V
vierailija
Vieras
Yes, hyvä. Ja toivottavasti saavat nyt sen pidettyä poissa juoruilijoiden silmistä.Unohtakaa se C. K:lla on sutinaa yhden Rekamin kaveripiirin kuuluvan kanssa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yes, hyvä. Ja toivottavasti saavat nyt sen pidettyä poissa juoruilijoiden silmistä.Unohtakaa se C. K:lla on sutinaa yhden Rekamin kaveripiirin kuuluvan kanssa.
Joo joo tottakai.Unohtakaa se C. K:lla on sutinaa yhden Rekamin kaveripiirin kuuluvan kanssa.
Jepjep. On taas niin selvä yhteys, että huh. Kärtsän kavereilla ei tietenkään kenelläkään ole naisystäviä ja eihän Kärtsällä itselläänkään ole ihan muitakiin naisystäviä, eihän.Kyllä Jodelissa kirjoitellaan, että seurueessa oli nainen. Ainakin eräs on illalla johonkin tälläytyneenä lähtenyt.
Tälläytyy ja käy ulkona tyyliin joka viikonloppu, myös Thaimaassa kävi, ja silloin kun K ei edes ollut siellä enää.Miehiä ja yksi nainen. Voi olla ihan kenen vaan puoliso. Se yksi meni viime viikonloppunakin tälläytyneenä jonnekin, eikä se ollut K. Sillä on muitakin tuttuja ja ystäviä.
Edelleenkään en usko, että sen Seiska keissin jälkeen näyttäytyisivät noin julkisesti yhdessä.
Just jodelissa joku kirjoitti, et oli kaveriporukkaa ja nainen oli yhden toisen seurassa. Nyt sais tää C-pakottaja jo lopettaa nämä lässytykset.Tälläytyy ja käy ulkona tyyliin joka viikonloppu, myös Thaimaassa kävi, ja silloin kun K ei edes ollut siellä enää.
Minusta sä kuvailet Bojania. Ehkä he ovat löytäneet toisensa, koska ovat niin match.Jotenkin en ollenkaan saa kiinni tuosta Dzejlan suosiosta. Biisit on todella mitäänsanomattomia, ääni on kireä ja tunteeton, ilmeitä hänellä on esiintyessä kaksi ja vapaa-ajalla kaksi. Etäinen, nukkemainen, tuotettu, keinotekoinen. Ei mitään aitoa, ei mitään särmää, ei mitään, mistä saisi kiinni. Ei edes riittävän ärsyttävä, että jaksaisi inhota. Kuin kristallilasillinen haaleanlämmintä vettä. Kaunis katsoa ja siinä kaikki.
Tämäkin on uskottavampaa kuin sun C-pakkomielle.Joo joo tottakai.
Sinulla se tuntuu olevan ja vielä enemmän K:ta kohtaan. Vähän jo huolestuttavaa eikä oikeastaan niin vähääkään. Olet varmaan niitä discordin paramammoja, joiden elämäntehtävä on jokapuolella käydä jankkaamassa, mitä K saa ja ei saa tehdä.Tämäkin on uskottavampaa kuin sun C-pakkomielle.
Sinulla se tuntuu olevan ja vielä enemmän K:ta kohtaan. Vähän jo huolestuttavaa eikä oikeastaan niin vähääkään. Olet varmaan niitä discordin paramammoja, joiden elämäntehtävä on jokapuolella käydä jankkaamassa, mitä K saa ja ei saa tehdä.
Kovasti kiinnostaa, kun täälläkin jankkaat koko ajan. Sinä et tiedä, mikä on keksimällä keksittyä ja eikä sinua omien sanojesi mukaan pitäisi edes kiinnostaaKukahan tämän aiheen tänne taas toi. Minua ei kiinnosta kenen kanssa K heilastaa mutta vielä vähemmän kiinnostaa keksimällä keksityt yhteydet.
