K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä seuraan sitä ja kaikki K-fanit on siirtyneet muualle sieltä. Ei siellä ole enää kuin nämä muffinssia myötäilevät ja hiljaseks on mennyt.
Eikö K fanit perustaneet oman palvelimen discordiin? Ehkä keskustelevat siellä. 70% BK discordin K faneista on mun laskelman mukaan shippareita ja loput on Bojere heittereitä tai shipparin ja heitterin välimaastoa. En usko et mikään auvoinen paikka on sekään K Discord. Varmaan joku stalkerikin pesiytynyt sinne.

Eikö K fanit perustaneet oman palvelimen discordiin? Ehkä keskustelevat siellä. 70% BK discordin K faneista on mun laskelman mukaan shippareita ja loput on Bojere heittereitä tai shipparin ja heitterin välimaastoa. En usko et mikään auvoinen paikka on sekään K Discord. Varmaan joku stalkerikin pesiytynyt sinne.
Joo eiköhän ne ole siirtyneet sinne keskustelemaan. Näin sen linkin, mutta olisi vissiin pitänyt olla jollain tavalla aiemmin kirjoittanut, että pääsi mukaan. Hyvä heille, toi shippidiscord on aika toksinen paikka.

DeViton kritisointi siitä, että hänen kappaleillaan on enemmän Spotify-striimauksia ja YouTube-katselukertoja kuin K:lla

Koita nyt saada edes faktat oikein. Ei kyllä ole lähelläkään, että Devitolla olisi enemmän striimauksia kuin Kärtsällä, varsinkaan uudemmalla tuotannolla. Kärtsän fanit tuskin ovat pilvin pimein Karnevaaleille on menossa, joten miten heitä kiinnostaa kritisoida jotain artistia, joka siellä esiintyy. Päinvastoin todennäköisesti Devito kiinnostaisi enemmän Kn faneja kuin Joksut.

Koita nyt saada edes faktat oikein. Ei kyllä ole lähelläkään, että Devitolla olisi enemmän striimauksia kuin Kärtsällä, varsinkaan uudemmalla tuotannolla. Kärtsän fanit tuskin ovat pilvin pimein Karnevaaleille on menossa, joten miten heitä kiinnostaa kritisoida jotain artistia, joka siellä esiintyy. Päinvastoin todennäköisesti Devito kiinnostaisi enemmän Kn faneja kuin Joksut.
Jos lasket YouTube musicin striimit on deviton uusi levy striimannut enemmän kuin Kn ottaen huomioon että se on julkaisu vuosi Kn levyä myöhemmin.

Yhteistyössä