K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä kohtaa olen eri mieltä. Dzejla esiintyy kuin olisi lasikopissa ja yleisöön otetut kontaktit ovat lähinnä vaimeaa hymyilyä. Enimmäkseen fiilistelee yksinään siellä lavalla. Muistuttaa jääkuningatarta. Kaunis, saa katsella mutta ei yhtään enempää.
JO:lla on kemiaa keskenään, yleisö otetaan huomioon, kysellään, pyydetään tekemään asioita, laulatetaan ja annetaan laulaa, esiinnytään yleisön joukossa jne. En näe heissä mitään samaa enkä mitenkään pysty ymmärtämään rinnastusta muuten kuin että laiskasti niputetaan samaan kastiin kaikki, joista ei itse pidä.
En ole tosiaan kumpaakaan nähnyt livenä mutta molemmat ovat tehneet uransa live-esiintyjinä, ja toisen suosion ymmärrän ja toisen en. En jaksa käsittää, mikä saa Dzejlan niin suosituksi, että keikkoja riittää. Olen mielessäni muodostanut jo teorian että häntä fanittaa miehet ja +50-vuotiaat naiset, joiden mielestä hän on siveellisesti pukeutunut perhetyttö. Kommenteista tuon päättelin. Eturivi on täynnä miehiä, joten ulkonäkö varmaan vetoaa. Tähän toivoin niiltä, jotka häntä fanittavat, jotain perusteluja, jotta voin muodostaa paremmin mielipiteeni hänestä.
Minä taas olen nähnyt Dz:n keikoillaan jututtamassa yleisöä ja laulattamassa pätkiä biiseistä. Yleisössäkin näkyy videoilla myös nuoria. Dz itsekin on sanonut, että keikoilla käy enemmän naisia kuin miehiä.

Jokereiden lippumyynnistä voisi päätellä, että ehkä noin 500 fania osti lipun K:n areenakeikalle Jokereiden takia.
Tuskin ~ 500 näin innokasta JO-fania oli jättämässä heidän sitä keikkaansa välistä.

Jokereiden lippumyynnistä voisi päätellä, että ehkä noin 500 fania osti lipun K:n areenakeikalle Jokereiden takia.
Tuskin ~ 500 näin innokasta JO-fania oli jättämässä heidän sitä keikkaansa välistä.
Ei se nyt ihan noinkaan taida mennä. Tiedän monia, jotka on menossa Tavastialle ja he kiertää kyllä Kärtsän keikoilla ahkeraan. Areenalle menevät ihan varmasti ennen kaikkea Kärtsän takia.

Joksut ovat tyytyväisiä instassaan (hehehehehe), koska 80 % lipuista on myyty runsaassa vuorokaudessa. Eli kaikki hyvin maan ja taivaan välillä. Molemmat, sekä Arena että Tavastia täynnä porukkaa toukokuussa. Maltan tuskin odottaa!

Yhteistyössä