V
vierailija
Vieras
Sä puhuit musatyylistä, mä antipatioista Bojania/Joksuja kohtaan. Eli et kyllä puhunut kyseisestä asiasta.Niin sitähän tuossa juuri sanottiin vai mikä oli pointtisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä puhuit musatyylistä, mä antipatioista Bojania/Joksuja kohtaan. Eli et kyllä puhunut kyseisestä asiasta.Niin sitähän tuossa juuri sanottiin vai mikä oli pointtisi?
Olen ihan samaa mieltä. Itsekin menen areenakeikalle Kärtsän takia, mutta ei minua joksut lämppärinä haittaa, vaikka en heitä muuten varsinaisesti kuuntele. Moni JO-fani haluaa ilmeisesti kuitenkin Tavastia-keikan mieluiten kokonaan ilman Kärtsää, joten sääli heidän kannalta, mikäli Kärtsä sitten jonkun yhteisbiisin takia sinne menee.Et sitten ole huomannut, että vastaavasti Areenalle ei kovinkaan moni kaipaa Joksuja. Menkööt lämppärinä, mutta that´s it.
En tiedä kaikista JO faneista mut kaikki Bojsnistit haluavat Kärtsän sinne.Olen ihan samaa mieltä. Itsekin menen areenakeikalle Kärtsän takia, mutta ei minua joksut lämppärinä haittaa, vaikka en heitä muuten varsinaisesti kuuntele. Moni JO-fani haluaa ilmeisesti kuitenkin Tavastia-keikan mieluiten kokonaan ilman Kärtsää, joten sääli heidän kannalta, mikäli Kärtsä sitten jonkun yhteisbiisin takia sinne menee.
En minä ainakaan halua. Muutenkin puhut pötyä.En tiedä kaikista JO faneista mut kaikki Bojsnistit haluavat Kärtsän sinne.
No joo onhan näitäkin paljon, mutta suurin osa ei edes tiedä koko lämppäriä. Että siinä mielessä vähän huono valinta, kun olisi voinut ottaa sellaisen, jota ihmiset myös menisivät kuuntelemaan.Et sitten ole huomannut, että vastaavasti Areenalle ei kovinkaan moni kaipaa Joksuja. Menkööt lämppärinä, mutta that´s it.
No eihän puhu. Samat shippimammat sinne on tulossa. Ei Joksuilla omia faneja ole kuin kourallinen Suomessa.En minä ainakaan halua. Muutenkin puhut pötyä.
Juu samat mammat sinne on menossa., shippimammaenergiallahan JO pyörii Suomessa.No eihän puhu. Samat shippimammat sinne on tulossa. Ei Joksuilla omia faneja ole kuin kourallinen Suomessa.
Eikös nyt jo aikaisemmin selvitetty, että biisi ei ole edes valmis ja ehkä esitetään Karnevaaleilla. Tämähän on myös Karnevaalien markkinoinnin kannalta paljon parempi. En kyllä usko, että K tulee lavalle Tavastialla, kun edellispäivänä on vetänyt uransa suurimman oman shown. On leponsa ansainnut sen jälkeen.Olen ihan samaa mieltä. Itsekin menen areenakeikalle Kärtsän takia, mutta ei minua joksut lämppärinä haittaa, vaikka en heitä muuten varsinaisesti kuuntele. Moni JO-fani haluaa ilmeisesti kuitenkin Tavastia-keikan mieluiten kokonaan ilman Kärtsää, joten sääli heidän kannalta, mikäli Kärtsä sitten jonkun yhteisbiisin takia sinne menee.
On täällä vieraillut. Hölmöä uskoa, ettei tänne random suunsoittajia, muespuolisiakin eksy, kun ketju keikkuu ylhäällä päivöstä toiseen. Toisinaan paljastunu, että vieraileva trolli on täysin pihalla kokl saagastaEi täällä mitään miehiä ole, hölmö uskoo niin.
Hyvin sanottu, ihan totta tuo viimeinen virke.Vaikka ystävinä Jeressä ja Bojanissa onkin hyvät kemiat, niin musat eivät vaan kuulu yhteen. Tuovat toisistaan vaan esiin musiikillisesti huonoimmat puoler.
Siksi, kosja Kärtsällä nyt on näitä mancrusheja, enemmän tai vähemmän. Koeta kestääYstävyyttä toki. Miksi tähän pitää sotkea keksittyä romanssia ja erityisesti vähämielisiä seksifantasioita.
