean näköinen ukko. Tätäkö naiset kuolaa?![]()
Pointti on siinä, et totta hiiskatissa JO etsi tänne sopivaa päivää ja paikkaa keikalle. Älä kuitenkaan ole naiivi. Käärijä vetää väkeä noin 15 500 ja JO omalle keikalleen rapiat 500. Suurin osa on menossa Käärijän keikalle, eikä heitä kiinnosta JO.Käärijällähän on levy-yhtiö takanaan, onko se mennyt sinulta ohi?
Kuvitteletko tosiaan, että Joksuille vasta nyt tuli mieleen keikkailla myös Tavastialla? Miten se olikin noin sopivasti vielä vapaana?
Ne on palstan omaa väkeä eli tossari ja aitoSieltäkö nämä va ja kit tänne tuli.
Ainakin 5000. Luin että kaikki Helsingin päiväkodit ovat menossa tuonneOnko tietoa minkä verran Veikkaus Areenalle on odotettavissa lapsia?
Ne on palstan omaa väkeä eli tossari ja aito
Kekätossari ei ainakaan ollut, paljon lapsenomaisempi kirjoitustyyli hänellä eikä osaa kirjoittaa muusta kuin itsestään.Ne on palstan omaa väkeä eli tossari ja aito
Joo huutaa välillä ”kiusaaja”.Kekätossari ei ainakaan ollut, paljon lapsenomaisempi kirjoitustyyli hänellä eikä osaa kirjoittaa muusta kuin itsestään.