K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä jäin myös miettimään tuota narsismihommaa. Jännästi juuri tänään toi asian esiin. Hänellä tuntuu mieli napsahtavan helposti, jos asiat eivät mene haluamallaan tavalla. Normaali ihminen ei olisi tuollaisen jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut vaan miettisi tekojaan. Plus uudestaan ja uudestaan tulee paikkoihin, joissa ei ole haluttu ja jatkaa ihmeellistä yksinpuheluaan kuin olisi kaikkien sankari.
Ainoat, ketkä nyt sen paluun jälkeen mitään vähääkään kirjottaa discordissa on se haukkumisesta kans kiinni jäänyt M ja se eläkeläisrouva, joka tuntuu olevan aina vähän pihalla😂

Mä en koe sen olevan mun rikoskumppani missään asiassa :D En oo edes ikinä ollu sen kanssa missään tekemisissä, koska se on aina ollut ihan eri palstoilla kuin minä, mutta kovasti siitä on puhuttu muuallakin ja oon niitten puheitten perusteella ollut käsityksessä ettei se solvaisi niitä ikinä. Siksi mua kiinnostikin mitä se oli oikein kärtsästä niihin Mieli-yhteistyöjuttuihin kirjoittanut, kun sitä täällä siis paheksuttiin. Siksi, siksi.
Vai ei ole haukkunut 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Yhteistyössä