Hupsista. Frouvan kannattaisi olla varovaisempi. Tuo C-pakkomielle oli ensimmäinen viesti pitkään aikaan. Kyllä täältä lukemallakin selviää yleensä, nyt halusin sanoa jotain.Kovasti kiinnostaa, kun täälläkin jankkaat koko ajan. Sinä et tiedä, mikä on keksimällä keksittyä ja eikä sinua omien sanojesi mukaan pitäisi edes kiinnostaa![]()
En ole sama mutta tietäähän, sinullahan pitäis ensinnäkin olla joku todiste kuntovalmentajan tuolla keikalla olosta, plus jos ois ollut niin taatusti mainostaisi sitä.Kovasti kiinnostaa, kun täälläkin jankkaat koko ajan. Sinä et tiedä, mikä on keksimällä keksittyä ja eikä sinua omien sanojesi mukaan pitäisi edes kiinnostaa![]()
Mua kiinnostaa minkälaisen naisen kanssa (tai vaikkapa miehen). Ei kenen.Kukahan tämän aiheen tänne taas toi. Minua ei kiinnosta kenen kanssa K heilastaa mutta vielä vähemmän kiinnostaa keksimällä keksityt yhteydet.
Voi luoja. Mitä helvettiä nyt. K on artisti, ei sun tarvii hänestä mitään muuta tietää, kuin mitä hän itse haluaa paljastaa.Mua kiinnostaa minkälaisen naisen kanssa (tai vaikkapa miehen). Ei kenen.
Koska se väistämättä vaikuttaa mun käsityksiin Käärijästä itsestään.
Ruiskuta sen päälle miesten hajuvettä. Bossilla on uusi hyvä.Täytyy pistää emäntä ulkoruokintaan, alkanut haista vanhalle akalle. Onko vinkkejä miten sen saisi peitettyä?
Kovasti kiinnostaa, kun täälläkin jankkaat koko ajan. Sinä et tiedä, mikä on keksimällä keksittyä ja eikä sinua omien sanojesi mukaan pitäisi edes kiinnostaa![]()
Äläpä ole naiivi. Artistin tuotantoon vaikuttaa hänen oma elämänpiirinsä. Jos hän on millään tavoin aito artisti.Voi luoja. Mitä helvettiä nyt. K on artisti, ei sun tarvii hänestä mitään muuta tietää, kuin mitä hän itse haluaa paljastaa.
Et osaa edes siteerata oikein. Yhdellä aivosolulla on tietysti vaikea ajatella saati ymmärtää.No tämä, ”ei kiinnosta vähääkään” oli päivän paras.
Tämä.Mua kiinnostaa minkälaisen naisen kanssa (tai vaikkapa miehen). Ei kenen.
Koska se väistämättä vaikuttaa mun käsityksiin Käärijästä itsestään.
No sitten kuuntelee sitä tuotantoa. Ei siitä yksityiselämästä tarvitse tietää. Sitä paitsi on vielä naivimpaa ajatella, että biisit kertovat aina yksiyhteen tosielämän asioista. Toivottavasti tätä ei tarvitse selittää.Äläpä ole naiivi. Artistin tuotantoon vaikuttaa hänen oma elämänpiirinsä. Jos hän on millään tavoin aito artisti.
Hupsista. Frouvan kannattaisi olla varovaisempi. Tuo C-pakkomielle oli ensimmäinen viesti pitkään aikaan. Kyllä täältä lukemallakin selviää yleensä, nyt halusin sanoa jotain.
Ah. Muistaa taas, miksei täällä tule käytyä. Kerrohan, miten näiden kompostikirjoitusten lukeminen on kyttäämistä. Ainoa mitä ammun alas, on spekut, joille ei ole todisteita missään. Antaisit sinäkin ihmisten elää rauhassa ilman kyttäämistä ja spekuilua. Kai tajuat, että sulle ei Kärtsän yksityiselämä kuulu yhtään sen enempää ja niistä juoruilu ja olettelu on kusipäiden touhua.Kuule tuota, kyllä tuo aikamoista pakkomiellettä on, että kyttäät ja yrität jokaikisen naisen K:n elämästä ampua alas. Ei kuulu sinulle pätkääkään. T.eri