V
vierailija
Vieras
Vttuako mulle valitat, mä en puolusta ja fanita kumpaakaan.Niin, eli miksi puolustat Bojania mut et Dzejlaa. Tekopyhää sakkia täällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vttuako mulle valitat, mä en puolusta ja fanita kumpaakaan.Niin, eli miksi puolustat Bojania mut et Dzejlaa. Tekopyhää sakkia täällä.
Mitä et ymmärtänyt. Eiköhän nämä miehet ole katsoneet myös klippejä Tseikusta.Ööh, luitko edes, ettei tuo kirjoittaja ole nähnyt kumpiakaan livenä? Silti vertaat Dz keikalla kävijöihin.
Ymmärrän, jos sulla on vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, tässähän ne:Missä se pointti ja perustelut oli? Ihan kuin lukisi vanhan testamentin lässytyksiä.
???Missä se pointti ja perustelut oli? Ihan kuin lukisi vanhan testamentin lässytyksiä.
Älä tärkeile sitten ja lopeta vastaaminen, haisualapää
En voi, koska JO alkkarit eivät riitä koko viikoksi ja en viitsi laittaa pesukonetta päälle kuin kerran viikossa. Ei minulla tule niinkään paljon pyykkiä mutta en raaski tilata niitä lisääkään.Tämä. Mummojen pitäisi muistaa vaihtaa alkkarit ees kerran viikossa.
Et voi sillä argimentoida kun se on omaa kuvitteluasi vain.Mitä et ymmärtänyt. Eiköhän nämä miehet ole katsoneet myös klippejä Tseikusta.
Jahas B fanilta taas oikein hienoa ja sivistynyttä kielenkäyttöä.Oot siis tyhmä lammas, joka ei voi luottaa edes omaan arvostelukykyynsä.
Aikuisempi kuin su.sellanen kommentti sieltä sit, ootko aikuinen?
Monta kertaa käännät ennen pesua?En voi, koska JO alkkarit eivät riitä koko viikoksi ja en viitsi laittaa pesukonetta päälle kuin kerran viikossa. Ei minulla tule niinkään paljon pyykkiä mutta en raaski tilata niitä lisääkään.
Mitä muuta odotit Bojan fanilta? Täällä he nimittelevät muita päivästä toiseen.sellanen kommentti sieltä sit, ootko aikuinen?
Keskiviikko on aikuisin kaikista, imo.Aikuisempi kuin su.
Pesukone ne pesee, pönttö.Monta kertaa käännät ennen pesua?
Teen, niiden artistien kohdalla, jotka herättävät kiinnostuksen. Mä en tiedä millaisia ruuhkavuosia elät ja kuinka monta sataa artistia 'fanitat', joten en osaa vastata enempää.Ihan mielenkiinnosta: teetkö tämän jokaisen artistin kohdalla? Miten sun aika riittää ja mitä ihmettä tuolla saavutat?
Menepäs nyt rassaamaan sitä mopoasi, kaunis kevätpäivä ja sinä istut sisällä riitelemässä mummojen kanssa.Aikuisempi kuin su.
Eri mieltä. Maanantai kylläkin, pösilö.Keskiviikko on aikuisin kaikista, imo.
Mummoilta saa paremmin seksiä kuin oman ikäisiltä.Menepäs nyt rassaamaan sitä mopoasi, kaunis kevätpäivä ja sinä istut sisällä riitelemässä mummojen kanssa.
Ennen sitä pesukoneeseen laittoa, pönttö. Monta kertaa käännät ennen sitä?Pesukone ne pesee, pönttö.
Onko sun mökin huusi toimintakunnossa?Kyllä nyt osaa entisistä Bojan-faneista vituttaa, kun Jokerit myyvät vielä Herran vuonna 2026 Tavastian keikan ja ryhmäläisiä on edelleen ihan innoissaan ja onnesta piukeina menossa keikalle!
Itse vain mätänette elämässä vailla uusia tykkäämisen kohteita.
Siellä on vesivessa.Onko sun mökin huusi toimintakunnossa?
Jonka kohta toivottavasti myyn 770 000€:lla eteenpäin mökin mukanaSiellä on vesivessa.
Tämä pointti on huono, koska jankkaat vain omaa mielipidettäsi. Täällä ja muualla ollaan eri mieltä.Ymmärrän, jos sulla on vaikeuksia ymmärtää lukemaasi, tässähän ne:
Dzejla esiintyy kuin olisi lasikopissa ja yleisöön otetut kontaktit ovat lähinnä vaimeaa hymyilyä. Enimmäkseen fiilistelee yksinään siellä lavalla. Muistuttaa jääkuningatarta. Kaunis, saa katsella mutta ei yhtään enempää.
JO:lla on kemiaa keskenään, yleisö otetaan huomioon, kysellään, pyydetään tekemään asioita, laulatetaan ja annetaan laulaa, esiinnytään yleisön joukossa jne. En näe heissä mitään samaa.
Kyllä nyt osaa entisistä Bojan-faneista vituttaa, kun Jokerit myyvät vielä Herran vuonna 2026 Tavastian keikan ja ryhmäläisiä on edelleen ihan innoissaan ja onnesta piukeina menossa keikalle!
Itse vain mätänette elämässä vailla uusia tykkäämisen kohteita.