V
vierailija
Vieras
Tiedät mistä?Siis esiintymään. No, tiedänpähän vain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tiedät mistä?Siis esiintymään. No, tiedänpähän vain.
Mikä halveksiminen? Kirjoitin, ettei Devito ainakaan kiinnosta minua pätkääkään. Pitäisikö kiinnostaa vai?Että kukaan ei ole Balkanin kuuluisimpia räppäreitä eikä hänellä ole enemmän kuuntelijoita Spotifyssa kuin JO:lla. Jos et tiedä mitään Balkanin musiikista, ole hiljaa ja lopeta sieltä tulevien muusikoiden halveksiminen.
Tseikun rakkaus Dubaihin ja Lähi-Itään, missä hän nyt paistatteleeMiksi Dohan kautta lentäisi Jenkkeihin![]()
Yleinen elämänkokemus sen kertoo. Et kai sä reppana luule, että Dzejla siellä tulee esiintymään?Tiedät mistä?
Pellekarnevaaleille on ilmeisesti vaikea saada ketään, voi K-parkaa mihin on joutunut.Mikä halveksiminen? Kirjoitin, ettei Devito ainakaan kiinnosta minua pätkääkään. Pitäisikö kiinnostaa vai?
Ja Joksuthan ovat itse ilmoittaneet etsivänsä sinne lusäksi vielä jotain tuntematonta artistia lämppäriksi. Siinä on jo x 2, jotka ei mua kiinnosta.
Oma yleinen elämänkokemukseni kertoo, että Dz tulee esiintymään siellä.Yleinen elämänkokemus sen kertoo. Et kai sä reppana luule, että Dzejla siellä tulee esiintymään?
Kutsutko K:ta pelleksi?Pellesirkus![]()
Joksut tuntien mä kyllä uskon, että nää on ihan ne, keitä he ovat halunneetkin sinne.Pellekarnevaaleille on ilmeisesti vaikea saada ketään, voi K-parkaa mihin on joutunut.
Oma yleinen elämänkokemukseni kertoo, että Dz tulee esiintymään siellä.
Ketä sinne siis pitäisi saada? Eikö Devito ole riittävä?Pellekarnevaaleille on ilmeisesti vaikea saada ketään, voi K-parkaa mihin on joutunut.
No on sekin vähän, kun tuonne suostunut.Kutsutko K:ta pelleksi?
Ei takuulla tule, oletko aivan vajaa?Oma yleinen elämänkokemukseni kertoo, että Dz tulee esiintymään siellä.
Miksei?Ei takuulla tule, oletko aivan vajaa?
Pysy perässä tonttu.Niitä on kai kolme muuta esiintyjää Käärijän lisäksi. Sisältyykö se uusi kyky noihin kolmeen vai tuleeko se vielä päälle?
B piilottelee plus musagenrensä onMiksei?
He eivät olleet ilmoittaneet mitään päivämääriä, ja ymmärrän miksi he peruivat sen, koska NYT ei ole hyvä aika mennä Yhdysvaltoihin nykyisen poliittisen tilanteen vuoksi.Siinä tapauksessa on kyllä oudosti tehty, että ensin mainostetaan ja joitakin päiviä myöhemmin äkkiä otetaan vaan vaivihkaa keikkamainos pois. Onhan se nyt aivan älyttömän ikävä temppu keikkapaikallekin, kun mainoksia on jo jaettu. Asioista päätetään ennen kuin niitä mainostetaan, ja jos jotain pakottavaa sattuu, sitä pahoitellaan eikä vain vaivihkaa poisteta mainosta.
Haluaisin mieluummin uskoa, että eivät ole saaneet viisumia tai lippuja myytyä, koska silloin siinä on peruteltu syy perua eikä vain ihme jahkaamista ja säätämistä epäammattimaiseen tyyliin.
Sloveniassa on valtavasti bändille läheisiä artisteja, joten itse en laittaisi rahoja sen puolesta, että Dz esiintyisi mutta onhan sekin mahdollista. Ehkä Krisin isä voisi olla yksi mutta aika laimeaa sekin olisi.Ei takuulla tule, oletko aivan vajaa?
No eipä se Joksujen ulina sen kummempaa ole.B piilottelee plus musagenrensä on![]()
Toistaiseksi tiedossa oleviin sisältyy.Niitä on kai kolme muuta esiintyjää Käärijän lisäksi. Sisältyykö se uusi kyky noihin kolmeen vai tuleeko se vielä päälle?
Enpä usko, että häntäkään tyrkyttävät.Sloveniassa on valtavasti bändille läheisiä artisteja, joten itse en laittaisi rahoja sen puolesta, että Dz esiintyisi mutta onhan sekin mahdollista. Ehkä Krisin isä voisi olla yksi mutta aika laimeaa sekin olisi.
Jos on musu-serbi luultavasti evätty työviisumi. Kyllä sinne normaalien on ihan hyvä matkustaa.He eivät olleet ilmoittaneet mitään päivämääriä, ja ymmärrän miksi he peruivat sen, koska NYT ei ole hyvä aika mennä Yhdysvaltoihin nykyisen poliittisen tilanteen vuoksi.
Eikä ole, lopeta jo tuo jankkaus.Jos on musu-serbi luultavasti evätty työviisumi. Kyllä sinne normaalien on ihan hyvä matkustaa.
Tämähän se olisi.Jos on musu-serbi luultavasti evätty työviisumi. Kyllä sinne normaalien on ihan hyvä matkustaa.
Eli vielä kaksi tulossa?Toistaiseksi tiedossa oleviin sisältyy.
Lisäksi siellä on 50 cent.