K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Että kukaan ei ole Balkanin kuuluisimpia räppäreitä eikä hänellä ole enemmän kuuntelijoita Spotifyssa kuin JO:lla. Jos et tiedä mitään Balkanin musiikista, ole hiljaa ja lopeta sieltä tulevien muusikoiden halveksiminen.
Mikä halveksiminen? Kirjoitin, ettei Devito ainakaan kiinnosta minua pätkääkään. Pitäisikö kiinnostaa vai?
Ja Joksuthan ovat itse ilmoittaneet etsivänsä sinne lusäksi vielä jotain tuntematonta artistia lämppäriksi. Siinä on jo x 2, jotka ei mua kiinnosta.

Siinä tapauksessa on kyllä oudosti tehty, että ensin mainostetaan ja joitakin päiviä myöhemmin äkkiä otetaan vaan vaivihkaa keikkamainos pois. Onhan se nyt aivan älyttömän ikävä temppu keikkapaikallekin, kun mainoksia on jo jaettu. Asioista päätetään ennen kuin niitä mainostetaan, ja jos jotain pakottavaa sattuu, sitä pahoitellaan eikä vain vaivihkaa poisteta mainosta.
Haluaisin mieluummin uskoa, että eivät ole saaneet viisumia tai lippuja myytyä, koska silloin siinä on peruteltu syy perua eikä vain ihme jahkaamista ja säätämistä epäammattimaiseen tyyliin.
He eivät olleet ilmoittaneet mitään päivämääriä, ja ymmärrän miksi he peruivat sen, koska NYT ei ole hyvä aika mennä Yhdysvaltoihin nykyisen poliittisen tilanteen vuoksi.

Yhteistyössä