Ja tämän pystyt sanomaan perustellusti yhden lyhyen pätkän perusteella? En itsekään sitä pätkää rakasta, mutta ei sen perusteella pysty sanomaan, että tuovat musiikillisesti toistensa huonot puolet esiin. Kyse on puhtaasti ennakkoasenteesta ja stereotypiasta. Tosiasiallisesti haluat sanoa, että he käyttäytyvät toistensa seurassa itsellesi vastenmielisellä tavalla ja projisoit tämän sitten musiikkiin, jota et ole vielä edes kuullut.Vaikka ystävinä Jeressä ja Bojanissa onkin hyvät kemiat, niin musat eivät vaan kuulu yhteen. Tuovat toisistaan vaan esiin musiikillisesti huonoimmat puoler.
Ja girlcrusheja sitäkin enemmän.Siksi, kosja Kärtsällä nyt on näitä mancrusheja, enemmän tai vähemmän. Koeta kestää
Tuskinpa haluaa. Koko Jokeriyleisö huutaa keikoillakin aina, kun Bojan viittaakin Kärtsään.Olen ihan samaa mieltä. Itsekin menen areenakeikalle Kärtsän takia, mutta ei minua joksut lämppärinä haittaa, vaikka en heitä muuten varsinaisesti kuuntele. Moni JO-fani haluaa ilmeisesti kuitenkin Tavastia-keikan mieluiten kokonaan ilman Kärtsää, joten sääli heidän kannalta, mikäli Kärtsä sitten jonkun yhteisbiisin takia sinne menee.
Varmaan tarkoittaa, että musiikillisesti täysin erilaisia. Ei kukaan oikeasti musiikkia kuunteleva tykkää näistä molemmista. Esim. Balkanilla K:n fanikunta on BL:n fanikuntaa myös. Ja siinä mielessä järkevää Joksuille oli saada K mukaan karnevaaleille.Ja tämän pystyt sanomaan perustellusti yhden lyhyen pätkän perusteella? En itsekään sitä pätkää rakasta, mutta ei sen perusteella pysty sanomaan, että tuovat musiikillisesti toistensa huonot puolet esiin. Kyse on puhtaasti ennakkoasenteesta ja stereotypiasta. Tosiasiallisesti haluat sanoa, että he käyttäytyvät toistensa seurassa itsellesi vastenmielisellä tavalla ja projisoit tämän sitten musiikkiin, jota et ole vielä edes kuullut.
Olen tottunut täällä Suomessa Bojere shippiin tai siihen et heitä yhdistetään toisiinsa. Se tekee minut sokeaksi, nimittäin enemmän noita BL ja K ihkuttelijoita näyttää olevan.Varmaan tarkoittaa, että musiikillisesti täysin erilaisia. Ei kukaan oikeasti musiikkia kuunteleva tykkää näistä molemmista. Esim. Balkanilla K:n fanikunta on BL:n fanikuntaa myös. Ja siinä mielessä järkevää Joksuille oli saada K mukaan karnevaaleille.
Se TML pätkä kuulosti siltä kuin Tauski olis laitettu laulamaan oopperaa.
FIfty sixtyJa girlcrusheja sitäkin enemmän.
Tauski on kuules upeaääninen mieslaulaja!Se TML pätkä kuulosti siltä kuin Tauski olis laitettu laulamaan oopperaa.
Tossarin perseestä just syntymässä.Missä on uusin TML?
Tuohan oli vain jonkun hölmön fanin luulottelua. Ei ole missään sanottu näin.Eikös nyt jo aikaisemmin selvitetty, että biisi ei ole edes valmis ja ehkä esitetään Karnevaaleilla. Tämähän on myös Karnevaalien markkinoinnin kannalta paljon parempi. En kyllä usko, että K tulee lavalle Tavastialla, kun edellispäivänä on vetänyt uransa suurimman oman shown. On leponsa ansainnut sen jälkeen.
Rakkaus saa kummasti virtaa ihmiseen!Eikös nyt jo aikaisemmin selvitetty, että biisi ei ole edes valmis ja ehkä esitetään Karnevaaleilla. Tämähän on myös Karnevaalien markkinoinnin kannalta paljon parempi. En kyllä usko, että K tulee lavalle Tavastialla, kun edellispäivänä on vetänyt uransa suurimman oman shown. On leponsa ansainnut sen jälkeen.