V
vierailija
Vieras
Pentillä ainakin paleltuu jalat, kun ei ole sopivia kenkiä?Illan aivopähkinä:
Pönttö ja Pentti lähti metsään, kumpi palasi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pentillä ainakin paleltuu jalat, kun ei ole sopivia kenkiä?Illan aivopähkinä:
Tappeluhan siitä syntyis.Illan aivopähkinä:
Nää tunnistelut kantsii lainata ajallaan ja sanoa sit hänen kommenteilseen, niin nähtäisiin, oletko edes mahdollisesti oikeassa.Kyllä kirjoittelee monesti. Olen monesti tunnistanut. En kerro mistä, mutta 100% varmasti.
Miksei ois irronnut. Jättävät varmastikin ihan omalla päätöksellään menemättä.Mä veikkaan että niille ei irronnutkaan viisumeita tai muita lupia, nyt kun yhdysvalloissa on kiristetty maahantuloa niin paljon. Se toinen artisti on näköjään viikonloppuna Ruotsissa ja ensi viikolla Australiassa, eli keikkaa kyllä pukkaa, mutta ei silläkään ole ameriikasta kuin se syksyinen postaus. Tosin se keikkajärjestäjäkin on viettänyt somehiljaisuutta joulukuusta lähtien, eli ehkä senkään toiminta ei oo kovin vakaalla pohjalla.
Miksei ois irronnut. Jättävät varmastikin ihan omalla päätöksellään menemättä.
Jep. Nolo valehtilija ehkä itse selittelis jotain, jos ois saanut bannit, niin kuvittelee heti muidenkin tekevän sellaista, vaikka JM takuulla tajusi saaneensa bannit eikä ole selittänyt mitään.Jäähyllä oleva voi lukea keskustelua, ei vaan pääse itse kirjoittamaan. Hän on varmaan taas pidempään poissa.
Olen täysin samaa mieltä siitäMiksi tämä paska on niin suosittu
Meet and greet Kärtsä's big meat !Mitähän tuo Kärtsän meAt and greet sisältää![]()
Viimeksi selitteli, että kuoleman kielissä oli viikon, ettäJep. Nolo valehtilija ehkä itse selittelis jotain, jos ois saanut bannit, niin kuvittelee heti muidenkin tekevän sellaista, vaikka JM takuulla tajusi saaneensa bannit eikä ole selittänyt mitään.
Apua, miten kamalaa tuo Balkan-musa on. Jotenkin ajattelin, että ehkä ei vain nappaa Dzejlan esittämänä, kun on niin äärimmäisen kolho esiintymiseltään, mutta kyllä nuo stoorien miehetkin on vaan kamalia ulisijoita. En yhtään pääse kyllä tuosta musasta kärrylle ja on vaikea ymmärtää, ketkä siitä pitää. Selvästi moni, mutta huh, miten kamalaa musaa!
Mikäs nollakommentoija se siinä veetuilee.Mitä sä pönttö huutelet.
Miksei ois irronnut. Jättävät varmastikin ihan omalla päätöksellään menemättä.
Ei se kyllä bannien jälkeen ollut.Viimeksi selitteli, että kuoleman kielissä oli viikon, että![]()
Ei ole.Nolo valehtelija se muffinssi onkin.
Ainakin hän on fiksumpi kuin sinä.Mikäs nollakommentoija se siinä veetuilee.
Jotkut fanit syyttävät häntä naisvihasta, vaikka he eivät ole edes kuulleet yhtäkään DeViton kappaletta.Devito esiintyy Karnevaaleissa. Tw:ssä ei tykätä ollenkaan. Miksiköhän on niin epäsuosittu? Aprillipäivä oli jo eilen, kirjoittaa joku.
Minä kekätossarihan noin oon kirjoittanut, sitäpaitsi oon kyllä kertonut et sain sit myöhemmin äidiltäni hänelle pienet nastakengät tonne mökkikäyttöön, onneksi, sen yhen kaatumisen jälkeen. Toki ostan ens talveksi jotkut muunkinlaiset myöskin.Pentillä ainakin paleltuu jalat, kun ei ole sopivia kenkiä?
Olihan. Siellä aisti myötähäpeän ilmapiirin, kun kukaan ei oikein viitsinyt vastata tai kirjoittaa mitään.Ei se kyllä bannien jälkeen ollut.
Osa Joksujen faneista onkin ihan outoa porukkaa ja cänselöivät ympäriinsä mitä ehtivät.Jotkut fanit syyttävät häntä naisvihasta, vaikka he eivät ole edes kuulleet yhtäkään DeViton kappaletta.
Kuka jostai pellesirkuksesta jaksaa jauhaa.Jotkut fanit syyttävät häntä naisvihasta, vaikka he eivät ole edes kuulleet yhtäkään DeViton kappaletta.
Yöh, alkaa vaikuttaa yhä paskemmalta vaan koko tapahtuma. Ei kiinnostais tuo artisti kyllä pätkääkään. Lisäksihän sinne hankitaan vielä joitain nimeä omaamattomia nobodyja.Devito esiintyy Karnevaaleissa. Tw:ssä ei tykätä ollenkaan. Miksiköhän on niin epäsuosittu? Aprillipäivä oli jo eilen, kirjoittaa joku.
Tuskin on vitsi, miksi eivät pääsisi Usaan?Hah hah, veistelepä joku vielä hauskempi vitsi.