V
vierailija
Vieras
Kyllä ja hänen analyysinsä ovat puoskarointia.Eikö näitä wannabe-lääkäreitä kutsuta puoskareiksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä ja hänen analyysinsä ovat puoskarointia.Eikö näitä wannabe-lääkäreitä kutsuta puoskareiksi?
Lääketieteestä kirjoittaa, pässi.Äläs nyt ehkä se muffinssi on saanut supervoimat ja opiskellut lääkäriksi yhdessä yössä![]()
Kaipaan sitä aikaa kun linkkejä jaettiin. Siitä vaan availi ja tiesi mitä tapahtuu ja missä. Noin yleensä. Nyt olen vähän pudonnut kelkasta.Mä en oo enää jaksanut seurata Kärtsää, Jokereista puhumattakaan. Näin ne vaan menee ohi, ne intohimot ja innostukset.
Hänen mielestään K ei sovi kampanjakasvoksi, koska on täysin dissosioitunut ja hävinnyt roolinsa alle ja tuhonnut mielenterveytensä, joten koko juttu on täyttä aprillia. Jotenkin noin nuo hänen kirjoituksensa kootusti.Viittasiko april foolsilla sitä, että K ois ollut aprillipila? En oikein tajunnut.
Hengillistä self-help hömppää ovat nämä viimeisimmät kirjansa traumasta. Koko IFS-katsomus ei ole tiedettä.Lääketieteestä kirjoittaa, pässi.
Siis onko tuo jotain piilovihaa Jereä kohtaan, joka ei alkanutkaan nussimaan Bojania fr? Vaikea noita sen twiittejä on muuna ymmärtää.Hänen mielestään K ei sovi kampanjakasvoksi, koska on täysin dissosioitunut ja hävinnyt roolinsa alle ja tuhonnut mielenterveytensä, joten koko juttu on täyttä aprillia. Jotenkin noin nuo hänen kirjoituksensa kootusti.
Ei ole tiedettä nähnytkään.Lääketieteestä kirjoittaa, pässi.
Kyllä mä tiedän mitä on lääketiede ja siihen liittyvää asiaa niissä kirjoittaa.Pässi et nyt taida ymmärtää, mitä on tiede. Mutta ei se mitään, kyllä teille heikkolahjaisillekin tilaa löytyy tässä maailmassa![]()
Hieno jättiläissaippuakupla ainakin oli lopussa jos puhutaan samasta videosta.Käyttikö Häärijä videossa AI sovellusta?![]()
Oli ja on kyllä.Ei ole tiedettä nähnytkään.
Ei piilovihaa mutta hänen koko elämänsä pyörii sairauden ja trauman ympärillä ja hän näkee sitä kaikkialla. Sillä on myös hyvä uskotella itselleen miksi K ja B eivät toimi hänen haluamallaan tavalla.Siis onko tuo jotain piilovihaa Jereä kohtaan, joka ei alkanutkaan nussimaan Bojania fr? Vaikea noita sen twiittejä on muuna ymmärtää.
On kyllä tosi sekaisin jos ei edelleenkään ole päässyt irti tuollaisen odotuksesta.
Perusteluita kehiin. Täällä on jo useammassa viestissä kerrottu miksi ei ole.Oli ja on kyllä.
Vähän harmittaa näitä lukiessa etten liittynyt sinne. Tuollainen tahaton huumori on joskus ihan jees. Ei sillä että itse olisin läheskään aina kartalla.Hän on se höperö eläkeläinen. Ei mitään pahantahtoista hänellä, ei vaan tajua.
No Tseikku tulee tietenkin Markon kanssa eri seurueessa, ei kai ne sieltä koneesta yhdessä marssisi fanien eteenEi ois kovinkaan hyvä veto tuoda mukana, kun Suomessa on historia fanien olla vastassa jopa kentällä. D päätyisi vielä kuviin ja isomminkin fanien tietoisuuteen. Ei hyvä.
Eipä kai ne muutkaan ole naisiaan mukana raahanneet.
Sehän repes liitoksistaan, kun selvisi, että K:lta tulee omia biisejä ja collabeja muiden kanssa reilu viikko sittenSiis onko tuo jotain piilovihaa Jereä kohtaan, joka ei alkanutkaan nussimaan Bojania fr? Vaikea noita sen twiittejä on muuna ymmärtää.
On kyllä tosi sekaisin jos ei edelleenkään ole päässyt irti tuollaisen odotuksesta.
Et taida olla edes lukenut kirjoja, joista on puhe? Niitä lääketiedeaihetta käsitteleviä? EttäPerusteluita kehiin. Täällä on jo useammassa viestissä kerrottu miksi ei ole.
Saa täällä muutkin niin sanoa kuin vain minä.Matkija olet. Ei Kekä käytä sanaa pöhkö että niin.
Minäkin omistan yhden rikosromaanin, on oikeustieteellinen kirja, kai mä nyt tiedän.Et taida olla edes lukenut kirjoja, joista on puhe? Niitä lääketiedeaihetta käsitteleviä? Että
vähän paha väittää niistä mitään. Minä omistan niistä yhden niin kai mä nyt tiedän.
Niin? Tuo ei ole mikään romaani, mistä mä puhun.Minäkin omistan yhden rikosromaanin, on oikeustieteellinen kirja, kai mä nyt tiedän.
Se ei takuulla ole myöskään tieteellinen teos.Niin? Tuo ei ole mikään romaani, mistä mä puhun.
Aiheena on lääketiede, ja sillä sipuli, taukki. Kaikki kirjassa on myös täyttä faktaa. Se on mahdollista, että on ollut lähteitä valitessaan valikova, mutta se ei tee kerrotuista asioista epätieteellisiä.Se ei takuulla ole myöskään tieteellinen teos.
Ei ole minun kirjoituksia, mutta samaa mieltä toki olen.Älkää nyt kiusatko kekätossaria, hän on vähän yksinkertainen eikä ymmärrä asioita.