K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin uskon tähän, koska löytyi niin sopiva ajankohta. Samoin ovat (toivottavasti ostaneet hyvissä ajoin nyt jo🙏 ) / pyrkineet ostamaan lentoliput mahdollisimman varhain hinnan takia, ja siinä nähneet, että kätevintä on ainakin mennä takaisin Finnairilla, jolloin lisäkeikka on ollut ihan no brainer tuohon kohtaan.
Saapuvatkohan vasta lauantaina btw..?
Ehkä saapuvat jo torstaina! Perjantaina on varmasti treenejä areenalla ja vaikka lämppärin ei niihin tarvi osallistua (kai?) niin saattavat Joksutkin olla jo siellä.

Ehkä he eivät sitten varsinaisesti joksujen faneja edes ole, jos jättävät bändin omalle keikalle menemättä puolen tunnin lämppärikeikan takia, varsinkin mikäli pääkaupunkiseudulla asuvat. Ei se Tavastian keikka sentään mitään omaisuuksia maksa, verrattuna vaikka Sloveniaan matkustamiseen heidän takia.
Ne taitaa aika lailla olla näitä K:n faneja, joten varmaan Areena-keikkakin riittää.

Plus Coldplaylla ne olivat auki ”loppuun asti”, Robbie Willisms sulki jälleenmyyntimahiksen yllättäen 2 vrk ennen keikkaa, ärsyttävästi.
Että kai ne saa sen itse päättää?
Meinaan, kaikki lippujen jälleenmyyjät eivät ole mitään trokareita, vaan itse koitan ainakin optimoida kaoottisessa ostotilanteessa sen parhaan paikan ja se vaatii usein useamman oston, mikä on tosi ärsyttävää. Eli parempia lippuja voikin vapautua milloin tahansa ostokaaoksen aikana myyntiin. Sitten mä myyn pois tarpeettomat liput.

Yhteistyössä